Jeg så det komme, men likevel er jeg så irritert

Hey!

Som dere så i vloggen jeg la ut har jeg blitt syk. Jeg blir så sinnsykt irritert, selvom jeg så det komme. Jeg blir syk bare noen andre nevner de er syke, så jepp. Det verste er at pappa spurte meg rett før helgen om jeg ikke burde ta influensavaksinen, men jeg sa at det var ikke noe vits. Kun litt under en uke etterpå sitter jeg her med influensa. Eller jeg tror det er influensa. Tett i nesa, nyser konstant, det føles ut som om kroppen min veier et tonn og jeg bare merker at nå er jeg faktisk dårlig. Jeg skulle gjerne rukket å slappe av og prøve å bli frisk, men det har jeg ikke tid til. Jeg har derfor nå vært hos Isabelle for å spille inn noen Youtubevideoer, og det gikk fint. Eller det var litt vanskelig å late som om man hadde energi på hundre, mens man egentlig følte seg skikkelig dårlig. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne tatt meg noen dager fri, men det kan jeg ikke. Eller jeg kan, men jeg vil ikke.

Jeg håper nå at sykdommen går fort over. Jeg har et ekstremt dårlig immunforsvar, og det har jeg hatt siden jeg var liten. Uansett hvor mye jeg kler på meg, hvilke vitaminer jeg tar og hvor mye jeg prøver å unngå og bli syk, blir jeg det. Da jeg var mindre ble jeg nesten glad da jeg var syk slik at jeg kunne være hjemme og at mamma dullet med meg. Nå derimot hater jeg å være syk. Det finnes ikke noe verre, og jeg vil helst bare legge meg under dyna og ligge der til jeg blir frisk. 

Nå skal jeg hvertfall få i meg litt mat, for matlysten min har ikke vært eksisterende i dag. Det eneste jeg har lyst på er klementiner, så det har det gått mye av siden i går. Ellers blir jeg kvalm så fort jeg tenker på mat, men nå må jeg få i meg litt mat. 

Genser- Primark  Bukse- BikBok

42 kommentarer
    1. Har også slitt masse med å være syk og hatt veldig dårlig immunforsvar, uten å gå til legen fordi jeg tenkte det var influensa. Det viste seg derimot at jeg hadde både mykoplasma og en litt uvanlig og verre form for kyssesyke. Så et tips er kanskje å ta en neseprøve og/ eller blodprøve for å finne ut av det!
      God bedring, klem

    2. Hei! Jeg digger deg og bloggen din 🙂
      Men snappen din derimot…… Du legger jo BARE ut ting som er relatert til bloggen eller youtube «Gå å se innlegget om…» «Sjekk ut…» Hadde vært myyye mer gøy om du heller la ut vanlige ting fra hverdagen din. Bilder, videoer osv. Jeg blir bare lei av å bla gjennom storyen din hvor du skal få oss inn på bloggen heeele tiden. Viktig med variasjon;)

    3. De fleste blir vel syke av å ta bilder ute i fem grader med åpen skulder, eller topp / tynn genser 😀 Kanskje ta bilder med jakke/skjerf eller klær til fem grader, så skal du se at du antagelig ikke blir like forkjøla! Skyld på bloggen, god bedring =)

    4. Et tips kan være å ta influensa- vaksinen, jeg fikk beskjed om det av legen siden jeg også har dårlig immunforsvar ❤️

    5. kok opp varmt vann i en kjele, så puster du inn dampen både med nesen og munnen
      kan også prøve å spise mye med salt i seg f.eks (potetgull, peanøtter, saltstenger)

    6. Heiane det siste bildet var vanvittig 😍 Peneste jeg har sett av deg! Mannen din er heldig som kan våkne opp til en så smellvakker jente….

    7. Drikk ingefær te som ikke er laget i pose! Drik masse varmt og kalt får å drepe bakterier! Drik MASSE får å skylde jennom kroppen din, ha god innstilling, spis mat med chilli, ta tran vitamin C! Få nokk søvn! Hvist du har vondt i halsen gå på et apotek å få halspray nesten det samme som nesespray bare for Halden og den smaka godt !!❤️ You ho girl, love you❤️❤️

    8. Drikk mye vatn/Te, ligg med masse pledd og se en film😂❤️, og det beste Sov mye!. God bedring😊

    9. Uansett hvis du hadde tatt influensavaksinen så hadde den ikke hjulpet. Tar minst 2 uker før den har noe effekt

    10. Vil bare informere om at influensasesong ikke har begynt enda, så det er nok bare en kraftig forkjølelse du har fått. Mange som er syke av det for øyeblikket. Vaksinene er derimot kommet og tas før influensaen kommer!

    11. Åå huffa meg😖 Jeg har selv hatt influensa nå i 2 uker. Våkner opp med vond hals hver dag, og hoster masse. Jeg vet det ikke er godt, men hjelper som fa*n mot halsen. Hvis du prøver DOC enten med honning eller den med lakris. De 2 funker knall bra, replika har aldri funker for meg. Og hostesaft. Ikke godt, men du får det opp hvis du kjøper slim løsende🙁 jeg er på «bedringens» vei nå, og der Jg har gjort, er rett og slett bare å slapper av. Ligget under dyna eller pledd. Du føler deg kanskje lott ubrukelig, men pakk deg inn. Også når du er ute, bruk skjerf og god jakke❤️ Kjedelig er det, men nå kan du i værtfall ta igjen de tapte episodene av Fav serien hvis du orker❤️ Massa god bedring😊 Stor klem fra din største fan

    12. Ikke rart du blir syk når du tar bilder ute på den måten. Den blusen var forferdelig. Du er ei pen jente, men kle på deg!

    13. Jeg har vært mer eller mindre forkjølet siden juni og for meg hjelper det veldig å suge på isbiter, drikk masse kaldt vann, spise c-vitaminer eller mat som inneholder c-vitaminer og prøve å spise like store mengder med mat som man til vanlig spiser. Det er dessverre ikke så veldig mye man får gjort når man først blir syk, men jeg anbefaler virkelig å suge på isbiter, halsen føles så mye bedre etterpå!
      God bedring❤️

    14. Har selv vært syk med influensa og bronkitt i to uker nå.😕ikke gøy men prøv å ta det med ro så mye du kan og drikk MASSE vann. God bedring!❤️

    15. Det du kan gjøre når du er syk er å drikke deg frisk med alex, stol på meg!
      Hadde 41,3 grader feberbombe på en fredag da noenn kompiser av meg sa jeg måtte være med ut men jeg sa neij.. Men da kom dei hjem til meg og sjenka meg på rødvin, etter en hel kartong for meg selv så var jeg plutselig 1000x ganger bedre og kvelden ble helt vill!😂
      Seff vin for å føle deg fin og jegerbombe for å endre smak i kjæften. Det Endte meed fyllasyka og 80% bedre etter noen timer noen tiimer etter. Nullkødd, ekte medisin for syke dager 🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg