Min dag i bilder♡

Hei dere!

I dag har vi gjort noe jeg har hatt lyst til å gjøre siden første gang jeg var i Bergen. Jeg har spurt Aleksander flere ganger om vi kan gjøre dette, men jeg har aldri fått et veldig positivt svar tilbake. Derfor ble jeg veldig glad da familien til Aleksander hadde planlagt akkurat det i dag, og da ble vi selvfølgelig med! Jeg har nemlig alltid hatt lyst til å reise til FLØYEN! 

Dette var den perfekte dagen og dra til Fløyen på, for været har vært helt fantastisk i dag. Det var litt kaldt, men vi pakket oss inn med masse klær. Heldigvis stekte solen i blant, og da var det bare å ta av seg boblejakken. Jeg elsker virkelig Bergen når det er fint vær, og av de byene jeg har besøkt i Norge er det helt klart den fineste! MYE finere enn Oslo. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi startet med banen opp, og det var så gøy! Jeg trodde jeg skulle få panikk i og med at jeg er redd for høyder, men det var faktisk ganske morsomt. I tillegg tok det mye kortere tid enn hva jeg hadde trodd, og etter rundt fem minutter var vi allerede på toppen. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s3 preset

Altså, hallo.. Se på den utsikten da! Det var så utrolig fint der oppe, og utsikten var helt sinnsyk. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Eneste tingen som var litt dumt oppdaget jeg da jeg så gjennom bildene. På alle bildene av kun meg sto jeg med sjokomelken i hånden. Haha, er det mulig.. Jaja,  utsikten er det viktigste! Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dere trenger ikke kommentere at dere ser extensionet mitt, for det ser jeg utrolig godt selv. Gikk litt fort i svingene i dag. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Vi var en god stund og klatret med nevøene til Aleksander, og jeg lo godt da Aleksander skulle prøve å henge med. Jeg tror ikke dette klatrestativet var ment for litt eldre mennesker, for det var så vidt Aleks kom seg gjennom de forskjellige hinderne. Det var hvertfall veldig morsomt å stå på bakken og se på det, haha!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Da vi hadde vært på Fløyen i noen timer gikk vi hele veien ned igjen. Det var skikkelig deilig, og det å gå turer burde jeg bli flinkere på. Jeg som sitter så mye foran macen har veldig godt av noen turer med frisk luft i blant. Jeg har spesielt ingen unnskylding for dette når skogen ligger rett utenfor døren min. Da vi hadde kommet oss ned spiste vi middag på Matbørsen♡

Jeg har hatt en skikkelig koselig dag med familien til Aleks, og jeg gruer meg veldig til imorgen. Allerede imorgen drar jeg hjem igjen, og det frister veldig lite. Jeg skulle gjerne vært her en uke til, men jeg har en del som må gjøres i Oslo. Jeg håper jeg får reist til Bergen igjen om ikke så alt for lenge, for jeg trives så godt her. Jeg føler meg skikkelig hjemme, og jeg har det veldig fint med Aleks og familien hans her. Kanskje det ender opp med at jeg flytter til Bergen? Det frister faktisk en del, men det kan ikke bli før om et par år isåfall. Eller hvem vet? Det eneste som holder meg tilbake er faktisk at det regner en del her. 

 

36 kommentarer
    1. Åååå jeg elsker å gå tur opp til fløyen! Jeg pleier å gå opp dit med hunden min flere ganger i uka, hvor lenge skal du være i Bergen? Kanskje jeg kan møte deg?

    2. Hahah skjønner godt at du ikke liker at det regner! Bor selv i Bergen, men det regner faktisk ikke såå mye som folk skal ha det til. Føler ofte folk overdriver med at det regner i Bergen 24/7 men det gjør det laangt i fra!

    3. Jeg bor på Glesvær Sotra litt utenfor Bergen kan du plis komme hit PS elsker deg❤️ Vloget du til yt på fløyen??

    4. Jeg bor i Bergen, men synes det kan bli litt mas her. Det kommer masse turister på sommeren, men da er det deilig å bare gå en tur i skogen. Det regner ikke så mye her heller, men litt mer enn andre steder i Norge. Men jeg anbefaler Bergen veldig! Jeg som bor her er vandt til det og er litt lei men det er egt veldig bra her! Trives godt! Masse fine butikker her, hvis du likte fløyen bør du igså prøve Ulrikken som ligger litt lenger unna! Anbefales💙 har du vært på brygga? Fint der! Håper du kommer til Bergen snart igjen så jeg kan møte deg en gang, det har jeg veldig lyst til, bor Aleksander opp mot fløyen?❤️

    5. Koselig ❤️❤️ Når reiser du imorgen? utroooolig lyst å møte dere 😍😍😍😍 dere kunne ikke ha hatt et pittelite meetup sant?

    6. Hei, har sett flere kommentarer som sier dette og jeg er helt enig. Jeg, og tydeligvis flere, synes det er blitt veldig kjedelig å lese bloggen din når du har alle de clickbaitsa. Du har svart at de ikke kommer på ganger du har gjort det, men har sett at du har gjort det veldig mange ganger. Da snakker jeg ikke bare om overrskrifter på bloggen, men også det du legger ut på snap med linken festet i. Bedre å bare skrive det det handler om 🙂 så mister du ikke lesere!

    7. hva tenker du om at hun andre martine sa på paradise at hun hadde følelser for Aleks hun også ? Tenker du noen gang på hva om hun ikke hadde røket ut men du isteden hva som kunne ha skjedd?
      Digger deg og aleks dere virker begge så genuint gode og snille!

    8. Kjipt at du reiser til Oslo imorgen. Eg kommer til Bergen imorgen, og håpet på å få seg deg😔😶😊

    9. Kjenner litt bergensk-stolthet her når du sier hvor fin byen er! Er bergenser selv, men bor nå i Oslo, og jeg må si meg enig i at det er den fineste byen i Norge, hihi!
      Regnet er en vanesak, og det som er digg er at byen er like fin i regn som i strålende sol 😉
      Ha en fin tur tilbake til Oslo!

    10. Hei!
      Jeg vil bare melde ifra om at i et tidligere blogginnlegg Sofie Caroline skrev, så sa hun det at mange hadde spurt hvem hun skulle trene med osv.. hun sa i videoen at det var selvfølgelig Martine Johansen fordi om hun hadde sett Martine Lunde komme seg ut å trene så tror hun at hun hadde dødd… altså hvor frekt er ikke det.. jeg ble i hvertfall ganske sjokkert av hvordan noen bare kan bryte ut sånn i en video. Jeg har ingenting i mot Sofie, bare syntes hun kunne gjort ting annerledes, hun trenger ikke å nevne sånt på en stor blogg. Jeg digger deg Martine!💗

    11. Var det du eller Andrea som startet med å lage blogg innlegg med “stygge” bilder av dere? Ser dere begge to lager sånne innlegg 🤔

    12. Eg er fra Bergen og i dag gikk eg og noen andre opp Stoltzekleiven og der går det å gå videre til fløyen, vurderte det men hadde ikke tid. Så når eg hadde komt ned så såg eg at du og Aleksander var der! Gjett om eg angra da!😹☹️ Elsker deg!❤️

    13. Det e kjempe fint i Bergen!❤ eg har vørt der sjølv og eg elsket det 😍 Du burde så absolutt flytte dit og det virke jo sånn at du koser deg veldig der😊

    14. Hvorfor slettet du kommentaren min der jeg spurte,om det er greit at vi kommer bort og spør om vi kan ta bilde med deg om vi treffer deg på deg?? Såg deg idag på Matbørsen men turte ikke spørre om bilde.. Er tante til ei jente som er stor fan av deg, men vi turte ikke forstyrre deg.. Syns du ikke det er greit at vi spør om vi kan ta bilde med deg? Spør på nytt siden jeg har sett deg av og til når du er i Bergen.. Så vet vi det evt. til neste gang vi ser deg, om vi kan spørre om det:)

    15. Anonym: Hm, jeg har ikke slettet noen kommentarer, så det kan være du ikke har publisert kommentaren? Jeg synes selvfølgelig det er helt greit at folk kommer bort, jeg synes det er kjempekoselig <3 Det er bare å komme bort neste gang!

    16. huff har virkelig et poeng, du legger ut minst 2 og ofte 3 bilder med forskjellige overskrifter så man tror det er nytt innlegg hver gang, og «vurderer å flytte til bergen» og et eller anna om at noe vil sjokkere oss. hva i dette innlegget skulle sjokkert oss?
      vi vet at du virderer å flytte sammen med aleksaner, er det sjokkerende at du drakk sjokomelk? at dere spiste på matbørsen? at aleksander klatret i et klatrestativ??

    17. Kan du ta med dette spørsmålet i ukens spørsmål?:
      Hvor i Oslo er det kult å ta bilder? Du tar alltid bilder på så kule locations!!

    18. meg: Planen har alltid vært at han skal flytte til Oslo, men nå har planen endret seg. Det er ikke så veldig rart at familie og venner får sjokk når jeg vil flytte til Bergen? Jeg skrev aldri at dere leserne mine skulle få sjokk, men de som kjenner meg fikk det :)))))))

    19. Ok tusen takk:) Da spørs det om jeg ikke har klart og publisert den;) Da håper vi at vi ser deg igjen snart:) Da SKAL vi komme bort og ta bilde med deg:) Bor ganske i nærheten av Alexander, så sikkert derfor jeg ser deg av og til når du er her:) Så håper tantebarnet er her på besøk neste gang vi ser deg i Bergen eller i nærheten her:)

    20. Hei <3 Ville bare si at du har en utrolig bra blogg og du er så utrolig søt! Jeg lurte på om du kunne lage en video eller et innlegg om silikonen din/prosessen, hvor mange gram du har osv? Tror det er mange som er interessert i å vite det, inkludert meg (skal operere meg i desember) og gruer meg veldig til smertene etter operasjonen... Har lest kjempe mye om folk som har tatt det og erfaringer etterpå men jeg vil vite hvordan det var for deg, så håper du kan skrive et innlegg eller lage en video <3 Klem

    21. Kan su ta med dette i ukens spørsmål?
      Bruker du extension? Isåfall hvor langt er håret ditt egentlig?

    22. Hva!!! Jeg har ikke merket før at du bruker exstantions- gjør det selv men får veldig sjeldent til at det ser helt naturlig ut. Hvor langt er egentlig håret ditt, bruker du tape eller chips og hvor bestiller du fra? 🙂

    23. Hei. Jeg er en drit stor fan ❤Du er den fineste jeg vet om😂❤og du og Alex er gols sammen❤ly❤Håper du svarer❤

    24. Når jeg var i Bergen så dro vi med fløybanen opp til fløyen! Det var så gøy og jeg savner det kjempemasse!😔 vi skal tilbake snart tror jeg😍

    25. Pleier ikke du å merke at extensions stikker ut på den måten? Hvorfor sier ingen av de du er med at man ser dem stikke ut sånn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg