DE PERFEKTE JULEGAVENE- Noe som passer til alle♡

ANNONSE

Hei dere!

Nå begynner julegaveshoppingen for det fulleste snart, og som alle andre sliter jeg med å finne ut hva man skal gi til folk. Hva skal man gi til kjæresten? En venninne? Eller kanskje foreldre? Det kan være dødsvanskelig, og spesielt for de som kanskje har alt. Man vil jo heller ikke bruke alt for mye tid på julegavene, for julen skal også nytes. Derfor tenkte jeg å dele mine beste tips med dere i dag, så kanskje gaveshoppingen blir litt enklere. 

SMINKE

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva skal man kjøpe til venninner? Man tenker ofte at jenter har absolutt alt, og ja det kan stemme. Sminke derimot kan man aldri få nok av. LYKO som er min favorittbutikk innen sminke har alt mulig. Her kan du finne noe som passer til alle, og jeg skal love dere at det kommer til å være mange fornøyde fjes om de åpner en slik pakke. I tillegg kan man finne ting i alle prisklasser hos LYKO, og man kan finne noe til både gutter og jenter. Her kan man finne fine gaver man kan kombinere sammen også. Eller hva med å gi en parfyme? Den på bilde over er Ariana Grande sin, og den lukter supergodt! Jeg har også plukket ut noen av mine favoritter over her, og dette er produkter jeg bruker hver dag. Highlighteren bruker også så og si alle mine venninner, og vil man ha en skikkelig bra og ikke alt for dyr highlighter er denne perfekt! Jeg ga faktisk den til et par venninner i fjor. Øyenskyggepalettet er veldig pigmentert og i tillegg er det kjempefine farger. Primeren er helt fantastisk, men det har jeg allerede fortalt dere mange ganger før. Haha! Dere finner parfymen HER, highlighteren HER, øyenskyggepalettet HER og primeren HER

Med rabattkoden 20lunde får dere 20% rabatt i 48 timer! 

FLOATING

Okei, dette er noe av det kuleste jeg har sett. Jeg er helt sikker på at dette skal jeg gi til en person i julegave, bare så jeg også kan henge meg på. Dette heter floating og det skal blant annet hjelpe med å redusere stress. Det må være en perfekt gave til en forelder, eller kanskje en venn som stresser mye? Det skal også være bekymringsdempende, angstdempende, gi deg bedre søvnkvalitet, økt velvære og selvfølelse, og minske muskel- og leddsmerter. Man skal altså ligge i et vann som er tilsatt med et spesielt salt som gjør at du flyter. Deretter skal man bare koble helt ut. Dette høres så herlig ut, og det frister å dra dit med en gang. Tenk dere å ligge der, koble helt ut og føle seg helt stressfri etterpå. Jeg har faktisk snakket med folk som har testet dette, og de anbefaler det skikkelig. En morsom og annerledes julegave som jeg tror de fleste ville satt pris på! Man kan bestille en time HER

Med rabattkoden avslappning får dere 10% på floating og massasje for en eller to personer, og på parfloat. Rabattkoden varer til 24. desember. 

NETTBUTIKKEN SOM HAR ALT

 Processed with VSCO with s2 preset

Haha, jeg må le av bilde over her!

Nå skal jeg fortelle dere om en nettbutikk som har alt mulig du ikke en gang visste at du trengte. Nemlig Coolstuff. På denne siden kan man virkelig sitte i flere timer bare for å se. De har så mye, og så mye kult! Her kan man finne gaver til absolutt alle. Hva med en sjokoladefontene? Altså, hvor kult er ikke det? Jeg ble så glad da jeg fikk denne, og jeg gleder meg til å få testet den ut med venner. Sjokolade er jo tross alt noe av det beste jeg vet, og da spesielt smeltet med frukt. NAM! Samme med dette spillet som heter Speak Out. Det har dere kanskje allerede sett jeg har spilt en del på Snapchat? Det må være tidenes kuleste spill. Jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye, og i tillegg ser man jo helt gale ut. Dette er favorittspillet mitt, og det passer perfekt nå i julen. En perfekt gave å gi til noen, slik at man kan kose seg hele romjulen med dette spillet. Jeg skal love dere en god latter, og at folk blir oppgitt. Coolstuff har også en haug av julegaver til under 300kr, noe jeg absolutt ville sjekket ut. Det finner dere HER. Ellers må dere bare sjekke ut nettbutikken, for her er det mye å velge i. Dere finner direktelink til Coolstuff HER

