Spontan kveld ut på byen- NRJ Awards

Hei dere!

I går hadde jeg planer om å ta en rolig kveld hjemme, men det skjedde ikke. En rolig kveld ute derimot stemmer. Haha! Jeg hadde ikke planer om å dra ut i går, men etter litt overtaling fra Rebecca ble jeg med. Jeg var der absolutt ikke lenge, og etter en time satt jeg i en taxi hjem. Jeg merket at jeg trengte en kveld hjemme, og da er det bare å lytte til kroppen. Likevel var det gøy så lenge jeg var der, og jeg møtte masse mennesker jeg ikke hadde sett på en stund. I tillegg måtte vi så klart ta en haug av bilder foran bildeveggen, så her kommer de. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Fine jenter♡

Nå skal Rebecca og jeg en tur ut på shopping, og jeg gleder meg! Egentlig går jeg bare og venter på å fortelle dere noe, men tydeligvis skal det ta så sykt lang tid før jeg kan det. Jaja, jeg forteller det om ikke lenge. Vi bloggeeees♡

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg