Hvorfor følger en kameramann meg?

Annonse

Hei dere!

De siste dagene har dere kanskje sett litt mikrofoner i bildene mine, eller kanskje til og med en kameramann. Jeg skjønner at mange lurer på hvorfor, og jeg skulle gjerne fortalt dere alt. Greia er at jeg er med å spille inn til et nytt program nå. Jeg kan ikke si hva slags program dette er, annet enn at det kommer til å bli veldig gøy for dere å se. Jeg synes hvertfall det er kjempemorsomt, og nå får dere kanskje se litt nye sider av meg. Det er heller ikke så alt for lenge til dette kommer ut, så dere får snart se alt sammen. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg kan jo fortelle litt om dagen min, for i dag har jeg blant annet hatt kjøretime. Jeg kjører med Best Trafikkskole, og i dag kjørte jeg for første gang i regn. Jeg har aldri kjørt i regnet før, og det var faktisk skikkelig skummelt. Mye vanskeligere enn hva jeg hadde trodd, og det var helt umulig å se langt frem. Selvom det var veldig vanskelig er det bra jeg får prøvd det, for den dagen jeg får lappen kan jeg ikke la bilen stå fordi det regner. Vi satt også opp glattkjøring i dag, og det har jeg litt blandede følelser for. Mange sier det er gøy, mens mange andre sier det er skummelt. Jeg krysser fingrene og håper på det beste, for jeg er ganske stresset over at den bilen kommer til å stå opp ned. 

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, for det merker jeg trengs. Det er fullt kjør hele tiden, og det merkes på kroppen nå. Vi blogges♡

 

15 kommentarer

Siste innlegg