EN OPPLEVELSE

Hva med å gi noen en opplevelse? Jeg elsker å få slike gaver der man får oppleve ting. På Youwish.no kan man velge mellom utrolig mange opplevelsesgaver. Alt fra spøkelsesvandring, vinkurs, massasje, helikoptertur, vindtunnel og ikke minst escape room. Jeg prøvde ut escape room for litt over en uke siden, og det var så gøy! Gi det i julegave til noen venner og dra dit. Dere vil ikke angre et sekund. Eller hva med massasje? Det vet jeg at mange hadde blitt veldig glad for, inkludert meg selv. Vindtunnel og helikopter tur høres også sinnsykt kult ut, men jeg må nok si at spøkelsesvandring frister mest. Dere vet jo hvor spennende jeg synes slike ting er? Jeg hadde nok kost meg skikkelig på det! Er du usikker derimot på hva du skal velge av alle opplevelsene de tilbyr, så kan man også kjøpe gavekort. Da kan den heldige personen som får det velge helt fritt mellom 453 opplevelser! Dere finner hjemmesiden til Youwish HER

 

LYDBOK

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette vil nok mange tenke passer de litt eldre, men absolutt ikke. Haha, jeg elsker lydbøker. Spesielt om kveldene hører jeg på lydbok, men også mens jeg for eksempel rydder. Jeg liker ikke å lese bøker selv, og derfor er lydbøker perfekt. Dere har kanskje fått med dere at jeg ser mye på svenske youtubere? Flere av bøkene deres er også på Storytell, og nå har jeg akkurat begynt å høre på Therese Lindgren sin. Jeg tror nok likevel ikke dette er en venninnegave, men til foreldre eller besteforeldre er dette perfekt. Pappa for eksempel elsker lydbøker, og hver gang vi er på flyplassen stresser han med å finne seg en ny til ferien. Det blir ikke noe problem lenger, for nå kan han ha alle lydbøkene samlet på et sted. Dette er hvertfall en av julegavene mine til pappa i år, så nå får jeg bare satse på at han ikke ser dette innlegget.

Dere kan kjøpe gavekort hos Storytell HER

 

ET ABONNEMENT PÅ DET NYE

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette vil jeg også si er en gave som ikke kan treffe annet enn bra hos en venninne. Et abonnement på DET NYE. Dette bladet er det eneste magasinet jeg leser, og det er ikke uten grunn. Her får man sminketips, klesinspirasjon, man kan lese intervjuer med kjente personer og morsomme reportasjer. I denne utgaven sto det blant annet om tinderdating, og slike ting er alltid morsomt å lese om. Jeg elsker å koble meg ut av alle sosiale medier og bare slappe av med et blad. Det anbefales absolutt en gang i blant, og derfor er det supert at man får bladet i posten en gang i måneden. Det er også veldig koselig å lese blader synes nå jeg, nå som alt som regel foregår på nettet. En litt annerledes, men fin gave som de fleste hadde blitt glad for. 

Dere kan bestille et abonnement i julegave til noen HER

HOLD STYR I SMINKEN

 Processed with VSCO with s2 preset

Noe jeg hadde blitt kjempeglad for er toalettmapper, eller sminkemapper. Da kan man virkelig få holdt styr på alle produktene sine, og ikke minst ha full kontroll på reise. Disse fra Lulus er i tillegg SÅ fine, og de kan man også ha som pynt på badehylla. Disse er i veldig god kvalitet, og den ene min har jeg hatt i over ett år og den holder og ser fortsatt like bra ut. I tillegg kan man velge i absolutt alle størrelser. Jeg som har en del sminke jeg liker å ta med meg rundt er disse perfekte. De har også fine sminkemapper man kun kan ha i vesken om man en dag trenger å ha med seg litt. Hva med å gi en sånn med litt sminke i? Det hadde vært en kjempefin julegave! Jeg har en stor samling nå av disse, og jeg er superfornøyd! Dere finner hele utvalget HER!

Akkurat nå er det 20% på alle ordinære varer hos Lulus i 24 timer♡ 

Jeg håper jeg nå gjorde julegaveshoppingen litt enklere for dere, og over her nå finner dere mye av hva jeg skal gi bort i år. Dette er gaver jeg er helt sikker på at venner og familie vil bli glad over! 

11 kommentarer
    1. Hei, Martine jeg fikk utslett og ble kvalm av de rosa Hair luxouis pillene for hår fra goodforme. Har du også merket det? Det ligger muggposer i boksen noe som kan gi kvalme (jeg googlet) Lurer nå på hvor disse egentlig er laget. Pappa sier det kan være farlig hvis de importeres fra Asia. Kan være arsenikk og andre giftstoffer.

    2. Du er så heldig , har ABSLOUTT alt du vil ha og blir helt gal å sjekke bloggen din siden man blir sjalu

    3. Hei martine❤️ Jeg så netopp på kollektivet og så at extenshionsene dine løsnet😛 jeg ville bare si ifra om at det er lurt å bruke naturbørste istendfor vanlig børste! Akkurat det samme skjedde meg med å når jeg brukte vanlig! Ville bare si det selvom det sikkert er teit av meg! Digger deeeg❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg