Det første Aleksander hørte fra meg etter Paradise Hotel

Hei igjen!

Nå skal jeg vise dere noe veldig søtt som jeg faktisk hadde glemt helt bort. De siste dagene i Mexico etter vi hadde spilt inn finalen sov vi på et hotell. Aleks og jeg sov selvfølgelig sammen, og jeg gruet meg så mye til vi skulle ta hvert vårt fly hjem. Guttene og jentene fløy hver for seg til Norge, noe jeg synes var så trist. Jeg husker vi oppførte oss som kjærester på dette hotellet, og vi klarte ikke være adskilt. Vi lå lenge inne på hotellrommet og snakket. Vi åpnet oss skikkelig for hverandre, og vi ble vel enig om at det var noe nær. Altså følelser. Likevel var jeg så redd for at alt skulle endres da vi kom hjem. De siste timene før bilen skulle kjøre jentene til flyplassen lå vi bare og holdt rundt hverandre. Jeg var så lei meg, for jeg var helt sikker på at alt kom til å bli glemt når vi var hjemme. Jeg skrev derfor en lapp til Aleks som jeg gjemte i jakkelommen hans. Deretter dro jeg til flyplassen, og rett ved fikk vi telefonene våre. Det eneste jeg ville var å ringe Aleks, men han hadde jo ikke fått sin tilbake. Jeg ventet bare på en melding fra han, og jeg ble gal av ventingen. Jeg husker også at vi var på flyplassen samtidig, men vi måtte gå ombord i flyet da de sto i sikkerhetskontrollen. SÅ KJIPT!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Haha, her om dagen la jeg merke til lappen jeg skrev igjen. En veldig enkel lapp, men samtidig morsomt at Aleks har spart på denne. Han har til og med hengt den opp på speilet sitt, tnå♡ Dette var altså det første Aleks hørte fra meg etter vi måtte ta farvel. 

76 kommentarer

Siste innlegg