Ukens spørsmål 30♡

Hei dere!

Endelig helg igjen og tid for ukens spørsmål. Jeg elsker ukens spørsmål, for jeg føler dere blir litt bedre kjent med meg for hver gang. I tillegg synes jeg det er morsomt å ha åpen snapp, for da får jeg svart på akkurat det dere lurer på. Husk at jeg har ukens spørsmål hver fredag, så om det er noe dere lurer på er det bare å legge igjen en kommentar♡

Når fikk du mensen? Jeg fikk mensen da jeg var 14 år gammel. Da jeg fant ut at jeg hadde fått det besvimte jeg, så jeg husker ikke så mye av hele greia. Haha!

Hvor kjøper du BH’er? Jeg så det var fler som lurte på hvor jeg finner BH’er som passer meg, og jeg skjønner godt hvorfor dere lurer. Jeg sliter skikkelig selv! Jeg pleier alltid å finne størrelser som passer meg på Primark, men ellers her i Norge blir det fort et problem. Jeg har noen få ganger funnet på Cubus og Lindex, men det er ikke ofte.. 

Hvor er jakken fra? Den er fra Cedrico. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Shaver du eller vokser du underlivet? Jeg shaver, men jeg har egentlig veldig lyst til å prøve voksing. Jeg er egentlig mest redd for at det skal gjøre skikkelig vondt, men det virker så mye mer praktisk. Er det noen som har erfaring rundt voksing er det bare å fortelle meg i kommentarfeltet!

Har du fått bilen gratis siden du skrev annonse? Nei, jeg har absolutt ikke fått den gratis. Jeg har fått en VIP avtale på grunn av bloggen som gjorde at jeg fikk bilen en del billigere. Jeg skrev derfor annonse slik at det ikke skulle bli noe skjult reklame på denne bloggen. 

Hvordan har du det for tiden? Jeg har det veldig bra, men som regel er det mye å gjøre. Jeg har masse morsomme planer fremover, og jeg håper tiden fremover går fort. Jeg vil bare gjøre det med en gang, haha! Jeg hater å få vite om prosjekter langt frem i tid, for jeg blir jo helt gal av ventingen. 

Har du noen gang vært forelsket i en jente, og kunne du blitt det? Nei, jeg har aldri vært forelsket i en jente. Jeg tror heller ikke jeg kunne blitt det, men man vet jo aldri. Jeg liker gutter, og jeg tror jeg ville merket nå etter 21 år om jeg likte jenter. Jeg har derimot ingenting i mot folk som liker det samme kjønn. Kjærlighet er kjærlighet, uansett hvem man forelsker seg i♡

Kan man kjøpe liquid lipsticken din kun på nett, eller i butikk også? Man kan kun kjøpe den på nett, og man kan faktisk kjøpe den mye tidligere enn hva jeg trodde. Allerede på søndag blir det førsalg, men kun av et begrenset antall liquid lipsticks. Jeg kommer mer tilbake med det imorgen! 

Hvordan går det mellom Aleks og deg? Det går kjempebra, og vi har det veldig fint sammen♡ Ingenting å klage på med forholdet vårt!

Processed with VSCO with b5 preset

Planlegger dere barn i løpet av de neste 2 årene? Jeg begynner egentlig å bli ganske lei av alle spørsmål om barn nå, haha! Vi har vært sammen i 8 måneder, og jeg synes det er alt for tidlig å skulle planlegge barn nå. Vi er begge unge, og ingen av oss har tid eller lyst på barn nå. Spør igjen om 4 år for da har jeg nok endret tankene mine om akkurat dette. Som sagt hundre ganger før har jeg veldig lyst på barn, men ikke før om noen år. 

Var du redd Aleks ikke hadde følelser for deg? Ja, selvfølgelig! Og det var nok derfor jeg holdt mye tilbake og ikke turte å fortelle han om hva jeg følte. Da han sjekket ut av hotellet merket jeg for første gang hvor sterke disse følelsene faktisk var, og heldigvis kom Sofie og Petter inn etter noen dager igjen og bekreftet at Aleks følte det samme. Jeg ble kjempeglad da de fortalte meg at Aleks snakket mye om meg på utsiden, selvom det da gjorde ekstra vondt at jeg ikke fikk være med han. Heldigvis fikk vi møttes igjen etter noen dager, og da turte vi endelig å fortelle hverandre hva vi følte. 

Er det gratis å starte en Youtubekanal? Ja, det er helt gratis. Om du lager en Youtubekanal kan du abonnere på Isabelle og meg HER

 Processed with VSCO with s2 preset

Liker du Marcus og Martinus? Ja, jeg synes de er kjempeflinke! Utrolig kult at de er så unge og får til så mye bra. 

Hva ville du jobbet som om du ikke jobbet med sosiale medier? Drømmejobben min er politi, men jeg tror ikke jeg er sterk nok både psykisk og fysisk til det. Ellers er jeg veldig usikker, men jeg tror nok jeg hadde jobbet i en klesbutikk om jeg ikke var blogger. Også hadde jeg hatt instagrammen ved siden av. 

Skal du kjøpe hund? Ja, men ikke enda. Jeg har skikkelig lyst til å kjøpe en nå, men jeg har ikke tid. Den hunden hadde ikke hatt det fint hos meg, og jeg har så mye planer neste år at den hunden hadde jeg ikke sett mye til selv. Jeg vil ikke kjøpe en hund og plassere den rundt hos folk hele tiden fordi jeg ikke er hjemme. Derfor venter jeg til livet roer seg litt ned, om det noen gang gjør det. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Kunne du blitt bestevenn med en 04’er? Nei, jeg tror nok ikke jeg kunne fått en bestevenninne som var så ung. Det hadde blitt en alt for stor aldersforskjell, og jeg tror nok jeg og en 13 åring har veldig forskjellig liv. Om ti år hadde jeg kanskje ikke merket så mye til aldersforskjellen, men akkurat nå blir den for stor. 

Hva synes du om folk som blogger om veldig private ting? Det får være helt opp til hver enkelt blogger om hva de blogger om. Det er mye jeg har lest de siste dagene som blir for privat for meg å skulle delt, men for noen andre føles det helt normalt. Jeg deler mye, men absolutt ikke alt. Jeg kunne sikkert skrevet en haug av ting her på bloggen som sikkert er interresant for dere å lese, men noe privatliv må jeg ha. Om dere skulle visst absolutt alt om meg hadde jeg nok fått litt panikk. 

Når har du bursdag og hvor gammel er du? Jeg har bursdag 17. februar og jeg er 21 år. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hvilke blogger leser du? Jeg leser faktisk skikkelig sjeldent blogger. Nesten litt flaut og si i og med at jeg er blogger selv. Det er noen få blogger jeg sjekker daglig, men det er bloggene til folk jeg kjenner. Jeg ser for det meste på Youtube, og har en del favorittyoutubere. Jeg ser for det meste på svenske Youtubere da. 

Hva gjør du de dagene du føler deg nedfor? Da pleier jeg egentlig bare å ligge i sengen. Sette på serier, spise masse, snakke med folk som får meg i bedre humør og sove. 

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på♡

 

30 kommentarer
    1. Spørsmålet var om Martine kunne blitt bestevenn med en 04er og ikke sammen med en 04er😉❤️

    2. Jeg har vokset i underlivet og jeg syns folk overdriver veldig når de sier det gjør vondt… det er ikke så vondt og den lille smerten varer kun i rundt 2 sekunder:)

    3. Åååå elsker virkelig du og Isabelle!!💓💓har sett alle videoene deres på YouTube, og ser dem om og om igjen flere ganger!!❤️❤️Dere er virkelig forbildet mitt og jeg elsker dere kjempemye!!😍😍 kan dere snart ha Q&A fra Snap og åpne den litt?💓💓 og ringer fansene? Håper enda dere kan ringe meg!!💗💗 elsker dere!! Håper du ser denne Martine, for det hadde gjort meg uendelig glad!! Loveu loveu loveu!! <33

    4. Å blogge er faen ikke mye til jobb å du sier du fikk ille vilden gratis?jaha. Alle bloggere å kjendiser osv selger sin sjel til djevelen å Gjør alt med avtaler får å få goder billigere å gratis. Så vær ærlig med folket.min beste veninne blogger å hu får omtrent alt gratis å billigere.å sier selv å være bloggere som å selge sin sjel tilcdjevelen. Om du forstår utrykket 😉😂

    5. Voksing er ikke så smertefullt syns jeg. Det er litt ubehagelig bare. Jeg vokset i litt over ett år, men fant ut det ikke var helt min greie fordi man må spare ut mellom hver gang! Jeg liker ikke å måtte spare ut, så løsningen ble laserhårfjerning. Det koster litt, men det var jammen verdt det!

    6. Bra innlegg Martine! 🙂
      Anbefaler deg absolutt å prøve å vokse deg nedentil! Jeg har gjort dette i ca. 1 år nå og er superfornøyd! Vokser meg fast ca. hver tredje uke og har ikke barbert meg siden jeg begynte med voksing. Blir utrolig glatt og varer mye lengre enn ved barbering. Husker at det var ganske vondt første gangen, da hadde jeg spart opp en del hår med vilje. Men det som er bra er at smertene varer ikke lengre enn 2-3 sek, voksedama mi legger en fuktig og kald klut på området rett etter hun drar av voksen. Fikk også et tips fra voksesalongen min om å aldri prøve stripsvoks, da det gjør 100 ganger vondere og kan være sårt i flere dager etterpå. Er ihvertfall sykt godt å slippe å barbere seg der nede!
      Håper du prøver dette og kan skrive på bloggen hva du syntes om det 🙂

    7. Hei!
      Ja jeg tar voksing, både legger, armhuler og brazliansk. Begynt med legger og armhuler da jeg var 18 år. Begynt med nedentil da jeg var 20 er nå 21. Det var helt jævelig… Du blir vandt til det. Bare slapp av, selv om det er vanskelig. Nå tar jeg det 1 gang i mnd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg