Bildedryss fra gårsdagens TV-innspilling

Hei dere!

I går var vi som sagt hos Halvor Bakke og spilte inn til programmet hans Eventyrlig Jul. Jeg hadde det så utrolig koselig der, og stedet han bor er virkelig noe av det fineste jeg har sett. Jeg gleder meg skikkelig mye til dere får se dette på TV, for det må se helt sykt ut. Så idyllisk og fint! Jeg tok hvertfall masse bilder i går, så derfor skal dere få et stort bildedryss her på bloggen nå. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Se så fint det var utenfor i hagen. En liten dam med fisker i, åh!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Så var det endelig tid for mat.. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Altså, se på de bildene over her av den maten. Så sinnsykt mye godt, og jeg blir helt våt i munnen av å se disse bildene. Jeg kan ikke huske sist jeg spiste så mye god mat! Jeg savner smaken og lukten av den maten her allerede, og jeg tror nok jeg må stå noen timer (dager) på kjøkkenet for å lære meg å lage noe av dette. Helt fantastisk!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

For en fin gjeng♡♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Eventyrlig jul har premiere 30.november, og programmed med Aleks og meg kommer nok litt ut i desember. Jeg hadde en kjempekoselig dag i går, og jeg gleder meg til det kommer på skjermen♡

 

7 kommentarer

Siste innlegg