Gjensynsglede♡

Hei dere!

Nå sitter jeg hos Sofie etter å ha spist kjempegod mat. Sofie lagde tikka masala, og det tok så mye kortere tid enn hva jeg hadde trodd. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke lager mat oftere hjemme, for det tar jo virkelig ikke så lang tid. I tillegg var maten så god, så dette skal jeg lage oftere. Ellers sitter uvennen min og jeg og ser på Life Of Kylie, et av favorittprogrammene mine. Jeg hater å se på serier med skuespillere, der de følger et manus. Programmer der alt er ekte derimot elsker jeg. Skikkelig søppel TV, er det ikke det man kaller det?

Jeg må jo også si at Sofie og jeg ikke er uvenner (enda..Neida). Vi har aldri vært uvenner og jeg skjønner ikke hvor folk får det fra. Vi har ikke fått sett hverandre så alt for mye i det siste fordi Sofie har reist så mye, så derfor er det kjempekoselig å være med henne i dag. Jeg har savnet Sofie masse♡

Ellers har jeg spilt inn noe skikkelig morsomt i dag. Først var jeg i en butikk og plukket ut masse, så dro jeg videre til Splay for å filme inn noe av det. Det vi filmet er til en video som snart kommer ut på YouTube, og det samarbeidet er så morsomt! Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å redigere det sammen, og ikke minst vise dere det.

Nå skal vi fortsette å se på Life Of Kylie, og etterhvert må jeg nok komme meg hjemover. Jeg har 6 poser fulle av ting som skal hjem, og jeg aner enda ikke hvordan jeg skal klare det. Det å ta buss med så mange poser skjer ikke, så da blir det vel å ringe bestefar eller taxi. Fortsatt lei meg over at Uber er over..

14 kommentarer
    1. Hei der! kan du sette Alex med flere fellesskapsbilder eller videoer med et øyeblikksbilde? fordi jeg virkelig elsker dere begge og du er det mest fantastiske paret i verden! ❤️ enige om perfekt sammen, og jeg brukte google overs fordi jeg ikke forstår norsk: / er finsk selv

    2. Hei jeg elsker deg og isabell dere står opp for det dere mener og er pene må bare spørre hva er favoritt merke ditt i klær elsker stilen din ps stor fan

    3. Clickbait! Står ingen steder at du hater å henge med henne i dette innlegge. Du mister bare tilliten til folk når du skriver usanne reklamer på insta osv, nei. Det ble minus en følger nå. Bajooos

    4. Anonym: Gjør det fordi folk hele tiden tror vi hater hverandre og at vi later som at vi har det fint når vi henger. Jeg trodde de fleste skjønte at den swipe upen var veldig ironisk, haha!

    5. er bare barn uten hjerne som spør spontant om dere ikke er venner lol. Du må lese den, så du ikke trenger og clickbaite

    6. Åh klickbait. Er så lei!
      Og bare så du vet det- realityprogram som life of kylie har manus. Så om du tror at det er «ekte» tar du rimelig feil, hehe

    7. Ja, jeg får en inntrykk at dere hater hverandre. Kanskje konkurranse mellom hvem som er mest toppbloggeren mellom dere to? Hvem som er det beste paret? Haha.. hva vet jeg xD får bare inntrykk uten at jeg egentlig vet hva som er grunnen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg