I dag har jeg vært på intervju med…

Hei dere!

I dag har jeg fått gjort en del ting, og nå ligger jeg som et slakt i sengen. Jeg er ekstremt flink til å ta på meg en haug av ting når jeg egentlig burde vært hjemme for og bli frisk. Denne uken for eksempel har jeg fylt opp helt. Veldig smart! I dag har jeg blant annet vært på et veldig spennende møtet, og etter det var det rett i et intervju. I dag har jeg nemlig gjort en intervju med God Kveld Norge. Intervjuet varte ikke så alt for lenge, og jeg tror det gikk veldig bra. Noe som er veldig merkelig er at når jeg blir intervjuet husker jeg ikke hva jeg har sagt i ettertid. Jeg bare skravler i vei, og det første jeg tenker sier jeg. Da jeg fikk spørsmål av bestemor i sta om hva jeg svarte på så husket jeg ikke. Heldigvis har det gått bra på hvert intervju frem til nå, så jeg håper også dette gikk bra. 

Etter intervjuet dro jeg for å møte mamma, og det var veldig koselig. Vi var først på café, så tittet vi litt i butikker og deretter dro vi for å spise. Moren til Therese kom også for å spise med oss, så det var veldig koselig! Jeg skal innrømme at matlysten min ikke eksisterer om dagen, så jeg bestilte en salat. Den smakte helt forferdelig, så den fikk moren til Therese. Hele salaten var blandet med muggost, og det er ikke min favoritt. Derfor bestilte jeg meg heller litt pommesfrites. Det fristet egentlig ikke i det hele tatt, men noe mat måtte jeg få i meg. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg faktisk legge meg. Jepp, dere leste riktig. Botoxen har gått ut, og jeg hadde glemt hvor vondt det var å ha migrene. Heldigvis skal jeg få påfyll denne uken, og jeg gleder meg. Jeg er en person som alltid googler ting så fort jeg føler meg dårlig. For en time siden ringte jeg Aleks og gråt fordi jeg var helt sikker på at jeg kom til å dø. Da hadde jeg fått opp en alvorlig sykdom da jeg googlet, og var kjemperedd. Derfor tenker jeg at jeg tar kvelden nå. Vi blogges mer imorgen♡

28 kommentarer

Siste innlegg