HAPPY DEATH DAY- Hva ville du gjort om du ble drept hver dag?

ANNONSE

Hei dere!

Her om dagen var jeg så heldig og bli bedt på en førvisning av filmen Happy Death Day. Jeg skal innrømme og si jeg var ganske skeptisk før filmen startet, rett og slett fordi jeg er livredd for skrekkfilmer. Likevel liker jeg å se skrekkfilmer, men jeg angrer ganske fort de kveldene jeg legger meg alene. Selvom jeg gruet meg litt, gledet jeg meg også. Jeg hadde nemlig hørt at denne filmen skulle være en morsom skrekkfilm, og det har jeg faktisk aldri sett noe av tidligere. En veldig spent Martine gikk derfor for å se filmen.

Filmen handlet om en jente som blir drept. Ikke bare en gang, men flere ganger. Hver gang hun blir drept må hun oppleve dagen på nytt. Hun opplever altså den samme dagen om og om igjen, og hver kveld på den dagen blir hun drept. Den eneste muligheten til at hun kommer seg ut av den onde sirkelen er ved at hun finner ut hvem som har drept henne og hvorfor. 

Okei, la meg gå rett på sak. Denne filmen var FANTASTISK! Jeg kan ikke huske sist jeg så en så bra film, og det mener jeg. Happy Death Day var både skummel, morsom, trist og spennende. Den var aldri kjedelig, og jeg satt med øynene klistret til skjermen hele tiden. Vi var jo så heldig at vi fikk vår egen kinosal, og jeg skal love dere vi snakket mye sammen om hva vi trodde skulle skje videre. Jeg ble så dratt inn i filmen, og jeg trodde hele tiden jeg hadde funnet ut hva som skulle skje, men der tok jeg veldig feil. I løpet av denne filmen lo jeg mye, jeg var nære på å gråte av en trist scene og jeg skreik fordi jeg skvatt. Denne filmen har seriøst alt jeg ser etter i en bra film, og det tror jeg Isabelle og Aleksander også var enig i. Happy Death Day har nok blitt min nye favoritt- skrekkfilm, og det er fordi den var så sykt morsom også. Jeg synes de hadde klart å finne en perfekt balanse mellom skrekk og humor, og det var akkurat det jeg håpet på. 

Denne filmen kommer på kino den 27. Oktober, og det er absolutt ikke lenge til. Derfor kan dere sikre dere billetter ved å bestille HER. Jeg tror faktisk jeg skal bestille meg nye billetter bare for å se den en gang til, for jeg likte den skikkelig godt.

Isabelle og jeg vlogget på denne førvisningen, og vloggen kommer ut allerede senere i dag. Dere finner youtubekanalen vår HER. I tillegg bør dere følge med på Instagram, for på tirsdag skal jeg trekke ut en vinner som får to billetter til denne filmen. På instagram heter jeg Martinelunde, så det er bare å følge med♡ 

7 kommentarer
    1. 1. Hva syntes du om at isabelle bare henger på deg og A hele tiden og ikke finner seg egen type? Måten du kommuniserer med hun, ser ut som du er lei henne..
      2. Hva syntes du om å bli storesøster, i en alder hvor alle vil tro du er mammaen?

    2. Jeg gleder meg sinnsykt til den filmen kommer 🙂 den ser jo såå bra ut, og gleder meg ikke noe mindre når du beskriver filmen som du gjør 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg