Isabelle har bursdag- bilder dere aldri har sett av oss

Hei dere!

Nå har vi akkurat kjørt Aleks til flyplassen og det er like trist som vanlig. Rart at jeg kan være med han hver dag i en måned, men likevel bli så lei meg når han reiser. Jeg vet jo at det ikke blir lenge til vi sees igjen, men uansett et det noe med det å ha han i nærheten. Jaja, håper det ikke er lenge til jeg ser han igjen og det er det nok ikke heller♡

I dag har også Isabelle bursdag, så gratulerer så mye med dagen til henne♡ Hun skal feires i kveld, og derfor er det ekstra kjipt at formen min er som den er. Jeg får se hvor lenge jeg blir med utover kvelden, men jeg skal hvertfall være med på vorset. Endelig er Isabelle også 21, ikke at det har så mye og si i Norge da.

I den anledning tenkte jeg å dele noen bilder med dere, som dere aldri har sett av Isabelle og meg. Haha, dette blir gøy! Og sorry Isabelle♡

På dette bilde hadde vi akkurat begynt å henge sammen, og vi var dronningene av Heidis. Folk trengte ikke en gang å spørre oss hvor vi var, for det var alltid Heidis. Jeg blir nesten litt flau av å tenke tilbake på det, men vi hadde det gøy da.

Dette her var før vi i det hele tatt kjente hverandre. Eller vi visste hvem hverandre var og hadde en del felles venner, men vi hadde aldri hengt sammen før. Her møttes vi på byen og tok et bilde sammen. Jeg var i tidenes selvbruningsperiode, så jeg så ikke ut.

Dette var i 2012, og dette var første gangen vi møttes tror jeg. Her kjente jeg hvertfall ikke Isabelle, så det er ekstra morsomt at vi fant dette bilde for noen år siden. Veldig søte da, haha!

Dette var også før vi ble ordentlig kjent. Dette var i bursdagen til en venninne, og vi sto på doen og tok bilder. Ingenting har endret seg med andre ord. Hehe, neida.

Her hadde vi akkurat blitt gode venner tror jeg. Selvom dette kun er ett år siden føler jeg vi har forandret oss mye.

Her hadde vi også nesten akkurat blitt gode venner, og her synes ikke jeg vi ligner på oss selv i det hele tatt. Haha!

Håper dere synes det var morsomt med disse bildene, for jeg tror aldri dere har sett de før. Litt stressa er jeg for hva Isabelle sier når hun ser dette innlegget, men det skal nok gå bra! Håper du får en kjempefin dag, Isabelle♡ Loveyou!

144 kommentarer

Siste innlegg