Funker det på meg, da funker det på alle!

Annonse

 Processed with VSCO with s2 preset

Hei dere!

I dag skal jeg komme med et helt sykt tips til dere, og dette mener jeg virkelig. Jeg har som skrevet på denne bloggen hundre ganger før slitt veldig mye med tørt og slitt hår. Håret mitt har virkelig vært umulig, og jeg har nesten vurdert å klippe meg kort. Det er krusete, det vil ikke samarbeide, det blir kjempefort flokete og det ser veldig lite pent ut i blant. Selv føler jeg at jeg har prøvd alt, men det hadde jeg absolutt ikke. For noen uker siden mottok jeg en pakke med masse produkter, og oppi der lå en hårmaske. Jeg skal innrømme at jeg var litt skeptisk, fordi jeg er så lei av ting som ikke funker. Nå derimot kunne jeg ikke vært mer glad for at jeg testet dette produktet, for dette produktet har nå reddet håret mitt. 

Dette er en Moroccan Miracle Hair Mask som kommer fra Maybeauty. Denne hårmasken kommer som en hette med produkt inni. Veldig smart, for da slipper man mye søl. Masken skal gjøre slik at håret ditt blir mykere og lettere å håndtere. Den skal gi næring og styrke håret ditt. Den skal gi det liv og glans, og den skal fjerne krusete hår. Så fort jeg leste dette skjønte jeg at dette var en maske for meg! Den skal i tillegg gjøre forskjell på håret ditt etter kun ett bruk, men om man vil opprettholde det resultatet må man ta hårmasken jevnlig. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Det jeg startet med var å gå i dusjen. Håret skal være fuktig når man påfører denne hårmasken, og derfor tok jeg meg en tur i dusjen. Etter det hadde jeg håret i et håndkle i rundt 5-10 minutter, og så var det klart for å påføre denne hetten. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hetten var veldig enkel å påføre, og det var ikke noe som tok lang tid. Det fulgte også med en liten teipbit som dere ser på bilde, slik at hetten satt ordentlig godt fast. 

Inni denne hetten ligger alt produktet, så derfor er det viktig å massere det godt inn da man har fått på hetten. Jeg brukte vel rundt to minutter på å massere det inn, og det var fordi jeg ville ha det godt fordelt i hele håret mitt. 

Deretter var det bare å vente i 30 minutter på at denne skal få funket skikkelig. Det er forresten ikke ubehagelig å ha på denne hetten, og jeg glemte den fort bort. Den føltes veldig lett på hodet, og på grunn av teipbiten satt den godt fast hele tiden. 

Så var det inn i dusjen igjen, og her ser dere bilde av håret mitt rett etter jeg hadde vasket det. Nå skal jeg fortelle dere noe ganske sykt, og det er at etter en dusj er håret mitt helt flokete. Jeg synes nesten synd på frisøren min som må gre håret mitt en halvtime etter jeg har vasket det der. Hver gang jeg dusjer hjemme får også håret mitt store floker, og det er jo så vondt å gre ut. Nå derimot var håret mitt som silke etter en dusj. Jeg trodde nesten det var tull da jeg kom ut fra dusjen, for håret mitt hadde ikke en eneste floke. Det var silkemykt, og føltes så mye bedre ut enn hva det gjorde en halvtime tidligere. 

Jeg har en ting å si om denne hårmasken, og det er at jeg ble skikkelig imponert. Håret mitt har ikke vært så mykt og deilig på alt for lenge, og det føles så lett ut. Håret mitt er heller ikke tørt nå, noe jeg er utrolig glad for. Jeg var jo som sagt redd for at jeg måtte klippe av meg håret, men denne masken har nå gitt meg håpet tilbake. Denne masken skal jeg helt klart bestille mer fler av, for jeg vil gjerne ha et slikt hår som på bildene for alltid. 

Dette må jo også være en perfekt venninnegave til jul, eller kanskje til moren din eller en bestemor. Jeg hadde hvertfall blitt kjempeglad om det lå en sånn under juletreet i år, for denne masken fortjener håret mitt. Tenk dere at håret kan bli mykere og glattere på kun 7 dager?? Det er nesten for godt til å være sant, men når det funket på mitt tørre og ødelagte hår funker det nok på alle. Dette produktet er heller ikke testet på dyr om noen skulle lure på det. 

Hvis du har lyst til å teste denne hårmasken har jeg nå vært så heldig og fått en rabattkode til dere. Rabattkoden gir dere hele 30% i en begrenset periode. Bruk koden martinehair, eller trykk HER for å aktivere koden automatisk♡

 

18 kommentarer
    1. Jeg elsker alle produktene fra MayBeauty! Og hårmasken er wow! Jeg har også extensions og det virker veldig bra! ❤️takk for rabattkoden!

    2. Uansett hva du synes Martine lignet på, er det å skrive “kreftpasient” syykt umenneskelig. Tenk på de som faktisk har kreft! Veldig feil måte å utrykke seg på, skjønner ikke hvordan det går ann å tenke sånn..

    3. må prøve den! håret mitt er sykt slitt å jeg hater floker! dusjer hele tiden. men er den okfor barn? 😅

    4. Tror redningen din vil være å klippe av de slitte tuppene. Du trenger ikke klippe deg helt kort! Hvis tuppene er slitte og stygge gjør de det vanskeligere for resten av håret å samarbeide. Da vil ikke de nederste delene rette/krølle seg like fint osv noe som vil ødelegge frisyren og få hele håret til å se krusete og uryddig” ut. Du har et kjempe fint utgangspunkt 🙂

    5. Lurer veldig på hvor mye du fikk betalt for å skrive dette.. for jeg har prøvd hårmanke noen ganger og ikke merket et snev av forandring. Altså INGEN EFFEKT!
      Håper den funka for deg Og at du ikke bare lyver til leserne dine.. en ring er i hvertfall helt sikkert, og det er at den absolutt ikke funker på alle. Synes også det er litt rart at den kan ha så stor effekt på deg, og ingen effekt på meg.. men men.
      Og en ting til… du brukte jo de rosa pillene for håret? De «reddet» jo håret ditt? Gjorde de ikke det like vell, siden du har vurdert å klippe av alt?

    6. Rart hvordan du ikke for så veldig lenge siden sa at hårtabletter reddet håret ditt, og nå sier du plutselig at ingenting annet enn denne hårmasken kan redde håret ditt. Vanskelig å ha noe tiltro til det du anbefaler.

    7. Det er jo derfor du må bruke balsam, da, for å ikke få floker! Flokereiret mitt er alltid som silke etter dusjing, fordi JEG BRUKER BALSAM. 😀

    8. Synes produktene til MayBeauty er bortkasta penger. Verken ansiktsmasken eller hårmasken var noe spesielt. De må betale helt utrolig bra for annonsene sine siden flere bloggere overdriver så sinnsykt i positiv omtale. Går an å være litt real mot sine lesere synes nå jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg