Nå befinner jeg meg i..

ANNONSE

Hey fra Drammen! 

Nå sitter jeg her på en restaurant i Drammen, og er egentlig litt småskuffa. De har alltid hatt en sinnsykt god kyllingburger her, men den har de tydeligvis sluttet med. Det var egentlig den eneste grunnen til at jeg ville spise på dette stedet, så nå angrer jeg for at vi heller ikke dro på McDonalds ellernoe. Haha, neida maten var god! Jeg tok buss for tog i dag tidlig til Drammen, og det var ganske kjedelig. Jeg var så forberedt på å ta tog, så jeg ble ganske irritert da jeg fant ut at jeg måtte ta buss. Jeg tenkte hvertfall at jeg skulle blogge på bussturen, men da jeg kom meg på bussen funket ikke stikkontaktene der. Derfor ble jeg sittende å stirre ut av vinduet hele veien. For å oppsummere dagen har jeg vært i et ganske grettent humør i dag, og nå frister det mest å komme seg hjemover. 

Jeg dro forresten til Drammen i dag for å være med mamma og for å ta botox igjen. Jeg er ekstremt fornøyd med botox om noen skulle lure på det, og jeg har ikke hatt vondt i hodet siden jeg tok det. Sinnsykt deilig! Jeg tror seriøst jeg aldri kommer til å slutte med det, rett og slett fordi det er som et nytt liv for meg. Jeg tar det forresten hos Marit på M Klinikken her i Drammen. Jeg tenker jeg kan fortelle mer om botoxen i et innlegg til uken. Er det forresten krise for dere at jeg skriver om botox mot migrene? Jeg føler nesten det er det samme som at dere tipser meg om å operere mandlene liksom, men jeg vil gjerne høre deres mening. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg vet ikke helt hva som skjedde med ansiktet mitt på det siste bilde, men jeg synes det var litt kult. Ser ut som en tiger. Haha! 

Ellers må jeg bare fortelle dere om det syke salget som er hos LYKO i dag. Det er jo Black Friday, og det betyr MASSE varer på tilbud. LYKO derimot kjører 3 for 2 på hele sortimentet, så nå kan dere til og med få sminkeprodukter gratis. Jeg elsker LYKO, og så og si all sminken min er derfra. Merker som The Balm, Anastasia, NYX, ELF og ByTerry ++. De har så og si alle sminkemerker du kan tenke deg der, så her er det bare å shoppe i vei. Dere finner hele sortimentet HER♡ De har forresten også min favoritt lillashampoo fra FUDGE som holder håret mitt kaldt året rundt, og som sparer meg for en del frisørtimer. Bare et lite tips!

Nå skal jeg straks sette meg på bussen igjen, og så skal jeg komme meg hjemover. Litt kjipt at jeg ikke har fått shoppet masse i dag, men jeg tenker at det blir en del nettshopping på meg i kveld. Woho! 

 

 

 

22 kommentarer
    1. Som mor til en 13 åring som leser bloggen din så synes jeg du skal droppe skrive om botox, de som trenger det av medisinske grunner finner nok ut av metoden uansett. Veldig bra det fungerer for deg. 👍🏼

    2. Ukens spørsmål:
      1. Topp 3 reisemål du ikke har vært før?
      2. Høyhælte sko eller flate sko?
      3. Sko eller sokker?
      4. Sokker eller barbeint?
      5. Fotmassasje? Ja eller nei?

    3. Hvis du virkelig sliter med masse halsbetennelser, sånn typ 7 ganger i året eller mer slik jeg har gjort i år, så ville jeg fjernet mandlene. Jeg fjernet mine på mandag, altså 4 dager siden, og har aldri hatt så mye smerter i hele mitt liv. Klarer ikke prate, svelge eller spise. Å drikke vann er vondt liksom. Ønsker ikke skremme deg, men jeg ville ikke anbefalt noen å fjerne de hvis de ikke sliter med d nesten kronisk altså. 😊 tenk nøye igjennom d og ta en vurdering hos ØNH-legen. D er 14 dager med ganske store smerter i halsen og oppover ørene (ikke ørebetennelse), som vil være verdt d hvis man sliter mye fra før av. Jeg er 20 år, og jo eldre man er jo verre er smertene. Ønsker deg lykke til, og jeg har tenkt til å prøve ut botoxen pga migrene jeg sliter mye med selv. Så ble kjempe glad når jeg fikk høre om at dette var en mulighet!!

    4. Jeg synes det var nyttig info! Samboeren min sliter veldig med migrene! Synes du virkelig det har fungert for deg?
      Hvor setter de sprøyten? Og hvor mange behandlinger har du hatt?

    5. Jeg ønsker gjerne at du skriver om din erfaring med botox! Fordi mammaen min sliter veldig mye med migrene og det er så vondt å se, så kanskje jeg kan tipse henne om å prøve botox, om det kunne hjulpet henne <3
      Elsker bloggen din, du er flink <3

    6. Vær forsiktig med Fudge, det er nemlig blekemiddel i den, så det skader hårer skikkelig og håret kan knekke når man bleker det hos frisøren neste gang! Veldig mange (til og med frisører) som ikke vet dette av en eller annen grunn.

    7. Har fjernet mandlene, det er vondt men det går helt greit. Ikke la deg skremme av noen. ❤️ Å det er ikke vondt å prate, bare svelge, hoste, nyse osv. Men det kan gjøre vondt å le og prate også men det er jo pga du må svelge..☺️ Ønsker deg masse lykke til om du skal fjerne mandlene!🙌🏻

    8. Jeg er 15 år og mamma har hatt migrene i hele livet mitt. Som barn opplevde jeg at mamma var mye borte i barndomstiden min, akkurat pga dette temaet, migrene. Hun var sengeliggende konstant hele tiden og det var flere ganger jeg kom inn på rommet hennes og så at hun lå og gråt. Nå for 2 år siden begynte mamma med botox og nå har hun migrene max 1 gang i måneden! Og det er så godt at mamma slipper å lide<3 Så syns du burde skrive om botox!

    9. Hei du Aase! Kan ikke du bare gi fullt faen i å kommentere slike kommentarer på en annen sin blogg! Dette er ikke din blogg som også betyr at det ikke er du som skal bestemme hva som skal være på den og hva som ikke skal være på den!!Du gjør en jævlig god jobb Martine og du imponerer stadig!😃😃😃 Du skal vite at du har mange stolte fans der ute!!❤️❤️❤️ Du har sikkert også en del å gjøre om dagene som gjør at du kan stresse litt og alt sånt, og jeg tror ikke det blir bedre når noen skal komme med de drittkommentarene!😡 Men uansett, du gjør en kjempegod jobb og stå på videre!😘😘

    10. Til dere som sier at Martine skal droppe å skrive om botox osv. slutt sånn seriøst, hvis dere ikke vil lese det hu skriver om botox så trenger du vell ikke lese det!! Martine bestemmer selv hva hu vil skrive om, dere trenger ikke å si hva hu skal skrive om eller ikke! Bare slutt å les bloggen henne vis det er så jækla dumt og irriterende!! Blir så irritert av at dere skal pirke sånn på en liten ting, dere bestemmer over dere og hu over seg selv!!!

    11. folkens, ro helt ned nå ❤️ at åse sier sin mening er jo helt ok. martine spurte jo om hun skulle skrive om botox eller ikke, og ville ha svar. da regner jeg med at martine er klar over st hun får noen nei fra leserne. men hvorfor begynner tobias elns og skrive masse stygt? to ting til;
      1. jo aleksander og martine er sammen, tror at bildet av martine og morten var for at folk skulle lese innlegget (et lite triks)
      2. og nei jeg tror ikke at hun mente at hun skulle fjerne mandelene men at hun følte at å snakke om botox for migrene var det samme som å snakke om å gjerne mandlene på et blogginnlegg
      lykke til videre martine!! 💞💞💞

    12. Du skaper et umenneskelig kroppspress på unge jenter når du tar sillikon i puppene dine. Men det er bra du er ærlig om det

    13. Anonym: Hvor i alle dager fikk du silikonen fra i dette innlegget? Silikonen tok jeg flere år før denne bloggen, så det kan jeg dessverre ikke gjøre noe med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg