HVA SKJER?? HELT VILLE TILSTANDER!

ANNONSE

Heey!

Alle har nok fått med seg at black friday nylig var, og forskjellige butikker hadde helt syke priser på produktene sine. Jeg skal innrømme at det ble litt shopping på meg denne dagen, men black friday er enda ikke over!. Tanstore har fortsatt masse rabatter på produktene i nettbutikken, og her snakker vi 20%- 90% rabatt på forskjellige varer. Altså hvor sykt er ikke det? 

Jeg har flere favorittmerker hos Tanstore. Blant annet Jeffree Star, Loving Tan og DUFFlashes. Tanstore har nå blant annet rabatt på all sminke fra Jeffree Star, og da kan man blant annet få highlighterne og lipstickene billigere. Jeg tenkte å vise dere noen av produktene nå♡

 Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Highlighter i fargen Lavender Snow. Disse highlighterne er INTENSE, og jeg elsker det. Man har i tillegg disse resten av livet vil jeg tro, for pakningen er superstor. Jeg har nå samlet meg opp en del av disse, men jeg må nok si at denne fargen er en av de fineste. En nydelig lillafarge som legger seg så fint på huden. Dere må gå inn å se hele utvalget av disse highlighterne, for det er så mange fine! Dere finner denne HER

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Ææ, se på denne! En så fin farge, og passer perfekt nå til tiden fremover. Jeg synes det er så fint med røde lepper, og jeg må bli mye flinkere til å bruke det. Fargen heter Masochist. Jeg har nok nevnt det til dere tidligere, men konsistensen på disse er så bra. Man merker ikke at man har de på, og de blir heller ikke tørre på leppene. I tillegg synes jeg de lukter så godt, haha! Dere finner denne HER

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Denne fargen hadde jeg aldri testet før, men denne digget jeg. En sykt fin rødbrun farge. Denne heter Gemini. Denne gleder jeg meg til å bruke fremover, for jeg tipper denne blir like fin til hverdag som til fest. Denne finner dere HER

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Så over til min favoritt fra Jeffree Star. Denne her er den perfekte nudefarge, og denne har blitt brukt utrolig mye hos meg. Jeg elsker at denne fargen passer så godt til hverdags, men jeg har også brukt den masse på fest. Den er SÅ fin! Denne heter Mannequin, og denne finner dere HER

 Processed with VSCO with s2 preset

Ellers har jo også Tanstore favorittvippene mine, nemlig DUFFlashes. Disse er så utrolig fine, og de holder kjempelenge. Jeg har hatt det ene paret mitt i flere måneder nå, og jeg bruker de enda. Så lenge man tar godt vare på de kan man bruke de i flere måneder. DUFFlashes har både vipper til hverdagen, men også skikkelig partyvipper. Dere finner hele utvalget HER

Tanstore har i tillegg superrask leveringstid, og ikke minst gratis frakt! Dere finner Tanstore sine hjemmesider HER

 

 

 

17 kommentarer
    1. Clickbait much. Du må skjerpe deg. Det går over streken noen ganger. Kan du bare si hva du skal skrive hva du skal skrive i innlegget i overskriften?! Herregud, vurderer å slutte å lese innleggene dine på grunn av dette. Du mister bare leser innlegg av det

    2. Jeg er litt enig med hun anonyme. Skal ikke slutte å lese bloggen din da. Men det er litt slitsomt noen ganger. Ikke hat altså, du er så søt og snill, men jeg bare håper du kan skrive hva som er i blogginnlegget ditt i overskriftene så jeg vet hva jeg som er i innlegget før jeg leser det…

    3. Kan ikke Martine bare skrive den overskriften hun vil det er hennes blogg ikke dere ho bestemmer hva overskriften skal være ikke du/dere.❤️❤️

    4. Hej!
      Precis hittat din instagram/blogg. Så intressant och rolig att följa. Undrar också var din svarta jacka/kappa med svart päls på kragen är ifrån?
      Kraaaaaam

    5. Enig med hun første. Men mener at disse blogge jentene selger sin sjel til djevelen å får oss følgere til å kjøpe å bruke rabattkoder fra dem så du martine lever av dette å jo flere som bruker rabatten din jo flere kunder får dem å mer stash å goder I lomma di 😈thats Call selling your soul to the devil .Hvis du vet hva det ordet betyr enda damer jo bare 20 elr noe.så et råd ikke la deg styre av disse folka om du Skjønner hvis ikke send meg pm så forklarer jeg.vært akuuratt der du er bare med et helt annet navn å identitet.skiftet navn å alt for fikk aldri roo I 6 år etter jeg begynte. …

    6. kan du plis legge ut noe av det du ønsker deg til jul? jeg trenger tips til hva jeg kan ønske meg og syns du har veldig god smak på ting, elsker bloggen din btw!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg