Imorgen reiser jeg til..

Hei dere!

Imorgen skal jeg faktisk på en liten utenlandstur. Det blir ikke en lang reise, og lenge blir jeg der heller ikke. Imorgen skal jeg nemlig til Stockholm. Jeg skal dit på en dagstur for å spille inn en liten snutt, så jeg er allerede hjemme imorgen på ettermiddagen. Det eneste kjipe er at jeg må stå opp klokken halv 4 i natt. Altså, jeg orker ikke tenke på det nå en gang. Flere dager i det siste har jeg faktisk sovnet til den tiden, så det at jeg skal stå opp for å fikse meg i natt blir helt nytt for meg. Jeg må være ferdig fikset når jeg møter opp på Gardermoen, og det tar også en time å komme seg til Gardermoen. Derfor blir det en ALT for tidlig morgen på meg imorgen. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg gleder meg uansett, for jeg synes det er kjempemorsomt at jeg får reise til Stockholm kun på en dagstur. Jeg elsker å reise uansett hvor eller hvor lenge. Jeg er litt usikker på om jeg kan fortelle dere hva det er jeg skal filme, men det kommer uansett til å komme på bloggen om ikke lenge. 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en visning på en ny film som snart kommer på kino i Norge. Den var dødsbra, og jeg gleder meg så mye til å fortelle dere om den. Det er hvertfall en av de beste filmene jeg har sett på lenge!

14 kommentarer
    1. Stor fan! Du er verdens beste og ser sykt opp til deg✌️ Møtte deg på Justin Bieber konserten i Stavanger og var helt Starstrucked for å si det sånn! Heiet også på deg inne på Paradise hotel og har følgt deg på Instagram siden jeg fikk det når jeg var 12!;) Kos deg masse i Stockholm, det er verdens beste by, er halv svensk og har bodd der i 6 år! Hvis du har tid, gå innom Grönalund, Skansen eller Stures (shoppingcenter) LOVEYOU❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Du kan jo kjøre bil. Det er billigere + mye enklere, og det tar (tilsammen med hele flyprosessen) mindre tid enn å fly. Tenk på hvor mye du flyr, for litt siden fløy du til bergen, du kunne tatt tog. Tenk på miljøet.

    3. Miljø: Heidu! Det er ikke jeg som har bestilt billettene i og med at det er i jobbsammenheng. Om jeg skulle kjørt måtte jeg dratt nå, og det er ikke aktuelt 🙂

    4. Hei. Kan du vlogge mer av hverdagen din på Snapchat? Elsker de små videoene du legger ut så jeg vil se mer! Stor fan! Loveu💗

    5. Digger deg og bloggen din! Ser fram til mye morsomme innlegg, me tanke på alt det gøye jeg har fått lese til nå! Jeg liker veldig godt at du er bestemt og positiv i alt du gjør samt at du fremmer gode verdier for leserne dine! Kos deg masse i Stockholm for det fortjener du absolutt Martine! Noe jeg vet jeg liker veldig godt å lese om er personlige innlegg hvor jeg selv kan kjenne meg igjen i det du skriver! Og på YouTube liker jeg veldig godt å se på videoer hvor det skjer noe ikke alt for høytidelig. Hadde vært sykt gøy hvis du startet en slags pranke serie hvor du legger ut videoer der du pranker vennene dine. (Haha har sett en del sånne videoer nå for tiden for å si det sånn). But anyway så må du stå på og bare gjøre ting som gjør deg glad! God bless you❤xoxo

    6. Hei. Jaggu så jeg deg på flyet. Følger ikke bloggen din, men fulgte med på Paradise. Slående vakker som alltid. Lykke til i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg