MIN ØNSKELISTE DENNE UKEN + EN HELT SYK RABATTKODE

ANNONSE

Hei dere!

Som dere kanskje allerede har fått med dere, så har jo Nelly Black Week nå hvor utrolig mange plagg er satt skikkelig ned i pris. I dag for eksempel så er det 25% på alle Nelly Brand, og det betyr masse fine klær på salg. Jeg har allerede funnet noen av mine favoritter, og flere av disse tingene er allerede på vei hjem til meg nå. Jeg gleder meg så mye til å få litt nye klær, og spesielt da når jeg fikk de billigere. 

Dere kommer rett inn på salget HER

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

10. HER  11. HER  12. HER

13. HER  14. HER  15. HER

Se så mye fint da! Og enda mer finner dere HER♡ Jeg drømmer meg bort i alle de fine klærne de har på Nelly om dagen, og derfor er det ekstra stas disse dagene her. Så shop i vei folkens, og det med god samvittighet! Kanskje jeg burde klikke hjem en kjole til julaften i dag også? Det har jeg nemlig ikke gjort enda.. 

Hva synes dere var det fineste? 

 

8 kommentarer
    1. Hei lurte på hva man kan gi i julegave til kjæresten? Det har alltid vært ett veldig problem med å finne gave til kjæreste håper du kan svare på dette!!!💗💗💗love You 💗💗💗💗💗🌹🌹🌹🌹

    2. Sa ikke du at du hatet slengbukser?! Du gjemte liksom slengbuksene til en venn fordi du ikke likte dem. Men nummer 13 er et sett med en topp og en slengbukse. Kan du pease svare?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg