Dere må slutte å komme hjem til meg

Hei dere!

Nå ligger jeg på sofaen her hos bestemor og bestefar, og har hatt en kjempekoselig dag! Broren min og jeg bestemte oss for å overraske pappa i og med at det er farsdag i dag. I går dro jeg på senteret her borte og handlet inn ting til i dag, slik at vi kunne ta en liten feiring. Jeg fikk kjøpt gave og kake, og i tillegg skrev vi et kort. Jeg husker da vi var mindre satt broren min og jeg lenge for å lage kort til morsdag og farsdag. Vi lagde masse tegninger og var så stolte etterpå. Derfor prøvde jeg på det samme i dag, men jeg skal innrømme at fantasien ikke var helt på topp. Derfor måtte jeg få broren min til å tegne en bil på kortet, haha! Pappa ble hvertfall veldig glad da vi kom! Vi koste oss lenge med kake, og etter det satt vi på en film. Under filmen sovnet jeg, og da jeg våknet var formen mye dårligere. Nå føles alt helt håpløst, for da jeg våknet i dag tidlig følte jeg meg mye bedre. Nå derimot føler jeg meg like dårlig som det jeg har vært denne uken igjen, og det merker jeg irriterer meg skikkelig. Jeg har ikke tid til dette!! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Så over til litt alvorsprat. Dette er egentlig veldig kjipt for meg å snakke om, fordi jeg håpte det aldri skulle bli sånn som det er nå. Det har seg sånn at veldig mange har funnet ut av hvor jeg bor, og daglig nå banker folk på døren. I starten da det skjedde en gang var det bare koselig, men nå skjer det så ofte at det nesten har begynt å bli litt ubehagelig. Daglig banker folk på døren og tar i dørhåndtaket, og jeg blir like redd hver gang. Jeg vet jo ikke hvem som står på andre siden. Hjemmet mitt er privat, og det er et sted jeg vil være alene. Jeg tror alle føler det sånn. Ingen vil vel at folk man ikke kjenner skal stå daglig å ta i dørhåndtaket deres? Jeg synes det er så ubehagelig nå at jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det fremover. For all del kan det være to små, søte jenter som står der ute, men man vet aldri. I tillegg har jeg hatt en veldig ekkel opplevelse for noen år siden der en mann sto utenfor døren min, da ble jo politiet innblandet og det tenker jeg over hver dag dette skjer nå.

Nå må jeg bare være streng på det, og det er selvfølgelig veldig kjipt at det må bli som dette. Jeg vil føle meg trygg hjemme hos meg selv, og derfor må jeg bare be folk slutte å komme hjem til meg. Jeg vil ikke plutselig høre at folk tar i dørhåndtaket mitt lenger, for det er kun veldig ubehagelig. Til og med når venner kommer på besøk blir jeg nesten litt stressa. Jeg må alltid sende de en melding for å høre om det er de før jeg åpner. Jeg har rett og slett sluttet å åpne døren med mindre jeg vet hvem som kommer på forhånd. 

Jeg håper at folk vil respektere dette fremover, og det er selvfølgelig kjedelig om det kun er noen som vil meg godt. Likevel vet jeg aldri, og da må jeg bare be folk slutte med det. Jeg håper folk har forståelse for dette♡

32 kommentarer
    1. Så koselig med farsdag.
      Når det kommer til de som ikke vil respektere deg så moter opp tråløst camera og moter det et sted ute som ikke noen ser det å ta bilde når de står der og leg de ut på bloggen, Facebook osv.

    2. Til du som skrev :
      Hvorfor banker de på døra? Du er ikke akkurat Selena Gomez.
      Nei, det er hu ikke. Men det er ikke du heller. Martine er arbeidsom, pen jente som gjør alt for å få et blogginnlegg til oss. Kan du ikke respektere det, så kan du gå til et annet nettsted. For her vennen min, har du kommer til en blogg. Liker du å hate kan du gå i speilet i huset ditt og hate på den personen i speilet.
      Kjære Martine
      Elsker blogginnleggene dine. Får meg alltid i bedre humør når jeg leser bloggen din. MVH En trofast leser<3

    3. Til kommentaren over denne ^^. Nei det var ikke en hat kommentar i det hele tatt. Var ment som at folk maser like mye på Martine som kjendiser blir mast på. Ha litt common sense før du svarer helt feil på noe 🙂

    4. Kan du skrive ett blogginnlegg som er en story time der du skriver om hva som skjedde når den mannen banket på og politiet bled blandet inn?
      PS: Glad i deg!❤️Du skriver veldig bra innlegg😘

