JEG HAR FÅTT EN LILLESØSTER♡

Processed with VSCO with s2 preset

Heey!

Beklager for veldig dårlig oppdatering her på bloggen i går, men jeg har en alt for bra grunn. I går fikk jeg en liten lillesøster♡ Åh, det føles helt rart og si det! Jeg gikk seriøst hele dagen i går og ventet på en telefon fra pappa om at hun skulle komme, men herregud så lang tid det tok. Jeg tror pappa og jeg sendte rundt 200 meldinger til hverandre i går, for jeg var så spent. Nå har vi ventet på henne i ni måneder, og det føltes helt uvirkelig da jeg fikk tilsendt bilder av henne i går. Jeg begynte faktisk å gråte da jeg så bildene, for hun er så utrolig søt. Jeg er skikkelig glad nå, og jeg gleder meg masse til å møte henne. 

Processed with VSCO with s2 preset

Broren min og jeg skal straks dra for å besøke henne på sykehuset, og jeg er så spent. Jeg gleder meg til å holde henne, og jeg gleder meg til å lukte på henne. Veldig spesielt, men babyer lukter så godt. Haha! Det blir så koselig når de får ta henne med hjem, og jeg gleder meg til å tilbringe mye tid hjemme hos pappa fremover. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg synes det er så utrolig fascinerende med graviditeten. Bare det at man går med et annet liv inni seg, og at det går fra å være et lite frø til å bli et menneske. Etter ni måneder er den ferdig til å komme ut, og da får man endelig holde og se noe man har laget. Tenk dere den følelsen å skulle bli mamma og pappa, det må jo være helt fantastisk. Det må være en så spesiell periode, og jeg gleder meg faktisk sinnsykt mye til det er min tur. Selvom det er lenge til går jeg og gleder meg til den dagen. En av mine største drømmer er å skulle få barn, og jeg skulle helst spolt noen år frem i tid bare for å se hvordan det er. Det er egentlig litt skummelt å skulle få en lillesøster i en så voksen alder som det jeg er nå. Enten blir jeg skikkelig verpesjuk og får lyst på barn NÅ, eller kanskje det funker som tidenes prevensjon. Neida, nå gleder jeg meg til å møte den lille jenta♡ Hun er så nydelig! 

 

43 kommentarer

Siste innlegg