JULESTEMNING♡

Heey!

I dag startet dagen veldig koselig. Nevøene til Aleksander kom hit for pepperkakebaking, så vi har brukt noen av timene av dagen på det. Jeg kan ikke huske sist jeg lagde pepperkaker, så jeg koste meg veldig. Jeg synes også det er så koselig å være med nevøene hans. Så søte gutter, med den sykeste energien. Vi har lekt med alt fra sverd til å se på Disney Channel, så det har vært en rolig og fin dag♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Som dere ser måtte Aleksander selvfølgelig tulle det til med tissefanter, så da slang jeg meg like gjerne på med pupper. Tipper ikke vi er de eneste som holder på som det, men fine pepperkaker ble det jo. Haha! Nå går turen straks tilbake til Oslo. Jeg skulle gjerne vært her mye lenger, men imorgen er det møter i Oslo for oss begge. Jeg håper virkelig jeg snart får dratt til Bergen igjen, for jeg liker meg så godt her. 

I kveld skulle vi egentlig på julebord med noen venner, men jeg er veldig usikker på om vi rekker det. Vi lander ikke før 20.30 i Oslo, og så må vi hjem med kofferter og alt sånt. Da kommer vi oss ikke til julebordet før klokken nærmere 23.00, og det føler jeg muligens blir litt sent. Skikkelig kjipt, for jeg hadde gledet meg så mye.. 

8 kommentarer

Siste innlegg