    5. Veldig bra skrevet Martine❤️Ikke bry deg om de som hater på deg fordi det betyr bare du ender opp med å bli lei deg eller no sånt, og da syns de som hater på deg at er så morsomt at de vil fortsette med det😕jeg støtter deg tykt og tynt og det er det mange andre som gjør å❤️❤️Vet du hva jeg gjorde når du vant Paradise hotel? Jeg sto i sofaen (noe som jeg ikke får lov til) og skrek av full hals: JAAAAAAAAAAA
      Sier bare at det er så mange der ute som er glad i deg og det er noen FÅ som hater deg men ikke bry deg om dem❤️❤️Tenk på det gode du har og ikke tenk på de andre som hater på deg❤️💖helt siden du kom inn på PH så har jeg digga deg😊jeg digga sminken din, jeg digga stilen din, jeg digga klærne dine og sa med en gang jeg så deg at : Hu der kommer til å vinne😂💖💖og det gjorde du😘😘Elsker deg Martine❤️❤️

    6. Du får ta kontak vist d blir vere md syke folk på døra di. Klare dæm ikke la dæ være ifred. Skriv lapp heng på døra di skriv Ring dette nr el gogle d. 94251284 så trur æ dæm lar dæ være.

    7. Hahahah disse fjortiss bloggerne her tror alt handler om dem. Innimellom lager de innlegg bare for å dra lesere. LOL! De har sånne dager hvor de ikke har en eneste shit å skrive om så istedet begynner de å dikte opp ting. Jeg har selv hatt blogg tidligere, men skjønte fort det ikke var noe for meg da jeg ikke liker å lyve for å tiltrekke lesere. Så martine husk du er blogger ikke en stjerne folk er ute etter. JUST SAYING 💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️ btw du kjøpte kake men kort skrev du på vanlig A4 ark 😂😂😂😂 ikke fått nok klikk denne måneden? 🤔

    8. Martine e vet hvordan det er når folk driver å tar på håndtaket, E tør heller ikke å hva hjemme fordi det e akkurat det sammen. E også liv redd.

    9. Anne Linn: Hvorfor skal jeg finne opp dette? Dette skjer daglig, og det er derfor jeg forteller at jeg ikke vil at dette skal skje lenger. Det er dødskjipt for meg å skrive det, fordi jeg har snakket med noen av folkene som har kommet hit før og de har bare vært hyggelige. Ja, jeg skrev kort på et a4 ark, mye mer personlig 😀 😀 Fått masse klikk denne måneden jeg, så det er ingenting å bekymre seg for!

    10. Hvorfor ikke henge opp et kamera på utsiden av døra? Sånn at du kan følge med på hva som skjer hvis noen skulle kommet å rørt på dørhåndtaket? Å hvis det er sånn at det plutselig skjer no,da har fu ihvertfall bevis på at det har skjedd no. Å du kan vise frem videon til politiet,da tar de av seg det kanskje. Ingen ukjente har lov eller rett til å komme på døra di uten tillatelse. Har skjedd før med en veninne av meg. Og hun fant en løsning ved å sette opp et kamera uten for huset. Dagen etter var det ingen som turte å komme nær døra,fordi de så at det var hengt opp et kamera.

    11. Du km kanskje sette opp et kamera. Folk blir redde og stikker med en gang og du kan se om det er venninna di eller ikke💖

    12. Ta mandlene om det vil hjelpe deg. Tenk så deilig å slippe all den sjukdommen!
      Hva om du smitter noen med allerede nedsatt immunforsvar? For eksempel noen med kreft? Hva om du smitter lillesøsteren din?
      Du har jo allerede vært gjennom en operasjon, og jeg tror egentlig den er verre;) kvinn deg opp!!

    13. Du og Isabelle hadde en chillievideo, og dere sa at hvis dere fikk eller fikk over 2k likes så skulle dere spise verdens sterkeste chillie. Dere har fått over 2k likes på den videon nå. Skal dere gjøre det? Elsker deg du er forbildet mitt! <3

    14. Herre Gud så ekkelt! Jeg hadde pissa på meg for lenge siden!
      Jeg hadde endt opp med å installere overvåkingskamera som bare tar inngangsdøren jeg, sånn jeg så hvem som sto på andre siden!

    15. Er det ikke dumt vis det er noen som skal overraske deg også opner du ikke opp🤷🏼‍♀️ Samma det elsker bloggen din💕😊

    16. Så respektløst å forstyrre privatlivet ditt ! Jeg synes dette er uakseptabelt og ikke minst ekkelt. Man vet jo aldri hvem som står ban døra di og det er jo verre når det skjer så ofte ! Jeg vil bare si til deg Martine at du virker som en utrolig bra person ! Jeg synes du skriver på en utrolig bra måte og det er lett å skjønne hva du mener når du skriver. Du er utrolig pen, smart og sikkert masse annet som jeg ikke vet om! Skjønner ikke hvorfor folk skal hate på deg når du utrykker deg så bra i innleggene dine! Det er jo greit å ha egne meninger men ikke trakasser, men skriv din mening! Martine fortjener ikke hat! Love u! <3 hilsen 14 år gammel jente <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg