NY VIDEO- BLI MED OSS PÅ HALLOWEENFEST

Produktplassering

Heey!

Vi var jo som sagt tidligere denne uken på NYX sin halloweenfest. Jeg har jo skrevet flere ganger nå at jeg hadde det så gøy der, og derfor er jeg veldig glad vi vlogget. Jeg synes det er dødsmorsomt å vlogge, og ikke minst se på vlogger. Da kan dere bli enda litt bedre kjent med oss, og se hvordan vi er i forskjellige situasjoner. Nå for eksempel får dere bli med oss på fest, og det har dere vel aldri før?

Jeg håper dere liker videoen, og om dere gjør kan dere gjerne gi den en tommel opp! Dere kan også abonnere på kanalen vår som dere finner HER

2Jkfm_zwdKw

 

10 kommentarer
    1. Hei! Jeg elsker deg og Isabelle!😻 Dere er de vakreste personene som finnes på jord!😍 Leser bloggene deres hver dag!💗 Dere er så, så flinke til å blogge!💛 Hva skulle jeg gjort uten dere?😘❤️ Elsker dere!😭💞
      Klem fra meg💋

    2. Hei! Ville bare si jeg er veldig glad for at du sier du er mot ulovlig dop siden det dessverre ser ut til å ha blitt en trend i det siste. Ser også at du fikk en del kommentarer av dophuer som sprer hasjpropaganda i kommentarfeltet ditt. Kan det være en ide og slette sånne kommentarer? Spesielt når de linker til sider. Tenker at det er mange uvitende unge mennesker som ser deres argumentasjon og ikke vet bedre 🙂 men som sagt stå på, jeg er imponert!

    3. Du som hiver i deg alkohol hver uke år etter år -som fører til en rekke sykdommer og kreft, har all rett til å snakke dritt om dop.

    4. Viss du en gang leser denne komentaren skal du vite du er forbildet mitt og en av di peneste på jord møtte deg en gang i byen og den gang kommer jeg til og huske i laaaang tid 💜💜 du fortjener Inge hate du publiserer innlegg om ting som har vert tøft for deg det blir eg så stolt av deg Martine I LOVE YOU❤️

    5. Fy søren så tacky antrekk! Også står dere der og danser, og personen som filmer kommer og tar på dere. Greit, det er forhåpentligvis en venninne. Ikke alex, for puppen til ho venninna di blir også grabba. Men det p filme det og legge ut?!?! Altså hva faen? Du VIL fremstilles som en hore eller? For det er jo akkurat det du gjør. Snakk om dårlig forbilde for unge jenter. Og for en usmakelig oppførsel. Få deg LITT selvrespekt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg