Dette reddet dagen min♡♡

Hei dere!

Nå skal jeg fortelle dere om noe helt sykt, som jeg faktisk ikke ante gikk an. I dag var jeg som sagt i Stockholm og som jeg har fortalt ble det en utrolig tidlig morgen på meg. Jeg var derfor ekstremt sliten etterhvert og øynene mine svei fordi jeg manglet søvn. Da vi dro i taxi mot flyplassen i Stockholm merket jeg at om jeg ikke får søvn nå kommer jeg til å kaste opp. Så ille var det, haha! Da vi kom frem til flyplassen var vi veldig tidlig ute, og det var to timer til flyet vårt skulle gå. Jeg tenkte selvfølgelig at dette var en perfekt mulighet til å sove litt, helt til Chioma kom med en super idé. Hun så at det var et fly som skulle gå til Oslo om 20 minutter, og derfor gikk henne bort til skranken for å spørre om vi kunne bli med det flyet istedet for å vente to timer på det vi egentlig skulle ta. Jeg ble så flau da hun gikk bort for å spørre, og jeg snudde meg rundt for å late som jeg ikke var med henne. Plutselig roper Chioma på oss og sier vi må komme. Tror dere ikke hu hadde klart å fikse det? Jeg trodde helt seriøst at det skulle være umulig, og jeg trodde ikke mennesker var så snille nå til dags. De sa at vi kunne få plasser på det flyet istedet, og at det var null problem. Jeg kan ikke huske sist jeg var så glad, for jeg var utslitt. Det å skulle vente to timer på neste fly virket som en evighet, og jeg var egentlig mest gira på å skulle komme meg hjem så fort som mulig. Jeg fortalte det til flere etterpå, og flere har spurt om dette på flyplasser før, men ALLTID fått nei. Derfor ble jeg skikkelig overrasket! Takk Gud for de snille menneskene på flyplassen som fikk tre slitne personer hjem tidligere, dere reddet dagen min♡ Og ikke minst takk for at Chioma er en gluping!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Se på håret til Chioma forresten!! Så kult, og jeg skal love dere at hun fikk mange komplimenter i dag. Jeg kan ikke huske å ha sett et så kult hår før, og det fristet flere ganger å rive av en flette bare for å ta med meg hjem. Haha, neida. Joda, jeg håper jeg får en flette en dag!

Nå er jeg hvertfall hjemme og gleder meg ekstremt mye til å legge meg. Jeg sliter med å holde øynene oppe, og det blir nok veldig lenge til jeg skal stå opp 03.30 igjen. Dette var første og siste gang, selvom jeg har hatt en fantastisk dag med Lyko. Jeg har kost meg masse, og jeg har fått gjort det jeg liker best. Tusen takk for turen Lyko♡

 

9 kommentarer
    1. Pliis ikke kle dere ut som de paradise greiene dere snakka om på videoen. For det er det tåpeligste kostyme jeg har hørt.
      Paradise er uansett ferdig og glemt, så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal bringe det opp hele tida

    2. Så lenge det er plass på flyet og de har tid til å få booket deg over til flyet, så pleier de aller fleste å si ja til det 🙂
      Hilsen ei som jobber i SAS 🙂

    3. Så lenge det er plass på et tidligere fly er det ikke noe problem å booke om billetten! Gjort det mange ganger med SAS vertfall 👌🏼
      må være ledig i samme klasse vel og merke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg