Mitt nye hår

ANNONSE- sponset behandling

Heey!

Nå skal jeg vise dere noe dere kommer til å få sjokk av. I går da jeg skulle til frisøren tenkte jeg at håret mitt ikke var så ille, men det trengte å bli litt kaldere. Vel, man ser virkelig ikke hvor ille det var før man ser resultatet. Man skulle nesten trodd disse bildene var av to forskjellige personer, og håret mitt så jo virkelig ikke ut. Jeg blir nesten litt flau over at jeg har gått rundt som dette, haha! 

Jeg fikser håret mitt hos Hendrix Hair, og der har jeg gått en liten stund nå. De er superflinke der, og virkelig eksperter på mitt slitte, blonde hår. Håret mitt føles fantastisk ut nå, og kjennes ikke slitt ut i det hele tatt. Jeg fikk også kuret det skikkelig i går, og det trengtes så absolutt. Håret mitt er nå silkemykt, så deilig! 

FØR

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

ETTER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå er hvertfall håret mitt fresht og fint igjen, og jeg elsker fargen jeg har på håret nå. I tillegg fikk jeg satt inn nytt extensions og litt lysere farger på noen av remsene. Jeg er så fornøyd med mitt nye hår! Jeg liker også at det er forskjellige blondfarger i håret mitt, og at det er litt mørkere på toppen. Jeg kler ikke helblondt hår, så derfor liker jeg at det ser ut som litt ettervekst. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva synes dere om håret?

48 kommentarer

Siste innlegg