En bra start på dagen♡

Annonse

Hei dere!

I dag startet dagen veldig tidlig for min del, og jeg var allerede oppe klokken 7. I dag var vi invitert på et event med Max Factor for en ny foundation de har lansert. Det var en frokostevent, så vi fikk selvfølgelig frokost og smoothie. Det var veldig deilig og stå opp så tidlig, og ikke minst få servert en sånn frokost. Vi fikk også en liten instruksjon på den nye foundationen og ikke minst hvordan man skal bruke den. Etterpå fikk jeg hjelp til å finne den fargen som passet best til meg, og etter det var det mest mingling. I og med at det var en frokostevent var vi der ikke så alt for lenge, så etter litt over en time tok vi turen hjem. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Det som skjedde da jeg kom hjem var noe som absolutt ikke skulle skje. Jeg skulle sove en time, men det endte opp med nesten fire timer. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig? Ah, jeg blir så irritert på meg selv.. Likevel klarer jeg helt sikkert å sovne til riktig tid i kveld. Jeg tror jeg mangler ekstremt mye søvn om dagen, så jeg trengte nok de fire timene. 

Nå skal jeg en tur til en venninne, og der blir jeg nok resten av kvelden. Imorgen skal jeg tidlig opp igjen, for da kommer det noen rørleggere hit. Jeg har ingen aning om hva de skal, men jeg fikk beskjed om at de kommer på døren imorgen tidlig. Jeg håper derfor at jeg klarer å sovne til kvelden, selvom det ble en litt for lang powernap på dagen tidligere i dag. Jeg har en del jeg skal gjøre imorgen, så det siste jeg vil er å være trøtt. 

Vi blogges♡

 

6 kommentarer
    1. Jaja. Leser bloggen din hver dag, og jeg ser du lever det «gode liv». Skryting over utgiftene du bruker på 1 måned, ren sløsing av penger, og ikke minst en barnslig bruk av penger. Hva med å gi litt til dem som trenger det?… du som er så økonomisk sikret?

    2. Hei martine❤️ Jeg lurer bare på om du når du skal trekke vinneren på de lulus toalettmappene? Jeg elsker bloggen din og YouTubeen til du og Isabelle😘❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg