Bilen snurret rundt flere ganger

Hey! 

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en veldig lang dag. Jeg sto opp ganske tidlig i dag, for i dag var det tid for glattkjøring. Jeg har egentlig hatt ganske blandede følelser rundt akkurat dette med glattkjøring, og det er mest fordi jeg er redd for å miste kontrollen. Jeg var jo ganske forberedt på at jeg kom til å skulle miste kontrollen mye i dag, og gjett om jeg gjorde. Jeg har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg snurret rundt. Jeg skal jo innrømme at det var gøy der, men hadde det skjedd ute på veien hadde det absolutt ikke vært gøy. Da tror jeg mest sannsynlig jeg hadde dødd bare av skrekken. Jeg føler jeg lærte utrolig mye i dag, og ikke minst fikk jeg meg mange overraskelser. Noe av det som satte meg mest ut er hvor lang tid det tar før bilen bremser helt opp når man er på glatt føre. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Ellers går det veldig bra med veien mot lappen. Jeg har ikke hatt muligheten til å øve intenst på teorien, og det er ganske dumt. Likevel prøver jeg å sette av litt tid hver dag, og nå begynner det å gå bedre. Nå har jeg kommet meg ned på 10 feil, og det er en stor forskjell fra 26 feil som jeg hadde i starten. Nå merker jeg også at kjøringen går så bra, så det er ikke lange veien igjen nå før jeg har lappen. Jeg har som mål å ha lappen innen dette året, og det håper jeg virkelig jeg klarer. Tror dere jeg klarer det? 

Nå skal jeg i bursdag til broren min og tanten min, og deretter skal jeg rett for å filme til det vi gjør nå. En veldig fullstappet dag med andre ord. Imorgen har jeg helt fri, så da skal jeg få jobbet mye med bloggen, og forhåndsskrive masse innlegg. Vi filmet forresten på glattkjøringen i dag, så dere har mye å glede dere til. Mye skriking og latter kan dere virkelig se frem i mot. 

 

21 kommentarer
    1. Du får den nok ikke før januar-februar, hvis du ikke klarer teorien snart blir det nok ikke før mars-april, er ikke ledig noen steder

    2. Tror du klarer dette kjempebra 🙂 Skal ha glattkjøring selv snart med samme trafikkskole og har fått bestilt oppkjøring ettersom at jeg tok teorien før jeg beynte med kjøretimer, anbefaler deg å ta teorien så fort som mulig ettersom det ikke er ledig før i Januar mange steder nå. Lykke til!!

    3. Ja du har jo det så travelt med jobben, at du neppe kan ha tid til å lese teori. Nei jeg tror nok du dumper på første teoriprøver. 26 feil? 10 feil er også alt for mye!

    4. Eg trur du klarer det fint…om du ikkje klarer det første så får du klare det på andre. Så lenge du ikkje gir opp!!! ❤️❤️❤️

    5. Kan du og Isabelle være så snill og gjøre ett innslag om det å ha kjærlighetssorg? Forstår at dette er vanskelig om ingen av dere har vært igjennom dette før… når jeg ser hvor godt du har det med Aleks ber jeg om at dere varer! Det å miste en person man elsker over alt, som man kan dele alt med, være seg selv rundt 110%, det å miste personen man har vært med over noen år som man har gitt hele hjertet sitt til… vil heller brekke alle ben i kroppen en å oppleve den smerten igjen… jeg har lært at psykisk smerte gjør mye vondere en fysisk smerte, tro meg!! Den smerten av å miste denne personen ødela meg meg helt… alle sa det kom til å gå over etter ett parr måneder… her sitter jeg to år etterpå og savnet er like stort!! Ta godt vare på hverandre!

    6. Hun klarer det. Og det er ikke fult alle steder. Herregud! Jeg tolk teorien 4 ganger. Å da forsto jeg at jeg må ta den muntelig. Å det er fordi jeg ikke er flink teoretisk. Det gjorde jeg i mai å fikk oppkjøring i juni. Så det at det er fullt å sånt er bare tull. Og åssen skal man vite det? Tviler på at noen her har oversikt over sånt. Martine hvis jeg klarte det klarer du det!

    7. Jeg holder på med et litt rart prosjekt i Engelsken om at vi skal skrive en blogg har du noen tips om det………elsker bloggen tiø deg og Isabelle men din mest og elsker også youtubekanalen deres ❤❤❤du og Alex er perfekte sammen❤❤❤❤

    8. Lurer på hvordan du skulle fått deg en vanlig jobb og studert, når du sliter med å lære den teorien til lappen

    9. Hei, jeg skjønner med jobben din og sånt, men ha alltid troa! Det ser ut som om at det kanskje kan ta litt lang tid, men hvis du greier det uansett så er det bra. Hvis ikke, lærer du av feilene dine og kan raskt komme opp på beina igjen❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg