UKEN SOM GIKK- Julebord, hemmeligheter og vond tannbørste

Hei dere!

En ny uke har gått, og jeg har gjort mye spennende. Jeg har gjort mye hemmelig også, som jeg gleder meg veldig til å dele med dere senere. Jeg tror ikke det blir før om noen måneder, men uansett har det vært utrolig gøy! Jeg tenkte derfor å gå gjennom min uke, både oppturer og nedturer. 

UKENS HØYDEPUNKT

Denne uken har det vært to høydepunkt, men som sagt er det ene hemmelig. Det andre høydepunktet var helt klart julebordet med Therese, for det har jeg gledet meg så lenge til. Noe som er ganske gøy er at Therese og jeg har vært venner siden første klasse på barneskolen. Ikke mange vennskap som holder så lenge! Vi hadde det hvertfall kjempehyggelig til tross for de stygge kommentarene. Therese er en solstråle, så humøret gikk fort opp igjen da hu fikk slengt seg rundt på dansegulvet. Haha! 

UKENS OPPTUR

Det må nok være at Aleks og jeg booket oss inn på hotell. Det var skikkelig deilig, og ikke minst avslappende selvom vi jobbet sånn ca. hele tiden. Heldigvis har vi begge morsomme jobber, og da glemmer man fort at det er en jobb. Jeg har en opptur til, og det var den spontane byturen i går. Herregud som jeg koste meg! Jeg hadde det så gøy, og jeg er veldig glad for at jeg ble med ut. De spontane turene er alltid de som er morsomst! 

Processed with VSCO with s2 preset

UKENS NEDTUR

At Aleks har dratt til Bergen igjen. Buhu.. Det er alltid så kjedelig når han reiser, men heldigvis sees vi allerede mest sannsynlig imorgen. Jeg føler meg så alene når han drar, og det ender alltid med at jeg begynner å gråte. Heldigvis har vi facetime og alt annet, så det føles ikke ut som at vi er helt fra hverandre. Ellers var jo også de negative kommentarene en ganske stor nedtur, men helt ærlig orker jeg ikke bry meg om de nå. Jeg synes mest av alt synd på de menneskene som skriver sånt, for de må virkelig ha det vondt med seg selv. Uff!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Okei, denne er egentlig sykt teit, men jeg tar den med likevel. Jeg elsker jo fargen svart som dere vet, og her om dagen fant jeg en helt svart tannbørste. Jeg ble sykt glad, og kjøpte den selvfølgelig med en gang. Da jeg skulle pusse tennene med den var den så sinnsykt hard, og det er helt forferdelig. Hele tannkjøttet mitt er vondt nå på grunn av denne tannbørsten. Altså, hvordan kan noen lage tannbørster som er så harde?? Det gjør dritvondt, haha! 

UKENS TANKE

Denne uken har jeg tenkt mye på tiden fremover, og hva jeg egentlig vil. Jeg vil selvfølgelig fortsette med bloggen, men jeg vil gjøre noe mer. Kanskje starte noe eget? Jeg er litt usikker enda, men jeg vil ha noe jeg kan falle tilbake på. Tenk om bloggen en dag ikke kan leves av lenger? Da burde jeg ha en plan, men jeg håper selvfølgelig det ikke skjer. Uansett vet man aldri, og samtidig hadde det vært veldig gøy å lage noe eget. Vi får se hva som skjer fremover, men akkurat nå er alt fokuset mitt på blogg. 

 Processed with VSCO with s2 preset

AKKURAT NÅ

Nå har jeg akkurat kommet inn døren, og straks skal jeg publisere et veldig etterspurt innlegg. I dag har jeg vært i byen en tur for å møte mamma, og så dro jeg videre til pappa og kjæresten hans for å hente noe der. I tillegg fikk jeg kost litt med Cornelia, og det er så koselig. Jeg elsker den lille babyen der, og jeg tror jeg bare kunne sett på henne en helt dag. Så søt er henne♡ Lille bebisen! Nå skal jeg hvertfall filme noen videoer med Isabelle tror jeg, også må jeg planlegge hva jeg egentlig skal imorgen. Jeg skal til frisøren, innom Splay og fikse neglene. Etter det frister det ekstremt mye å reise til Bergen, så jeg krysser fingrene for det. 

Vi blogges straks♡

 

3 kommentarer
    1. Hei. Jeg elsker bloggen din og jeg er enig i at det hadde vært veldig gøy om du lagde noe litt nytt, eget❤️😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg