NY VIDEO- BESTFRIEND TAG

Hei dere! 

I går da jeg hadde meetup var det så mange søte jenter som kom bort, og flere av de begynte å snakke om Youtube. Da måtte jeg selvfølgelig spørre om de hadde noen tips til videoer siden vi skulle filme på kvelden i går. Jeg fikk masse tips, og et av de var bestfriend TAG. Derfor lagde vi det i går, og selvom det er en ganske enkel video synes jeg den ble så morsom! Nå får dere se hva vi egentlig kan om hverandre, og hvem taper?? Som dere hører i videoen forteller vi jo at dere må komme med forslag til hva taperen må gjøre, så om dere har noen tips er det bare å fortelle oss!

Om dere vil kan dere også abonnere på kanalen vår som dere finner HER♡ Da blir vi kjempeglad! 

N-j9UwQCLaY
Håper dere liker den!

 

 

15 kommentarer
    1. Hei Martine! 💓
      Dette gjelder ikke hva du skal gjøre i neste video. Dette er et spørsmål til deg. Hvorfor er du så mye ute og spiser når du virkelig er god til og lage mat! 😂🤔
      En ting til: Vannmann er best! Jeg er også vannmann ❤️ men jeg er veldig følsom da 😂

    2. Den som taper må spise ett helt brent pizzastykke,de som skriver st den som taper burde dynke seg i snø eller tømme kaldt vann over hodet er litt domt😂 for Martine har dårlig immunforsvar som hun har sakt så tviler jeg på at visst hun tapte så ville hun ha gjort det😂😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg