Bli med meg på innspilling♡

ANNONSE

Hei dere!

Nå er jeg på plass i Stockholm og jeg er akkurat ferdig med innspillingen. Jeg er her i Stockholm med Lyko for å spille inn noe med dem. Jeg har spilt inn en liten snutt som jeg tror ble skikkelig kul. Jeg har snurret rundt på en plate, noe som var skikkelig kult. Akkurat som å være på tivoli, haha! Heldigvis har trøttheten begynt å gi seg, for jeg skal innrømme at jeg var innmari trøtt for noen timer siden. Dagen startet for meg allerede 03.30, og i går kveld var det umulig å sove. Jeg tipper jeg har fått et par timer søvn i natt, og det merkes. Heldigvis har jeg fått i meg kaffe (noe jeg ikke liker), så nå føler jeg meg litt piggere.

Jeg tenkte jeg skulle vise dere litt bilder fra i dag, så kan dere se hvordan en slik innspilling foregår.

Nå skal vi straks få i oss litt mat her, og så går turen videre til Oslo igjen. Åh, jeg skulle ønske jeg kunne gjort det her hver dag, for det er så gøy! Jeg er så heldig som kan drive med noe jeg elsker♡

8 kommentarer

Siste innlegg