Nye høstfavoritter♡

ANNONSE

Hei dere!

Som dere sikkert vet er jeg over gjennomsnittet glad i sminke, og hver gang det kommer ut noe nytt er jeg helt i ekstase. For litt siden så jeg videoen til Jeffree Star og der fortalte han om det nye samarbeidet sitt med Manny MUA. Jeg tenkte med en gang at dette må jeg ha, og etter en time tikket det plutselig inn en melding der jeg fikk spørsmålet om å teste dette. Dere kan jo tenke dere selv til hva jeg svarte tilbake, og etter noen dager lå det i postkassen min. 

 Processed with VSCO with s2 preset

For det første ELSKER jeg designet. Jeg synes det er mye finere enn det orginale designet, for dette er i svart matt. Min favorittfarge♡ Selve bundelen som den kom i var dødskul, og jeg gledet meg selvfølgelig veldig til å teste. 

Jeg tenkte først å vise dere highlighteren, for den er nydelig! Den heter Uranus og er en blanding av fersken og gull. Jeg elsket denne og som vanlig skuffer ikke highligterne fra Jeffree Star meg. En mer pigmentert highlighter skal man lete lenge etter. Om man elsker highlightere burde man absolutt investere i en fra Jeffree, for de er utrolig drøye i bruk og ikke minst skinner de helt sykt. Selve pakken er svær, og jeg tror nok jeg aldri kommer til å klare å bruke opp denne. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Den første Liquid Lipsticken jeg skal vise dere heter Daddy, og den er i en mørk brunfarge. Jeg elsker slike mørke farger, og denne var helt sykt fin! Dette må være den perfekte fargen nå mot høsten, og den ga meg en veldig høstfølelse. Konsistensen på disse er utrolig bra, og man kjenner nesten ikke at man har de på leppene. Det føles heller ikke tørt, og det er utrolig viktig. 

Neste Liquid Lipstick heter I’M SHOOK, og herregud!! Dette er en ny favoritt hos meg. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri bruker ting på leppene i denne fargen, for den er jo så fin. Fargen er en rødaktig farge, og jeg synes denne var så kul. Denne skal jeg helt klart bruke masse fremover, for til nå DIGGER jeg den! 

Jeg elsket denne bundelen, og jeg synes det er så kult at Jeffree Star samarbeidet med Manny MUA. De begge er to favoritter på Youtube, så jeg er veldig glad for at de har slått seg sammen for å lage dette. Jeg synes de har gjort en super jobb som vanlig, og jeg vet at det er mange fornøyde jenter der ute som har fått tak i dette. 

Dere finner hele bundelen HER. Jeg har også fått en rabattkode til dere som gir 15% avslag på ditt kjøp av Jeffree Star hos Tanstore, men kun dersom man kjøper for over 500kr. Rabattkoden er: Martine15. 

TanStore er forresten de eneste i Norge som selger Jeffree Star, hvertfall i følge Jeffree Star sine egne sider. Der står TanStore oppført som den eneste norske butikken som selger dette. Derfor er det helt trygt å handle dette gjennom Tanstore, og frakten er utrolig rask. Bestiller du det i dag har du det i løpet av noen få dager. Dere finner hele sortimentet av Jeffree Star hos TanStore HER

8 kommentarer
    1. Hvor gammel hvar du mår du begynte å sminke deg? Hvor gamel bør man være når man begynner med sminke?

    2. Kan du prøve og sminke deg eller kle deg ut som Noora fra skam? Hadde vært kult. Det kunne også vært en YouTube video der du og Isabell prøvde og se ut som andre kjendiser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg