Innspilling til et nytt program

Hey!

Akkurat nå løp jeg til bilen for å kjappe meg med et blogginnlegg. Dagen i dag startet utrolig tidlig, og klokken 8 dro Aleks og jeg hjemmefra. Deretter ventet en kjøretur på to timer oss, og nå befinner vi oss i Stavern. Vi har vært her i hele dag og drevet med innspillingen til et nytt program. Programmet vi spiller inn til nå heter Eventyrlig Jul og det er Halvor Bakke som har det. Vi har derfor vært hjemme hos han i hele dag, og Gud så fint han har det hjemme hos seg. Akkurat slik jeg vil ha det selv, og slik min neste leilighet kommer til å se ut. Masse mørke farger, og man merket virkelig at alt var så gjennomført der. Skikkelig fint!

Nå skal vi straks i gang med middagen her, og Aleks og jeg har faktisk stått litt på kjøkkenet i dag. Nå skal vi spise julemat og kose oss skikkelig. Jeg elsker julemat, så dette ser jeg skikkelig frem i mot. I tillegg er menneskene vi spiller inn med så utrolig hyggelige, så det er veldig koselig å være her. Det eneste negative er at vi muligens ikke er hjemme før langt over 10 i kveld, og den er litt kjip. Spesielt for Aleks som skal kjøre, men jeg derimot kan jo sove litt på den turen. 

Flere lurer sikkert på når dette programmet blir sendt og det er i desember. Jeg er litt usikker på dato, men det vil bli sendt på TV3 og Viafree. Gleder meg til å se det på TV, for det kommer til å bli helt magisk! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå må jeg løpe inn igjen, for nå starter innspillingen. Vi blogges mer imorgen♡ 

9 kommentarer

Siste innlegg