Herregud, dette må dere se!

Hey!

I går kveld la jeg meg med utrolig vondt i nakken, og i dag våknet jeg med den sykeste migrenen. Det er så forferdelig! Når migrenen holder på får jeg lyst til å skrike, kaste opp og rive av meg hodet på en og samme tid. Dere som ikke har migrene er så sinnsykt heldige. Jeg satte jo inn botox mot det på fredag, men det kan ta opptil to uker før den funker. Jeg må derfor bare håpe at det ikke skjer igjen før botoxen har funket, for det her har jeg ikke tid til. Jeg fikk hvertfall tatt en migrenepille, så gikk jeg og la meg igjen. Jeg våknet for et par timer siden igjen, og nå føler jeg meg heldigvis bedre! 

Jeg må fortelle dere om noe jeg har begynt å se på. Jeg får ofte spørsmål om jeg kan tipse om serier, og helt ærlig så ser jeg svært sjeldent på det. Jeg liker ikke serier der det er skuespillere, men reality elsker jeg. Jeg ser som sagt veldig mye på svenske youtubere, og flere ganger har jeg hørt de nevne dette programmet. Det heter Temptation Island, og for et par dager siden begynte jeg å se på det selv. Det går ut på at fire kjærestepar skal teste tilliten sin til hverandre. De skal bo adskilt fra hverandre i litt over 20 dager på hver sin side av øyen. Forholdsguttene skal bo med ti single jenter, og forholdsjentene skal bo med ti single gutter. De som er i forhold skal date de andre single, og de får ikke ha kontakt med kjæresten sin. I blant får de også se hva kjærestene deres har holdt på med, og det er så sykt. Altså, jeg skjønner ikke hvem som velger å bli med på dette programmet. 

Tenk dere å skulle se kjæresten sin date andre folk, tilbringe masse tid med de og ikke minst få bedre kontakt med kanskje en av de single. Jeg får nesten vondt i magen da jeg ser på det her, og jeg lurer virkelig på hva som skjer etterhvert. Jeg har kommet over halvveis, og noen av forholdene kan jo faktisk ikke fungere igjen etter dette programmet? Jeg hadde hvertfall aldri tilgitt enkelte ting som skjer der. Haha, dere må nesten bare se det selv. Dere finner det HER!

26 kommentarer
    1. Jaaa æ har migrene og den vare i 50 tima.. bli jævlig sint 😂 hoff.
      Så kjenner mæ igjæn…
      Kor har du tatt botox for og kanskje bli kvitt det ? 😀 i panna eller ?

    2. Hva mener du med at du har tar botox for å få det vekk?

    3. Får ikkje til å sjå programme, får det står eg må laste ned appen først men det går ikkje fordi eg ikkje har svensk betaling greie

    4. Får ikke til å se serien:( må laste inn en app men det står at den ikke er tilgjengelig i Norge:(( tips?

    5. Jag lider också av migrän och dom som inte har det vet inte hur sjukt dåligt man mår!
      På min blogg får du läsa om psykisk ohälsa , inspiration , tips , vardag och mycket mer!

    6. Det står at jeg må laste ned en app for å se det, også trykker jeg på den. Men så kommer det opp at jeg må bytte app store, men det funker ikke? Hvordan kan jeg gjøre dette?❤️Vil så gjerne se det!

    7. Angående hodepinen din; Jeg har alltid slite migreneanfall, vondt i nakken og nesten konstant hodepine.. Jeg tok migrenetabelett ved migreneannfallene, men migrenemedisiner hjelper jo ikke på nakkevondt og hodepine og det går så ut over livskvaliteten. Anyways, som et siste forsøk sa han (legen) at jeg kunne få prøve sarotex. Jeg har ikke hatt et eneste migreneanfall eller hodepine etter at jeg begynte på de for kanskje… 5-6 måneder siden. Man tar en pille hver dag – det er kjedelig, men så verdt det. Det er ikke før nå jeg skjønner hvor mye migrenen og hodeverken faktisk har gått ut over livet mitt. Man lærer seg liksom å leve med det. Bare et lite tips fra en drittlei jente til en annen.

    8. Jeg får ike migrene, vil egt ha det fordi jeg lurer på hvordan det er😂😂men jeg er glad i deg da Martine❤️❤️❤️❤️

    9. Kan du gi FAEN i å overdrive så jævelig på disse snappene dine med 1000 millioner swipe up greier!? Faen jeg er så lei av deg! Håper ikke det blir en dritt av deg. Og at du ender opp på gata med å selge =Oslo og en pappkopp

    10. Herregud for en drittsekk du er du som er ‘jævli lei’ .. så drit i å følge henne da! Hvem ønsker at andre skal havne på gata?! Omg… skjerp deg

    11. Hvordan får du sett programmet? Det funker ikke på pcen heller, det står at det ikke er tilgjengelig i min region.. Hva gjorde du for å se på det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg