Nå kan dere alle se sammenbruddet mitt

Hei dere!

Uff, denne episoden av kollektivet har jeg faktisk gruet meg litt til. Jeg skal innrømme at jeg allerede har vært og godkjent sammenbruddet hos de som klipper, rett og slett fordi jeg var ganske stresset. Heldigvis tok de ikke med alt, men kun en liten del. Jeg tror jeg gråt i rundt en time, så takk gud for at alt det ikke kom med. Ikke husket jeg noe av det jeg sa heller.

Som dere så var jeg ganske stresset og lei meg fordi jeg hadde så mye å gjøre. Det var ting hele tiden, og jeg var ofte ikke ferdig med ting før på natten. Den ene dagen sto jeg opp klokken 8 for å spille inn en sminkevideo, hadde fullt kjør hele dagen, og derfor måtte jeg sitte oppe til klokken 5 på natten for å redigere. Deretter var det opp tidlig igjen neste dag med fullstappet dag. Jeg hadde ikke tid til å hverken sove eller spise, og det jeg var mest lei meg for var at jeg ikke hadde tid til å møte Cornelia. På dette tidspunktet hadde jeg akkurat fått en lillesøster, og det å få møtt henne kunne jeg se langt etter. Jeg hadde ikke sjans til å sette av en time med henne, og det gjorde meg skikkelig trist. Etterhvert knakk jeg bare litt sammen som dere ser.. 

 

27 kommentarer
    1. Er du dum?? Wanna be deprimert? Tenk over hva du skriver før du poster, fordi du høres bare dum ut

    2. Fullstappete dager? Ja å krangle med Petter om matpenger eller kjøpe sushi til aleks er jo såviktig

    3. Du må huske å hvile masse! Viktig at du tar vare på helse din og finne balanse mellom jobb, familie og venner ☺️

    4. For å være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hva dere får ut av å være slemme. Dere slenger dritt om det Martine legger ut, men det betyr jo bare at dere ser på det, som igjen betyr at dere må synes denne bloggen er intressant. Så egentlig sier dere noe sånn passe fint. Derfor burde dere stoppe med å slenge dritt, for jeg tror ikke Martine bryr seg egt. Dere burde skrive noe fint til henne fordi hun gidder å skrive blogg til oss. Så tusen takk, Martine. Du er best! Love you❤️❤️

    5. Hvordan ble du og Aleksander kjærester? Kan du ha det på bloggen din?💗 gjærne følg vloggen min- meja.vlogzz👌🏻 (På Snapchat)🤞🏻😊

    6. Jeg blir trist av å se på..🙁 Håper det går bra med deg nå❤️👍🏻 Så heldig som har folk som støtter deg 🙁

    7. Wow, du er så vakker i alle mulige måter😍😍😍😍 jeg elsker det🌷🌷🌷🌷 tusen takk Martine for at du er så ærlig med oss. Jeg skjønner ikke hva folk får ut av og hate på deg!?!?!?!? I love you💩💕

    8. Dere må da forstå at å ha fullt kjør hver dag med 3t søvn pr døgn fordi du må rekke alt kan ende med et sammenbrudd. Det er ikke noe lettere for henne enn hva det er for noen av dere som stresser med studier og hvertfall ikke dere som jobber halve dagen og slipper å tenke på jobb før neste dag.

    9. + dere skaper utrolig høyt press på innlegg og hva som ikke er bra nok, og alt dere forventer henne til å legge ut på en dag. Hverdagen min hadde ikke vært interresant nok om det så hadde gått en uke mellom publiserte blogginnlegg. Mens Martine klarer å prestere med flere videoer i uken og ekstremt mange innlegg i løpet av kun EN dag😳

    10. Kjære deg. Jeg må ærlig innrømme at når jeg først så deg på Instagram så viket du som en selvopptatt ungdom som kun brydde seg om sminke. Lite visste jeg da at jeg skulle se på deg som en av de mest flotte, omtenksomfulle og jordnære menneskene i denne bransjen. For jeg har endret helt syn. Du er en så fantastisk flott jente med store drømmer, du jobber hardt og oppnår alt du vil. Det mange ikke forstår er at du er bygget opp av akkurat de samme delene som alle andre. Du har følelser som resten av befolkningen, du blir lei, sint, glad og lykkelig på akkurat samme måte som alle oss andre. Dessverre Martine er det ikke alle som tenker slik.
      Du trenger ikke alltid å være perfekt, det er menneskelig å ta pauser og være litt «off» for en periode. Du er nødt til å la deg selv få puste, så noen ganger må du ta et steg tilbake og tillate seg selv i å puste ut og tømme hodet. Bloggen kan vente 2-3-4 dager, du mister ikke leserne dine på det! Du har en jobb som krever mye, mye mer en mennesker tror og aner. Men du er tøff, modig og utrolig flink som står på hele tiden. Jeg er stolt av deg, selvom jeg ikke kjenner deg. Du er aldri mislykket, du skuffer aldri leserne dine. Så lenge du prøver ditt beste så er det godt nok, ikke strev etter noe mer. Slapp av, og pust ut. Du er flink. Håper du tenker på det neste gang du stresser, gråter eller alt slår seg vrangt.

    11. Bra sagt Karoline! I starteb av pH tenkte jeg bare ånei hvorfor kommer hun inn, men så fort vi ble «kjent» med deg og så hvordan du var som person ble alle helt forelsket! Du er et forbilde for så mange, og det at noen velger å skrive slemme kommentarer skal du ikke bry deg noe om! Du er helt fantstisk og selvom jeg ikke kjenner deg er jeg obsessed med deg og aleks! Jeg så dere en gang i Oslo, men turte ikke å gå bort fordi jeg tenkte du sikkert ikke ville ta bilde, men nå angrer jeg skikkelig!
      Håper du får en fin uke videre, fordi det er utrolig mange som setter pris på alle innleggene og videoene dine! Så fortsett sånn, de fleste i denne verden digger deg!
      PS: digger at du oppdaterer mer på snap! Fortsett sånn!

    12. Har drevet med blogg før og går på medier og kommunikasjon nå så vet hvordan det er å redigere i 4-5 timer! Når jeg drev med blogg kunne jeg fort redigere i strekk i 3t uten å ta med at pcn kunne henge seg opp og kanskje jeg glemte å lagre så noen av det jeg gjorde ble borte, som gjorde meg sur og deppa slik jeg måtte sitte langt ut på natten og bli sykt sliten! Bare en liten film på 2min kan fort ta mange timer å redigere om du vil ha den nøyaktig og bra, da er ikke spisepause med altså! Det er mange som undervurderer blogg og YouTube men det er faktisk sinnsykt slitsomt og utmattende!! Du kan ha en full dag i byen, med venner, på skolen eller jobb så kommer du hjem å såvidt rekker å spise før du må redigere, og når du endelig er ferdi er du så utmattet at du nesten føler de syk, men så må du jo fortsatt stå opp i morra om 4timer da. STÅ PÅ MARTINE!! De som ikke driver med blogg og YouTube kan ikke uttale se på kor slitsomt d e! Ikke stress iallefall, ikke tro at du mister seere vist du ikke har krefter til å redigere en kveld, tror mesteparten av oss skjønner at du trenger å hvile og tenke litt på deg selv å!❤️❤️ loveyou

    13. Faen da! Alle skal jo bare hakke… ikke hør på det, for de hakke et liv<3 love u 2 the moon 'n back<33

    14. Forstår deg veldig godt. Noen ganger blir det for mye og man føler seg overveldet, uansett hva det måtte være. Vil bare si at jeg tror de aller fleste i vår aldersgruppe har det akkurat sånn, alle sammen. Jeg er student som mange andre på rundt 20 år. Det er innleveringer, arbeidskrav, eksamener, forelesninger hele tiden, og jobbe med fagene på egenhånd. I tillegg må man jobbe ved siden av og det forventes at du trener daglig og er med i frivillige aktiviteter på skolen sånn som ulike foreninger. I eksamensperioden som er akkurat nå har jeg ikke tid til å gå ut døren, men sitter slavisk ved pulten fra morgen til kveld. Poenget er bare at selv om ting blir slitsomt og overveldende til tider, så er de fleste i samme båt <3 Jeg har dager selv hvor jeg føler at hva som helst kan få meg til å gråte eller å bli sur, og noen dager trenger man å få det ut tror jeg. Men når man får roet seg skjønner man at det er fordi man er kjempestresset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg