Ukens spørsmål 31

Hei dere!

Hvordan går det med dere? Med meg går det bra, bortsett fra at tørrhosten har kommet. Det er det verste.. Jeg føler konstant at noe kiler meg i halsen. Haha, nok klaging, for nå er det tid for ukens spørsmål. Denne gangen lovte jeg å svare på mange spørsmål, så det blir gøy. Jeg fikk inn en haug av spørsmål i går, så dette blir vel mer som en liten spørsmålsrunde. Gøy!

Hva hadde du gjort om du ble gravid med et uhell? Hm, jeg vet ikke. Hadde jeg vært singel hadde det nok vært et enklere valg, men i og med at jeg er i et forhold hadde jeg nok vært veldig usikker. Jeg tror ikke man kan bestemme sånt på forhold, før man eventuelt er i den situasjonen. 

Har du noen spesielle hudpleieprodukter du vil anbefale? Uff, jeg er så dårlig på å stelle huden min. Jeg bruker en sminkeserviett om kvelden, også bruker jeg ansiktsmaske hvertfall en gang i uken. Jeg skrubber også huden med en skrubbehanske i blant (jeg vet ikke om dette er bra, men jeg liker det), og ellers gjør jeg ikke så mye. Jeg er nok bare heldig som har sluppet unna urenheter.  

Ble du og Isabelle veldig fulle i går? Jeg drakk cola i går og spiste klementiner jeg, haha! Jeg er syk, så jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle drikke. Jeg ble heller ikke med ut på byen, så jeg var vel hjemme rundt 23.00. Jeg var derfor ikke full.

Savner du Paradise Hotel? Og har du tenkt på at om du ikke var med der hadde du kanskje ikke møtt Aleks? Ja, jeg savner Paradise hele tiden. Vi hadde det så fint der inne, og jeg har virkelig ingenting å klage over med oppholdet. Det med at jeg ikke hadde møtt Aleks ellers tenker jeg på ofte. Jeg er derfor veldig glad vi begge var med der, for om ikke tror jeg ikke vi hadde møttes. 

Er du i mot muslimer? Nei, absolutt ikke!

Hvor lang tid tok det før du og Aleks hadde sex på Paradise Hotel? Vi hadde det i uke tre, så det gikk egentlig alt for fort spør du meg. Heldigvis angrer jeg ikke på det, og jeg tenker egentlig aldri over at jeg hadde sex på TV.

Når begynte du å shave? Jeg tenkte egentlig å lage et eget innlegg om shaving, rett og slett fordi jeg får så sinnsykt mange spørsmål om det. Jeg tenker å poste et innlegg om det til uken. 

Hva sa foreldrene dine da du fortalte om Aleks? De synes det var koselig at jeg hadde møtt en gutt, og de spurte med en gang om når de skulle få møte han. Jeg tror det hjalp mye for de at gutten jeg hadde sex med på TV var en jeg hadde en veldig bra tone med. 

Krangler du og Isabelle ofte? Vi krangler ikke ofte, men det hender selvfølgelig at vi diskuterer. Vi er jo både venner og jobber sammen, og da hender det at vi ikke alltid er enige om ting. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvilket redigeringsprogram bruker dere til Youtube? Og har dere noen faste tidspunkter dere legger ut videoer? Jeg bruker Imovie, og det gjør Isabelle også. Vi legger ut video hver onsdag og søndag, så det er bare å abonnere på kanalen vår HER om dere vil se videoene med en gang de kommer ut♡

Hva synes du om at 14/15 åringer drikker alkohol? Jeg synes det er alt for tidlig. Selvfølgelig får folk velge selv hva de vil gjøre, men etter min mening er det for tidlig. Jeg begynte ikke å drikke før jeg var 18, og det er jeg veldig stolt over. 

Hvis du kunne valgt et sted i verden du skulle bodd, hvor ville det vært? Det er egentlig det samme så lenge det er varmt året rundt der. Jeg hadde elsket å bo et sted der det var deilig temperatur året rundt og at jeg bare kunne gått i sommerklær hele året. Jeg hater vinteren, så jeg håper jeg kan få reist mye når vinteren er på sitt verste her i Norge. 

Processed with VSCO with s3 preset

Har du vært i en bilulykke eller noe lignende en gang? Jeg har vært i en gokartulykke som dere kan lese om HER. Utrolig ekkelt og ikke minst skremmende. Jeg håper jeg aldri er med i en ulykke noen gang igjen, for det er noe av det verste jeg har vært med på. 

Hvordan få sminken til å holde lenge? Bruk en god primer og settingspray. MASSE settingspray. Det får sminken til å holde så utrolig lenge!

Hvor er gulløredobbene fra? De er fra H&M. Så fine!

Hva ønsker du deg til jul? Jeg aner faktisk ikke. Jeg føler jeg har alt, og jeg blir nesten litt stressa når folk spør meg om hva jeg ønsker meg. Det er så vanskelig!

Når har du bursdag? Jeg har bursdag 17. februar. Ikke lenge til, woho!

Hvordan går det med matlagingen? At du kun skulle spise to ganger i uken ute? Uff, jeg håpte dette spørsmålet ikke skulle komme. Det går dårlig, og jeg spiser fortsatt alt for mye ute. Det er så mye enklere enn å skulle lage maten selv. Jeg høres skikkelig diva ut når jeg sier det, men når jeg er sulten orker jeg ikke stå i en halvtime for å lage maten. I tillegg drar jeg i matbutikken og INGENTING frister. Jeg kan gå rundt der i en halvtime for å finne ut hva jeg skal spise, så ender det opp med fjordland kjøttkaker liksom. Det er helt krise!

 Processed with VSCO with s2 preset

Skulle du ønske at du ikke møtte Aleks på Paradise Hotel? Nei, jeg er glad jeg møtte han der. Hadde vi ikke møttes der tror jeg helt ærlig vi aldri hadde møttes. I tillegg føler jeg at man blir så knyttet der inne, og sånn er det her hjemme også. Det føles ut som om jeg har kjent Aleks i mange år, og mye av grunnen til det er at vi møttes på Paradise tror jeg. 

Kommer du godt overens med familien til Aleks, og han din? Ja, jeg er veldig glad i Aleks sin familie. De er så hyggelige og ikke minst noen skikkelig fine mennesker♡ Skulle ønske jeg kunne vært der mye mer enn hva jeg er nå, for jeg har det så fint hos de. Aleks kommer også veldig godt overens med min familie, og det er jeg veldig glad for. 

Hvor er buksa med glitter på sidene fra? Jeg kjøpte den i en helt random butikk i Spania, men på lappen bak står det “Morgans”. Jeg har dessverre aldri sett det merket i Norge før, men jeg mener butikken i Spania het Salsa. 

Hvordan var det å se Aleks hooke med andre på TV etter dere hadde blitt sammen? Det var veldig merkelig, men samtidig var jeg jo veldig forberedt på det. I tillegg kyssa jo jeg også rundt på andre gutter der inne, så jeg tipper han også synes det var litt rart å se. Heldigvis gikk det fint, og vi begge visste jo hva som ventet oss på skjermen. 

Hvorfor er ikke du Side2 blogger, og hva skal til for å bli det? Jeg har ikke fått spørsmål om det, og jeg vet heller ikke hva som skal til for å bli det. 

Hva tenkte du om Aleks første gang du så han? Det kom jo frem at jeg synes han var den kjekkeste på hotellet, og det synes jeg fortsatt den dag i dag (sjokk, haha). Jeg synes han virket som en veldig morsom gutt, men jeg var helt sikker på at han var en skikkelig fuckboy også. Litt blandede følelser rundt han, men heldigvis hadde jeg rett i kun de positive tankene jeg hadde om han. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Når startet du å blogge? Jeg startet 17. mars tror jeg det var. Det føles ut som at jeg har blogget i mange år, men egentlig er det kun i 8 måneder. Jeg elsker å blogge da, så jeg er veldig glad jeg startet denne bloggen. Jeg var faktisk ganske i tvil om jeg skulle starte en blogg etter Paradise. Jeg følte det var noe alle gjorde, og derfor var jeg litt skeptisk til å skulle gjøre det selv. Jeg var faktisk i tvil helt til pressesjefen i TV3 ringte meg og fortalte at det skulle bli sluppet ut i media at jeg skulle være med noen dager før jeg faktisk sjekket inn på TV. Av en eller annen grunn bare postet jeg et innlegg den dagen, og dagen etter var jeg allerede på topplisten. Da fikk jeg masse motivasjon, og nå har jeg drømmejobben♡♡

Hva er det beste med fansen? Alt! De er så søte og hyggelige, og ikke minst støtter de meg uansett hva det skulle være. Jeg elsker å møte de som følger meg, leser bloggen min og ser på videoene mine. Det er noe av det koseligste jeg vet om faktisk, og spesielt da de som slår av en liten prat. Det er alltid like hyggelig! Så om dere ser meg og er i tvil med å komme bort, bare gjør det. Jeg synes det er kjempekoselig, og mye hyggeligere det enn å bli tatt snikbilder av. 

Har du brukt opp pengene du vant på PH? Nei, de skal brukes på leilighet en gang i fremtiden. 

Hva synes du om at du får negative kommentarer på bloggen din? Det er selvfølgelig ikke særlig gøy, men jeg bryr meg for det meste ikke. Jeg orker ikke lese en kommentar en gang om jeg skjønner den er negativ. Folk som kommenterer negativt er enten veldig sjalue eller bare sinnsykt usikre på seg selv. Om man føler noe veldig slemt om en person kan man heller holde det for seg selv.

Elsker du Aleksander? Ja, det gjør jeg♡

Hva er ditt favorittklesplagg? Festdrakten min! Åh, jeg elsker den og skulle ønske jeg kunne brukt den hver dag♡

Har du bra sangstemme? Hahaha, NEI! Jeg kan absolutt ikke synge. Jeg skulle virkelig ønske jeg var en av de med dødsfin sangstemme, men dessverre høres jeg mer ut som en kråke når jeg synger.

Hvor mange søsken har du? En bror på 19 år, og en lillesøster som er noen uker gammel♡

Kan du legge ut et bilde fra konfirmasjonen din? Haha, jeg husker så godt at jeg nektet å smile på konfirmasjonsbilde mitt fordi jeg hadde regulering.. 

Hadde du sex med noen andre inne på Paradise? Er mange som sier det.. Mange som sier det? Hm, det har ikke jeg fått med meg. Jeg hadde bare sex med en inne på Paradise, og det var Aleks. Hadde det vært fler hadde jeg vært hundre posent sikker på at det hadde blitt vist. 

Krangler du og Aleks ofte? Nei, heldigvis ikke. Jeg er en veldig lite kranglete person, og jeg hater krangling og drama. Heldigvis er Aleks lik, så vi orker ikke det der. Jeg hadde aldri orket et forhold med mye krangling, og jeg hadde nok ikke orket å krangle tilbake om Aleks hadde startet. 

 Har du tatt fillers i leppene? Nei, det har jeg ikke. Har sett at mange har trodd det i det siste, men det har jeg altså ikke tatt. 

Processed with VSCO with s2 preset

Har du vurdert å operere bort mandlene? Ja, jeg tenker faktisk mye på det. Det hadde vært utrolig deilig, men samtidig er jeg selvfølgelig redd. Jeg er redd for at jeg skal få en blødning i halsen, og jeg har lest så mye skrekkhistorier om folk som har tatt mandlene. Derfor er jeg veldig usikker, men jeg håper en dag at jeg tør det. 

Hvor er den grå og den brune strikkegenseren fra? Begge er fra H&M♡

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på, og om ikke kan dere legge igjen en kommentar i kommentarfeltet♡ Vi blogges mer senere!

 

41 kommentarer
    1. Ååå du er så flink!!❤️❤️ ELSKER DEG OG ISABELLE❤️❤️❤️❤️ Dere er de beste bloggerne, foresten ikke vær redd for bare ett innlegg om dagen. Vi som leser fast bryr oss mer om deg og helsa de❤️❤️❤️Du og Isabelle er fantastiske!! Og fortjener ikke haters!! Love u bout❤️❤️❤️

    2. Du har veldig store pupper skjønner ikke hvorfor du tokk stilikon. Liker kjæresten din puppene dine?

    3. Jeg pleide å være syk nesten hver dag når jeg bar liten, etter at jeg fjernet mandlene ble keg nesten aldri syk. Det var ganske skummelt men det gikk helt fint!!! Det var ganske sårt i noen uker men ville gjort det igjen. Kjenner mange andre som har gjort det også❤️

    4. Jeg tokk mandlene når jeg var liten jeg snakka ikke på noen uker og spiste veldig lite, jeg er nesten aldri syk(bank i bordet) er veldig fornøyd nå men det var vondt

    5. Hei Martine! Skjønner godt at du er litt nervøs og redd for å ta mandlene. Mamma prøvde å overtale meg i nærmere fire år til å ta dem. Jeg fikk endelig operert dem vekk tidligere i år! Og la meg bare si at det har virkelig endret hverdagen min, kunne ikke hatt et bedre resultat. Husker at jeg hadde mer lyst til å hoppe av en bru enn å fjerne mandlene, men etter operasjonen var jeg så mye bedre med en gang. Nå har jeg ungen problemer med forkjølelse, dårlig ånde, de hvite greiene som kom ut av mandlene, kan ligge på ryggen uten at jeg føler at jeg blir kvalt og jeg kan endelig spise og drikke normalt!!

    6. Det er en ting jeg har tenkt på og som jeg lurer litt på som du selv har nevnt flere ganger; hvis du er så redd – som du selv sier – for å bli gravid, hvorfor bruker du ikke hormonell prevensjon? Nå vet ikke jeg om du allerede bruker det, men om det brukes riktig er du mer eller mindre 100% beskyttet mot uønsket graviditet.

    7. Det er ikke farlig å ta mandlene jeg gjorde det når jeg var 10 år og nå er jeg 11 men det går mye bedre nå 💙💎❤har så lyst til å møte deg 💙💎❤🍓

    8. Hei! Jeg kom akkurat på en ting! Vi har bursdag på samme dag! 17.februar!❤️ Jeg synes d r så kult, elsker bloggen din og yt kanalen din sååå høyt at jeg ser på de flere ganger!🌹🌹🌹

    9. Hei:) jeg har fjernet mandlene og gikk veldig fint for meg. Var egentlig veldig vondt og rart, men det gikk kjempe fint:) vist du skal fjerne mandlene ønsker jeg deg lykke til❤️
      Jente 14
      Bergen:)

    10. Hvor er buksen du her på deg på et av bildene over med diamanter/paljetter lignende, og hvordan er størrelsen hvis den er bestilt på nett? Den var så fin ❤️❤️

    11. Kommer leppestiften/lipglossen din fra Frøya tilbake på lager? <3<3 Isåfall når? Vil ønske meg den til jul :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg