JEG HAR EN LITEN HEMMELIGHET TIL DERE♡

ANNONSE

Hei dere! 

De fleste har vel fått med seg at det er Black Friday i dag, og i den sammenheng er det jo masse varer til en mye billigere pris. Nelly for eksempel har 20% rabatt på absolutt alt i dag, og da kan man også få merkeklær billigere (til dere som ønsker det). Jeg synes nesten det er litt skummelt, for det er jo så mye fint som er billig. Sjekk ut alt det på bildene under bare. Mye av det er faktisk på vei hjem til meg, så jeg gleder meg til å vise dere hvordan det ser ut på!

DERE FINNER HELE SALGET HER

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

10. HER  11. HER  12. HER

13. HER  14. HER  15. HER

Jeg har også en liten hemmelighet til dere. Fra klokken 23.00-00.00 er det hele 30% på ALT hos Nelly. Bare et lite tips til dere shoppegale mennesker der ute. 

Dere finner som sagt hele salget HER

 

6 kommentarer
    1. Hvis du vil ha en kjole så burde du Iafall kjøpe 3 den var kjempe fin, men du velger så klart hva du vil kjøpe selv(;
      Duftlys er så godt😂💕

    2. Dette er et spørsmål jeg har lurt på lenge, jeg har spurt mange rundt meg men ingen vil svare eller så pleier de ikke det. Spørsmålet er om pleier du å på røde prikker/sår dår du shaver tissen. Siden du har sagt at du gjør det. Jeg liker bloggen din du er veldig blogger❤️

    3. Hva heter den nye lipsticken din? Og hvor kan man kjøpe den? Jeg klarer ikke å finne den noen steder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg