Jeg skal være med i et nytt program

Hei dere!

Dette har jeg gledet meg skikkelig til å fortelle dere, for dette er så gøy! Allerede på mandag starter jeg innspillingen til et nytt program. Ææ, det blir så gøy! Jeg har visst om dette en liten stund nå, men jeg har ventet litt med å fortelle dere om det. Jeg kan dessverre ikke fortelle så alt for mye om dette, men det blir faktisk lagt ut om ikke så alt for lenge. Jeg tror dere kommer til å like konseptet skikkelig godt, for jeg digger det! 

Som sagt starter innspillingen på mandag, så det vil bli noen hektiske uker fremover. Heldigvis skal ikke dette gå noe utover bloggen, så jeg kommer til å blogge som normalt under innspillingen. Derfor har jeg en del å fikse frem til den tid, så denne helgen vil bli brukt til det. 

Det er så mye spennende og gøy som skjer fremover, og jeg gleder meg så mye til å fortelle dere alt sammen. Jeg hater selv når bloggere skriver at ting er hemmelig, men jeg har dessverre ikke noe valg. Hadde jeg fått bestemt selv skulle jeg fortalt dere alt med en gang, men heldigvis er det ikke så lenge til dere får vite. Jeg er så heldig som får drive med ting jeg elsker, og jeg er så glad for at det er så mange som liker det jeg gjør. Jeg er helt sikker på at dere kommer til å bli veldig glad over flere av tingene, så jeg kan nesten ikke vente med å fortelle dere♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

17 kommentarer

Siste innlegg