Bursdagsfeiring- BILDEDRYSS♡

Hei dere!

I går var jeg som sagt i bursdagen til Isabelle, og jeg koste meg masse! Som jeg har skrevet tidligere var ikke formen min på topp, så derfor tok jeg det veldig rolig. Jeg drakk cola (noe som smaker hundre ganger bedre enn alkohol) og spiste klementiner. Ja, du leste riktig. Jeg hadde med meg en pose full av klementiner i et bursdagsvors. Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg hvert år på denne tiden, men jeg blir helt gal etter klementiner. Jeg spiser hvertfall ti klementiner om dagen, om ikke mer. Klementiner er så godt, og jeg tror aldri jeg kommer til å gå lei. Jeg ble derfor veldig glad i går da Therese kom hit med en pose med rundt 20 klementiner i. Synd den posen straks er tom, haha! Er det noen som forresten vet om det er farlig å spise så mye klementiner? Jeg søkte det opp, og da sto det at man kan få i seg for mye syre og det kan være farlig for magesekken? Jeg aner ikke om dette stemmer. Mitt største ønske er hvertfall å få spons på klementiner, det hadde vært helt fantastisk! Haha, neida.

Over til bursdagen. Jeg koste meg veldig, og hadde det gøy selvom jeg ikke drakk. Man kan jo ha det så gøy uten alkohol? I tillegg føler jeg meg helt toppen i dag, og det er deilig. Isabelle hadde et rom på et hotell, og der ble vi i flere timer. Vi hadde drikkeleker, folk danset, jeg fikk møtt mange jeg ikke har sett på lenge og det var god stemning. Etterhvert dro folk videre ut på byen, og da dro jeg hjem. Jeg skal innrømme at jeg var litt misunnelig på de som dro ut, men jeg må sette helsa først. Nå er det eneste fokuset å bli frisk, så det var egentlig ganske deilig å ta tidlig kvelden i går. 

Vi tok jo selvfølgelig masse bilder i går, og det skal jeg dele med dere nå. 

Fine Therese♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette her er så typisk Therese og meg. Overalt hvor vi er må vi vite at det er tilgang til mat. Vi måtte selvfølgelig da spørre om de solgte mat i hotellbaren, og det gjorde de. Da ble det roomservice med kjempegod mat. 

 Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Håper du hadde en fin dag, Isabelle♡

 

 

7 kommentarer
    1. Hun i rød kjole skilte seg litt ut😂👌🏼 Fine dere😍 Brukte du og Isabelle samme genser?
      Jeg går inn på bloggen din via det du legger ut på Snapchat, og jeg har lagt merke til at du nesten alltid har 1 eller 2 prosent. Lader du nesten aldri mobilen din?😂👌🏼💗

    2. Jeg spiste for mange klementiner så jeg vart alrergisk mot citrus. Derfor kan jeg ikke spise/drikke eller bruke såpe/hudprodukter som inneholder: klementiner, mandariner, appelsiner, sitroner, lime, ananas eller mango. Hvis jeg gjør d får jeg utslett og kan gjøre alergien værre! Det som er dumt er at det er citric acid (Citrus) i nesten alle såper+ badebomber, badesalt, ansiktsmasker, litt sminke og mange kremer😐 PS: elsker, deg og bloggen din og youtube kanalen din og Isabelle sin! Dere er forbildene mine. Spesielt deg Martine😻❤️😘😍

    3. Så fine dere er håper Isabelle hadde en super bursdag, som jeg tror hun hadde!🤘🏻❤️😻🎉🎁🥂🍾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg