De perfekte kjolene for alt som skjer i desember♡

Annonse

Hei dere!

Nå nærmer juletiden seg mer stormskritt, og jeg elsker desembermåneden. Masse hyggelige sammenkomster, julebord, julaften, romjulsfester og ikke minst nyttårsaften. Det er en haug av fester i desember, og da vil man selvfølgelig gjøre seg litt ekstra fin. Jeg liker å være tidlig ute med antrekk til desembermåneden, for hvor irriterende er det ikke å gjøre alt i siste liten? Om man to dager før julebordet kommer på at man ikke har noe antrekk kan det fort bli stressende, og julen er stressende nok for mange som den er. Derfor har jeg funnet mine favoritter til desember slik at både jeg og dere kan være tidlig ute i år. Kjoler blir jo også fort utsolgt, for alle skal jo plutselig ha tak i nyttårskjolen. Derfor ville jeg anbefalt dere å være tidlig ute!

I dag har også Nelly en rabattkode gående, og den rabattkoden kan gi dere opp til hele 25% rabatt. Koden gjelder kun i dag til klokken 23.59, så derfor burde dere handle nå som dere kan få ting billigere. Det funker slik at om du kjøper 2 plagg får du 10%, 3 plagg 15%, 4 plagg 20% og 5 plagg 25%. Yey! 

Koden man må bruke er SINGLEDere finner direktelink til Nelly HER

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

10. HER  11. HER  12. HER

Dere finner hele kjoleutvalget til Nelly HER

Så mye fint! Jeg skal helt klart klikke meg hjem noe av dette. Jeg skal en del i desember, og da vil jeg gjerne se fin ut. Alle disse kjolene over her er noe jeg virkelig skulle likt å ha i klesskapet mitt, men jeg må nok bestemme meg ned til rundt fem stykker. Hvilke av kjolene likte dere best? 

10 kommentarer

Siste innlegg