Den beste paradisegjengen samles

Heyy!

Nå skal Aleks og jeg straks ut av døren og sette kursen mot senteret. I dag er det tid for julebord med paradisegjengen, og dette har nok de fleste sett frem i mot lenge. Vi starter med vors, og etterhvert drar vi bort til Bølgen. Venninnen min jobber der, så det var et enkelt valg. Deretter skal vi ut, men hvor har vi ikke bestemt oss for enda. Når vi er 20 personer er det ikke lett å ville dra til samme sted. Jeg er derfor veldig spent på hvor vi ender opp. Jeg vet at det kommer til å bli morsomt uansett, for vi er en veldig fin gjeng som skal samles♡

Jeg tenkte kanskje å ha en avstemning på hva jeg skal ha på meg etterpå, så kan dere velge? Tror det kan bli en morsom vri, for jeg har så mange fine kjoler her nå. Det er helt umulig å velge selv, og derfor håper jeg dere vil hjelpe meg. Jeg poster alternativene litt senere i dag♡ 

Nå må vi kjappe oss bort på senteret for å rekke polet. Tror Aleks ville ta noen bilder også, så da håper jeg vi rekker det. Jeg ville egentlig kjøpe inn julepynt i dag også, men det rekker vi ikke. Jeg ble derfor veldig glad da jeg fant ut at senteret er oppe imorgen også. Woho!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

8 kommentarer
    1. Hvorfor tar du bilde av puppene til en? Slik at du kan svare på det ved å spamme Swipe ut? Spess person

    2. du Kan ikke bestemme hva Martine kan gjøre, hun kan gjøre akkuratt hva hun vil.å vis du ikke liker det så gjør noe annet.bare fordi du føler deg dritt så trenger du ikke p få alle andre til p føle seg dritt.å vis Martine syntes at de puppene er fine så kan hun legge ut bilde av det vis hun vil,sist jeg kjekker var verden et fritt sted🐸

    3. Jeg har et spørsmål til ukens spørsmål: hvordan går du så fint hår egt? Er det en spesiell sjampo som du bruker? PS: du er såååååå pen💓😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg