Høstbilder + Innkjøp

Hei dere!

I dag bestemte Aleks og jeg oss for å gå ut og ta noen bilder i det fine høstværet. Jeg liker høsten når det er som dette, men når det regner og er kaldt ute takler jeg det ikke. Egentlig er høsten utrolig fin når det er som dette, og for meg som er blogger er det bra for bildene sin del. Aleksander har kjøpt seg nytt kamera, så det måtte vi selvfølgelig teste. Og bildene ble så sinnsykt bra! Enten må jeg låne dette en del av han, om ikke må jeg nesten kjøpe meg dette selv. Det beste av alt er at Aleksander synes det er morsomt å ta bilder med det, og det er perfekt for meg. Jeg stiller gjerne opp som modell, haha!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jakke- Zara  Bukse- Dr. Denim  Genser- ELLE & IL

Denne jakken kjøpte jeg for noen dager siden på Zara, og jeg elsker den! Jeg har sett den i butikk flere ganger, men jeg har aldri funnet størrelsen min. Da jeg gikk innom her om dagen og så min størrelse måtte jeg kjøpe den med en gang. Jeg elsker fargen, fasongen og at den er varm. Dette er den perfekte høstjakken, for det er ikke en boblejakke, men likevel er den så varm. Den er nesten litt for varm, og det er perfekt for meg. Jakken kostet 1000kr til de som skulle lure på det♡ 

Resten av dagen skal jeg blant annet få se en ny film som jeg gleder meg veldig til. Jeg skal fortelle dere om den filmen senere, så jeg er veldig spent. Det er en skrekkfilm, så jeg håper den ikke er alt for skummel. Haha, jeg er så pyse!

Vi blogges♡

21 kommentarer
    1. Ikke frekt, men headeren virker litt upersonlig:(( jeg som er glad og fan av å lese bloggen din, kommer innom flere ganger, og når innholdet og deg er bra, så skuffer det litt i å møte på headeren hver gang:/ du som er SÅÅÅÅ fin og gjør alt bra, blir fremstilt som det motsatte kun pga med bakgrunnen og bildet i headeren:'( vær så snill ikke ta det som hat, men bare konstruktiv kritikk<33

    2. Syyykt fin jakke! Jeg lurte bare på om du kunne skrive hva du liker best ved høsten. Eller hva du skal i høst eller noe? Elsker bloggen diiiiin😍♥️💯❤️

    3. Heisann! Bare så at du skrev at Aleksander hadde kjøpt seg kamera og at du vurderte samme. Husk at det ikke akkurat kamera som gjør bildene bra, men hvordan linse du har. Jeg har et speilrefleks som er bra, men ikke noe til 10 000,-, men har 2 linser. Linsa som fulgte med gjorde bildene dårlig, men en ekstra linse jeg kjøpte gjorde bildene dritbra! Gjør litt research på linser, så sparer du penger!☺️

    4. Veldig rart spørsmål men dette er faktisk noe jeg lurer veldig på, kunne du tatt bilde av deg med midtskill på bloggen Hahaha lurer bare på hvordan du ser ut med det

    5. Hadde vært stilig om du hadde tatt et “helantrekksbilde” som viser skoene dine 😀 Du kler deg ellers veldig fint

    6. Hei jeg ringte feil nummer ista og det var faktisk Aleksander som svarte😱😱vi er skikkelig stor fan av deg vi har prøvd og ringe deg men vi kommer rett på svareren kan du pliiiiiiis svare neste gang🙏🙏vi eeeeeelsker yt kanalen din ❤️

    7. Hei jeg ringte feil nummer ista og det var faktisk Aleksander som svarte😱😱vi er skikkelig stor fan av deg vi har prøvd og ringe deg men vi kommer rett på svareren kan du pliiiiiiis svare neste gang🙏🙏vi eeeeeelsker yt kanalen din ❤️

    8. Hvilken størrelse har du i jakken? tenker å bestille fra nettet så greit å vite om den er stor/liten i størrelsen også 🙂

    9. Hvis filmen heter IT så har jeg sett den eller ikke sett den men jeg har hørt om den og sett introen til IT Og er bare 11 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg