UKENS SPØRSMÅL 32

Hei dere!

Som dere sikkert fikk med dere tok jeg meg en liten bloggfri i går. Det var egentlig ikke planlagt, men jeg tilbragte hele dagen hos bestemor og bestefar, og deretter dro jeg til pappa for å være litt med Cornelia. I og med at jeg ville være med de tok jeg meg en liten pause fra bloggen i går, og det var jo fredag. Derfor blir det heller ukens spørsmål i dag. 

Har du sex ofte? Jeg er i et forhold, så jeg har jo sex. Aleks og jeg har jo “avstandsforhold” da, så i noen perioder er det mer en andre. Jeg vil si vi har sex ganske ofte da, haha! 

Pleier du å gå helt uten sminke foran Aleksander? Ja, alt for mye! Jeg trives veldig godt uten sminke, og derfor går jeg uten noe som helst flere ganger i uken. Det er viktig at huden får puste litt i blant, og det har aldri vært et problem for meg å gå uten sminke foran Aleks eller foran noen andre. 

Hadde du skeive tenner før reguleringen? Ikke så alt for skeive, men litt. Det var spesielt en tann som var veldig skeiv, og det var den jeg ville fikse. 

Dette var det eneste bildet jeg fant nå, men kan se om jeg finner fler senere. 

Har du lyst til å gi ut flere sminkeprodukter? JAA! Det hadde seriøst vært drømmen. Jeg elsker jo sminke og jeg synes det er skikkelig stas at jeg har fått gi ut noe eget. Det hadde selvfølgelig vært kjempegøy å gi ut mye mer. 

Hvilken BH størrelse brukte du før silikonen? Jeg husker ikke, men jeg tror det var 70A/ liten B. 

Når var første gang du hadde sex? Dette spørsmålet kommer inn hver gang, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så spennende? Haha! Noe privatliv må jeg få lov til å ha. 

Kan du være med på Paradise Hotel 2018? Åh, jeg hadde ikke sagt nei for og si det sånn. MEN jeg har kjæreste og da har man ikke lov til å være med. Jeg kunne gjort veldig mye for å bare være der nede, se hotellet og alt sånn igjen. Herregud, som jeg savner det! Dere som skal nedover neste år har virkelig noe å glede dere til. 

Har du lyst til å møte foreldrene til Aleks? Jeg har møtt de mange ganger, og jeg savner de veldig nå♡ Håper jeg får til en tur til Bergen snart!

Hva er det første du hadde kjøpt om du hadde vunnet 500 millioner? Det hadde vært et hus. Et svært hus som skulle hatt absolutt alt. Eget sminkerom, walk in closet, badebasseng inne, badstue, stor stue, stort kjøkken og hundre andre rom. Haha! Drømmen er å flytte inn i et stort hus, og den dagen jeg har råd til det skal jeg aldri klage over noe som helst igjen. 

Hvilket land kunne du tenkt deg og bo i som voksen? Helt klart USA, men om jeg skal tippe bor jeg nok i Norge som voksen. Jeg liker Norge, bortsett fra på vinteren. Og den dagen jeg får barn vil jeg at de skal ha oppveksten sin her i Norge. 

Hvis du kunne byttet liv med en kjendis i en dag, hvem ville det vært? Hm, det må nok bli Kim Kardashian. Bare for å se hvordan livet hennes egentlig er, og hvordan det er å være så kjent. Tenk dere og måtte ha publikum til en hver tid, uansett hva man gjør. Helt sykt! 

Hvor er jakken fra? Den er fra Zara. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hvor lenge er det til du og Aleks møtes igjen? Mandag tror jeg. Eller jeg håper da det, for på tirsdag skal vi i et møte. Så jeg håper han kommer på mandag, for nå er jeg gal av å savne han.. 

Tenker du å kjøpe en veske igjen? Eventuelt hvilken? Ja, men jeg er veldig usikker på hvilken. Jeg er hvertfall helt sikker på at det skal være en beige veske, for jeg har så mange svarte nå. Om noen har tips til en fin beige veske kan dere gjerne legge igjen en kommentar♡

Hva har du på når du sover? Haha, dette er egentlig ganske morsomt. Det har seg sånn at på meg er det ingen mellomting. Enten sover jeg helt naken, eller så sover jeg fullt påkledd med tjukk pysj eller koseklær. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hvilken settingspray bruker du? Jeg er nesten litt redd for å fortelle dere dette, for nå har jeg akkurat funnet ut av hvor den selges i Norge. Merket er hvertfall Make Up For Ever, så da vet dere det. Den kan blant annet bestilles på Sephora tror jeg. 

Når var første gang du drakk alkohol? Jeg var 18, så jeg ventet til jeg kunne drikke det lovlig. Woho, det er jeg faktisk veldig stolt av! 

Om noen av dere har noen flere spørsmål er det bare å legge igjen en kommentar, så svarer jeg på de neste uke♡

45 kommentarer

Siste innlegg