NÅ ER DEN UTE TIL SALG + MEETUP♡

ANNONSE

Hei dere! 

Da er endelig liquid lipsticken min ute til salg. Herregud, endelig er dagen her! Det var jo førsalg for et par uker siden, og det gikk jo så bra. Jeg skjønte det var mange som var lei seg fordi de ikke fikk bestilt dagen etter, og der var jeg litt dårlig på informasjonen. Det var kun førsalg en dag, men nå er den altså ute helt til det blir utsolgt.

Fargen er ikke så orange i virkeligheten. Må bare påpeke det, haha! 

Den koster 199kr, noe jeg synes er en helt perfekt pris. Dette er jo en perfekt venninnegave eller kanskje til en julekalender? Jeg vet hvertfall at mange av mine venninner kommer til å få denne i år. Jeg har jo skrevet en del om fargen og alt mulig rundt den før, og det kan dere lese HER. Så om det er noe dere lurer på rundt den kan dere bare lese det innlegget♡

Jeg er så fornøyd med fargen, og jeg bruker den seriøst hver dag. Så om dere lurer på hva jeg har brukt på leppene i det siste er det denne. Jeg håper dere som bestiller den blir fornøyd, og gjerne legg igjen en kommentar om dere bestiller! Dere finner link til liquid lipsticken HER

I forbindelse med lanseringen skal vi også ha et meetup på lørdag. Meetupet vil være på Beauty House på Pilestredet. Adressen er Pilestredet 53, og vi vil være der fra klokken 12.00- 14.00. Derfor hadde det vært kjempegøy om så mange som mulig av dere tok turen♡ Ta med deg et par venner og kom! Det vil bli goodiebags med MASSE fint til de 30 første som kommer, det vil være konkurranser der man kan vinne gavekort på Beauty House og ikke minst man kan vinne alle liquid lipstickene. Man kan også kjøpe de der om man vil det, og selvfølgelig blir det tid til å ta bilder + skravle litt. Jeg gleder meg masse og håper å se noen av dere der♡

Igjen, dere finner link til liquid lipsticken HER

 

69 kommentarer

Siste innlegg