Innspilling med God Kveld Norge

Hei dere!

I dag har jeg fått gjort utrolig mye, og det er jeg glad for. De siste dagene har jeg bare ikke orket å ta tak i ting, men i dag fikk jeg gjort unna alt sammen. Jeg har redigert en video, jeg har fått sendt inn alt til regnskapsfører, jeg har fått svart på litt mail og det morsomste.. Aleks og jeg har vært på innspilling med God Kveld Norge. Vi var i en badstue som ligger ute på vannet, og for å være helt ærlig ante jeg ikke at det fantes. Det var skikkelig koselig der, og ikke minst deilig og varmt. 

Vi ble altså intervjuet, og intervjuet tror jeg ikke kommer før i desember. Jeg kan prøve og si ifra når det kommer ut om jeg husker det. Jeg glemmer ofte at jeg har gjort intervjuer og plutselig får jeg meldinger om at jeg er på skjermen. En gang poppet jeg plutselig opp der mens jeg så på noe selv, og da fikk jeg meg et lite sjokk. 

Vi har hvertfall vært deler av dagen i badetøy, men bading ble det ikke. Vi kjente på vannet, men det var ALT for kaldt. Jeg som blir så fort syk er det ingen lur idé å bade i november. Badstuen derimot elsket jeg, og nå har jeg funnet ut at om jeg noen gang kjøper hus skal det være badstue der. Haha! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Sykt kaldt, men gøy!

19 kommentarer

Siste innlegg