Jeg hater å skuffe meg selv, og ikke minst andre..

Hei dere!

Et lite personlig innlegg her på bloggen nå, for det er det en stund siden. Jeg skal være ærlig med dere å si at jeg har vært skikkelig misfornøyd med bloggingen den siste tiden. Jeg har følt at bloggen min har vært skikkelig dårlig, og jeg har postet kjedelige innlegg. Likevel er lesertallene utrolig bra, noe jeg er veldig overrasket over. Hver dag da jeg har våknet har jeg bare utsatt bloggingen lenge. Rett og slett fordi jeg føler jeg ikke har bra nok innhold, og at jeg da heller kommer opp med noe i siste sekund. Jeg hater det, for jeg føler jeg har så mye mer å by på. Likevel klarer jeg ikke få det som jeg vil. 

De gangene jeg reiser er jeg alltid skikkelig fornøyd med innholdet på bloggen. Jeg føler jeg blogger bra og bildene blir bra. I utlandet kan man ta bilder av så mye fint, men her i Oslo føler jeg bloggen min mangler både bilder og innhold. Det er ikke veldig motiverende å våkne som blogger og se at været er dårlig. Da får man ikke tatt bilder ute, og man får ikke gjort ting man eventuelt vil for bloggens skyld. Jeg har så lyst til å booke meg en tur kun på grunn av bloggen. Slik at jeg kan bli fornøyd igjen med det jeg legger ut selv. Likevel har jeg ikke tid til å reise nå, og da må jeg bare prøve å gjøre det beste ut av det. Neste år skal virkelig bli året for reising, og jeg har allerede planlagt et par turer. 

Jeg må likevel takke dere fine lesere som klikker dere inn uansett. Jeg føler nesten jeg har skuffet dere de siste ukene, selvom kommentarene ikke sier det. Dere skriver så mye fint til meg, og dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på det. Jeg er i en periode nå hvor jeg har utrolig mye å gjøre, og det er dager jeg så vidt har tid til å spise. I går satt jeg og gråt foran Isabelle og Aleks, og det var fordi jeg var redd jeg ikke skulle få til alt jeg skulle denne uken. Jeg har tatt på meg for mye, og det er vanskelig når jeg spiller inn til et program, når jeg skal lage to videoer i uken, prøve å få til tre innlegg hver dag, har avtaler med annonsører og i tillegg vil ha tid til litt fritid. Jeg hater å skuffe meg selv, og ikke minst skuffe andre. Det at jeg begynte å gråte over det i går skremte meg. Jeg elsker jo å blogge, og jeg er så heldig som får drive med dette! Jeg må likevel huske at jeg bare er et menneske, og at jeg ikke klarer å gjøre ti ting på en gang. Ingen klarer det, og det må jeg huske på selv også. Jeg må lytte mer til kroppen min, for om jeg skal være helt ærlig med dere nå er jeg redd for å gå på en smell. Rett og slett fordi jeg har ti baller i luften hele tiden, og jeg føler jeg skuffer meg selv og folk rundt meg om jeg ikke får til alt. 

Nå skal det bli skjerpings her på bloggen, og jeg skal virkelig fokusere mye mer på bra innhold her. Jeg vil ikke poste ting jeg ikke er fornøyd med, og det har jeg gjort i det siste. Om noen av dere har noen bloggtips er det bare å legge igjen en kommentar♡ Og igjen, tusen takk for at dere er så snille med meg. Jeg var virkelig de beste leserne i hele verden, og det å lese kommentarfeltet mitt får meg alltid til å smile. Selvom jeg føler jeg har en dårlig bloggdag er det fine ord å finne her på bloggen. Dere er best♡

40 kommentarer
    1. Kan aleksander ha et gjesteinnlegg kanskje 🙂 da gir jo han deg litt hjelp også samtidig som vi kan høre litt fra han

    2. You go girl!
      Bloggtips:
      -gjesteinnlegg fra Alex
      -Mine planer denne uken (hver Mandag f.eks)
      YouTube video tips:
      -mixed make-up challenge med Isabelle
      -den sterkeste chilli greia

    3. Husk at ikke alle leserens dine bor eller har vært i Oslo, så absolutt ikke kjedelig med bilder i fra Oslo! Kunne også tenke meg noen innlegg med typisk deg. F eks middag, dag, hendelser, restauranter, venninnebesøk, morgen, kveld, slappe av dag osv osv.

    4. Kanskje gjesteinnlegg?❤️Og månedens favoritter der du foreksempel sier mnd favoritt låt, mnd favoritt plagg, mnd favoritt mat, osv osv…

    5. Et tips til blogginnlegg er å ha månedens favoritter, hvor du skriver én gang i måneden om favoritt produkter og plagg
      Elsker bloggen din Martine! Stor fan ❤️

    6. Martine du stråler!! Kan du å Isabelle lage hudpleie rutine?😍💋 du kan blogge om det også jeg syns du er utrolig flink og du gir meg veldig mye motivasjon i hverdagen❤️❤️

    7. You Tube tips:
      Halloween sminke
      Halloween dekorasjoner diy
      Juletips
      Julegavetips
      Sminkekolleksjon
      Snapchat Q&A
      Blogg tips:
      Fav sminkeprodukt
      Noe som jeg synes er kjempe gøy å lese om er f.eks høst klær masse gøye tips for årstiden man er i. Høst favoritter osv.

    8. Du kan lage lister på notater som for eksempel: 5 ting jeg hater, 10 ting jeg elsker, ting som orriterer meg, favoritter, hva jeg gjør når…(er syk, er lei deg, sint, sliten, umotivert), ting dere ikke visste om meg (eller aleks) og poste de når du føler at du ikke har noe å skrive om!<333 Andre innlegg: gjesteinnlegg fra aleks, tb bilder fra barndommen, storytime, girltalk (egner seg kanskje best for video), lage en matrett i blinde, at aleks sine armer er dine armer (altså at han sitter eller står bak deg og gjør ting med armene som at de skulle vært dine) osv<3 jeg digger deg, stå på! Ikke glem å sett deg foran alt annet og ta vare på deg selv😘

    9. Bruk den tiden du trenger og slapp av. Jeg synest innleggene dine bare blir bedre og bredre for hver dag❤️ Stå på å ta en pause når du trenger det❤️😘

    10. Du er et menneske som alle oss andre, og du må fokusere på at du selv skal ha det bra💗Jeg liker innlegg hvor du for eksempel forteller om alle avtalene dine idag, eller uka som har gått innlegg, fakta innlegg om deg, også innlegg hvor man blir kjent med deg og din hverdag♥️

    11. Du er jo kjempe flink! Aldri ett innlegg der jeg ikke leser hele eller hater det! Girl power kreps you strong❤️❤️😻😘

    12. Jeg er fornøyd med innleggene dine hver gang og jeg respekterer om du trenger fritid. Alle gjør det iblant. Stå på Martine❤️

    13. Jeg syntes du er så flink! Noen tips til innlegg kan være favorittsteder i Oslo, favorittsteder du har vært og lignende❤️ Stå på!

    14. Litt tips til bloggen (Selvom du er en drit bra blogger 😍😍) : dagens antrekk! Det er alltid gøy å se hva slags antrekk du har. Også kan du ha “Uken som gikk” ukentlig som mange bloggere har ♡
      Lister som f.eks 5 ting som gjør meg sint, 10 ting jeg er redd for, 15 fun facts (det hadde vært gøy) om deg, osv (:
      Og jeg leser også Stina Blogg, hun er en kjempe bra blogger så om du ikke vet hvem det er burde du lese litt på bloggen hennes. Også sånn gjesteinnlegg fra Isabelle og Aleks.
      Også visst du har noen gode råd alt fra klær, sminke, mat, design, interiør og litt sånt!!♡
      Håper du fikk litt tips til å skrive om ♡
      Litt tips til bilder: det er jo fint med bilder ute i Oslo! Det er tross alt vår vakre hovedstad. Og du trenger ikke alltid ta bilder ute, du kan ta bilder hvor du vil inne! Men det er lurt å ta de foran et vindu, da slipper man også alt med kameralys. Håper du fikk litt mer inspirasjon ♡♡♡

    15. ❤️❤️❤️ jeg synes det hadde vært gøy med «uken som gikk» innlegg, ukens sang, moment, nedtur, opptur, diskusjon, Outfit, høydepunkt, serie, osv..

    16. Jeg pleier vanligvis ikke å kommentere på blogginnlegg, men jeg synes virkelig du fortjener å vite at du (og Isabelle) gjør en utrolig god jobb når det kommer til blogging. Jeg sjekker innom bloggene deres minst en gang hver eneste dag og det er alltid noe gøy og spennende å lese. Blogging er jo en fulltidsjobb, men ikke nok med dette, driver dere jo også på med YouTube. Jeg ser stadig at dere har postet nye videoer og blir like glad hver gang. Jeg forstår hva du mener om at noe kan bli kjedelig, men det er faktisk helt forståelig. Men kan ikke ta like bra bilder, eller poste like gode innlegg hver gang. Du/dere gjør en super jobb! Stå på, love you!!

    17. – Aleksander kan blogge litt for deg av og til
      – månedens favoritt (f.eks sang, klesplagg, sminkeprodukt…..)
      – elsker innleggene, også de det står om hverdagen din! som at du har vært på besøk hos en venninne, eller spist ute på en fin restaurant, eller bare sett en døds kjedelig film. Alt er gøy å lese om når det er du som har skrevet det<33
      - storytime
      - bilder som aldri har blitt lagt ut på bloggen før nå
      - bilder fra fjortistiden din
      - mat oppskrifter

    18. Jeg synes ikke du har laget dårlig innhold på bloggen, du er mye flinkere og mer ekte enn Isabel R for eksempel. 🙂 Digger også at du ikke har slike clickbait overskrifter, haha! Kan du ikke ha flere storytimes? Det var så gøy!

    19. Hvis du føler at du har for mye å gjøre og at tiden ikke strekker til så kan det være lurt å sette vekkeklokka på ca 07.00. Starte å jobbe senest kl 08.00. Det er utrolig hvor mye man får gjort på formiddagen. Kun et tips:)

    20. Jeg synes bloggen er spennende å lese uansett hvor du er, du skriver den på en såpass bra måte at det er vanskelig å kalle den kjedelig:)<33

    21. Jeg syntes du er helt fantastisk!!😘 Stå på!😊
      Kan du ikke ha en video med hvordan du sminker deg hver dag? Og/eller gjesteinnlegg. 💗💗
      Og forresten var Halloween sminken deres kjempe fin😍

    22. Kjære Martine, ta det med ro! Tenk på deg selv, pust dypt inn og la stresset slippe tak. Du er viktigere enn alt annet. Du er viktigere enn et hvert innlegg på bloggen. Uten deg så hadde vi lesere ikke hatt en så bra blogg å støtte oss til, for ja, det er det jeg gjør. Du gir meg styrke i hverdagen, en styrke jeg vil at du også skal få føle på. Ta vare på deg selv Martine, lov meg det! Be om hjelp fra venner og familie når du trenger det, bruk den kjærligheten og omsorgen du har fra alle rundt deg til å styrke deg.
      Stor styrke klem fra en som har fulgt deg siden starten.
      PS! Bloggtips:
      -Din Bucketlist (hva vil du gjøre/oppnå før du dør)
      -historier fra barndommen din
      -Profiler (tekster) om de menneskene vi får høre mest om på bloggen din. (Isabelle, Aleks, Bestefar, Simen, etc.) hvis de går med på det selvsagt.
      -Barnebilder av deg og/eller aleks, det er så søtt.
      -Dine drømmedestinasjoner.
      -Hverdagsinnlegg
      -Innlegg om hvordan du føler deg (vi vil støtte deg og være her for deg<3)

    23. Elsker bloggen din jeg! Savner kanskje litt mer outfit bilder med link til samme eller lignende plagg. Du er en inspirasjon

    24. Det er ikke noe rart at du har høye lesertall, fordi du clickbaiter jo noe sykt! Du overdriver VELDIG på IG når du skal fortelle om et nytt innlegg.


    25. -gjesteinlegg
      -antrekkbilder
      -måneders favoritter:
      Favoritt låt, plagg, sminke osv…
      Elsker bloggen din, og deg<3

    26. Nei men du❤️ Vi leser jo bloggen fordi den er bra, og fordi vi synes det du skriver er spennende og morsomt å lese❤️ Det er jo en grunn til at vi leser bloggen er din😍😘 Du trenger ikke å føle at du skuffer oss i det hele tatt💓 Du er en fantastisk person, og jeg gleder meg til neste innlegg💓💓💓 Elsker deg Martine, du er forbilde mitt❤️❤️💓💓

    27. Liker bloggen din og synes du har mange gode innlegg! 🙂 Forslag til fremtidige innlegg er flere gjesteinnlegg fra blant annet Alex og litt ifra hva du har gjort i uken som gikk. Bare fra en eller to dager f.eks. Må også si at jeg liker veldig godt ukens spørsmål innleggene dine, det må du fortsette med! 💛

    28. Masse bra tips i kommentarfeltet! Og kanskje en serie med noe? Feks forsette med « min første eller første gang» eller storytimes osv som du poster regelmessig kanskje 1 gang i uken elns 🙂 lurte også på om du og Isabelle kan ha vlogmas??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg