Allerede imorgen kan dere kjøpe min liquid lipstick

Annonse

Hei dere!

Først og fremst må jeg bare si tusen takk for alle fine tilbakemeldinger om liquid lipsticken min. Dere er så gode og snille, og jeg ble faktisk overrasket over hvor mange som ønsket seg denne. Tusen takk for så mange fine ord♡ Derfor har jeg en skikkelig gladnyhet til dere! Allerede imorgen kan dere kjøpe den♡ Imorgen vil det bli et førsalg på liquid lipstickene, men det vil bare være et begrenset antall ute til salg. Derfor gjelder det å sitte klar når de blir lagt ut, slik at dere kan være de første som får tak i den. Jeg gleder meg til dere som kjøper den får den i posten, for jeg er så spent på å høre deres tilbakemeldinger. Er det noen av dere som har tenkt til å kjøpe? 

FØRSALGET STARTER KLOKKEN 12.00 IMORGEN

DU KAN KJØPE DEN HER

17 kommentarer
    1. JEG MÅÅÅÅÅ KJØPE DEN😍😍😍😍 BTW JEG HAR BURSDAG I DAG 4.NOV❤️❤️❤️ LOVEYOUUUU MARTINE!!!

    2. Tror du burde ta Restylane eller slutte å tegne leppene dine større enn hva de er. Haha! ser du ikke det selv?

    3. Ingrid: Det er ganske frekt å oppfordre andre til å ta Restylane. Men om hun liker å tegne over leppene, hva har det å si for deg? Og det kan jo være at leppene hennes er sånn. Men bare ikke oppfordre andre til å ta Restylane.

    4. Wow, virkelig kult at du har fått til å lage din egen lipstic, gratulerer!
      Jeg har ikke fulgt med bloggen din så lenge, men jeg synes dette er utrolig artig!
      Vi får se om det blir et kjøp når den lanseres, akkurat nå er lommebuken tom, men det hadde vært flott å få enda en i samlingen!
      Ha en flott helg videre!

    5. Denne var så utrolig fin og spesielt på deg! Gleder meg til å kjøpe den 😍 Utrolig fortjent! Stå på videre, Martine <3 Vi digger deg :*

    6. Jeg skal så sykt kjøpe den❤️ Gleder meg sykt mye💕 jeg skal skrive hva jeg syns om den når jeg får den😉 og du som skrev at alt hun legger ut er annonse, annonser og sånn er faktisk jobben hennes

    7. Du er så pen ❤️ og jeg skal så sykt kjøpe den lipstic. 💄 Den har så fin farge. Jeg har ikke følt bloggen din så lenge.💕

    8. Du er så mye hottere uten de enorme vippene og den overdrevne leppestiften. Det tror jeg mange er enig i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg