Det er viktig å unne seg selv noe fint i blant

Hei dere!

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en veldig slitsom tur på Clas Ohlson. Det er ikke bare bare når seks personer løper rundt, og man ikke har noe som helst kontroll. Så vi brukte vel tre timer der inne før vi til slutt kom oss hjem. Nå sitter jeg egentlig bare og venter på at Aleksander skal komme med sushi til meg. Jeg er så sinnsykt sulten, så det blir veldig godt med mat nå. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Ellers hadde jeg skikkelig lyst til å dra på shopping i dag. Det er en ting jeg har ønsket meg veldig lenge, men jeg har utsatt det flere ganger. Nå derimot har jeg hatt så mye å gjøre de siste dagene, så nå skal jeg unne meg dette. De gangene jeg har jobbet hardt og hatt mye å gjøre unner jeg meg selv en ting jeg har ønsket meg lenge. De siste dagene har vært veldig hektiske og jeg har tatt på meg alt for mye. Det er flere ganger jeg nesten har gitt opp, fordi jeg har tenkt at jeg ikke har sjans til å rekke det. Likevel tok jeg meg sammen, og fikk til det jeg skulle. Jeg bruker veldig sjeldent penger på shopping, og det er fordi jeg sparer det meste av pengene mine. Derfor skal jeg slå meg litt løs imorgen!  Dessverre ble det ikke tid til shopping i dag, men imorgen har Rebecca og jeg planlagt en shoppingtur. Da skal jeg endelig unne meg noe veldig fint! 

Nå skal jeg gjøre noe jeg gleder meg til å fortelle dere om enten imorgen eller søndag. Yey, gleder meg så mye♡♡  Forresten kan dere komme med spørsmål til ukens spørsmål i kommentarfeltet!

 

53 kommentarer

Siste innlegg