Min ønskeliste denne uken + en sykt bra rabattkode♡

ANNONSE

Heey!

Som sikkert mange har fått med seg nå har Nelly nok en gang et stort salg på mange av sine varer. Nå kan du få hele 20% på en haug av klær, og det kan man spare mye penger på! Nelly har som alltid utrolig mye fint inne, og så fort det er salg shopper jeg som en gal. Jeg synes de har en god blanding av ting, og selvfølgelig har jeg funnet mine favoritter. Det på bildene under her er ting jeg helt klart vil klikke hjem nå under salget, for hvem sier vel nei til klær billigere? Ikke jeg hvertfall! Dere finner hele salget til Nelly HER

RABATTKODEN ER TREAT

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

10. HER  11. HER  12. HER

Dette vippeserumet har jeg akkurat begynt å teste og jeg gleder meg så mye til å se resultatet. Jeg har begynt å gå litt lei av falske vipper, og nå vil jeg ha så lange som mulig vipper selv. Jeg har sett resultatet til noen av de som har brukt dette, og et slikt resultat håper jeg også på. Lange, svarte og fyldige vipper, JA TAKK! De fleste vippeserum koster en god del, men dette får dere nå til kun 159kr ved bruk av rabattkoden. Dere finner vippeserumet HER

Dere finner som sagt hele salget til Nelly HER

SHOP I VEI, OG GOD HELG!

 

43 kommentarer

Siste innlegg