Noe av det fineste jeg vet om!

ANNONSE

 Processed with VSCO with s2 preset

Hei dere! 

Jeg er en person som er avhengig av å ha hvite tenner, og jeg synes et hvitt fint smil er noe av det fineste som finnes! Det finnes en haug av dyre behandlinger for dette, men det jeg liker best er å gjøre det selv. Det er superlett de dagene man har ekstra tid. Man kan gjøre det mens man ser på TV eller i mitt tilfelle,mens jeg blogger. Jeg føler det finnes så mange dårlige tannblekinger der ute, så derfor skal jeg anbefale en skikkelig bra til dere. En som faktisk funker! 

Den jeg har brukt i det siste kommer fra Premium White, og tennene blir virkelig kritthvite av denne tannblekingen. Jeg får ofte meldinger av folk som lurer på hva jeg gjør for å holde tennene mine hvite, og hemmeligheten er tannbleking. Jeg har ganske hvite tenner fra før av, men jeg pleier å ta tannbleking en gang i blant for at smilet virkelig skal skinne. 

Jeg tenkte derfor nå å vise dere ordentlig hvordan man bruker denne tannblekingen. Det første jeg tenkte da jeg fikk pakken for første gang var at dette kom til å bli veldig avansert, men det var faktisk superlett! I tillegg var det mye morsommere å ha på denne i forhold til strips. Tannblekingsstrips kan fort løsne, men den her derimot former man etter sine egne tenner. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Det her er det som kommer med i en pakke. Da får man to skinner, en spray som man påfører på tennene, LED- lys, en sprøyte med selve tannblekingen og en boks til å ha skinnene i. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Det aller første man må gjøre er å koke opp vann, og la skinnene ligge oppi kjelen i rundt tre sekunder. Deretter tar du en skinne på øvre tannrad og biter sammen. Da vil skinnene forme seg etter akkurat dine tenner. Deretter gjør du det samme på nedre tannrad. Når du har formet de etter dine egne tenner tar du ut skinnene, og så klipper du av den plastikkbiten jeg holder i på bilde over. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Etter du har formet skinnene etter tennene dine må du tørke de, slik at de er helt tørre. Etter det påfører du selve tannblekingen. Pass på slik at du får fordelt det ordentlig rundt innsiden av skinnen. Haha, min har fått litt leppestift på seg. Man skal ikke påføre det på tennene enda, fordi.. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Man må ha på sprayen som aktiverer. Denne skal man spraye tre sprut av på tannbørsten sin, og så er det bare å børste i vei. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Når du føler du har pusset nok kan du spytte ut det som er i munnen din. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Haha, dette bilde måtte jeg ta med! Når man har pusset tennene med sprayen er det endelig tid for at skinnene skal på. Man ser litt smågal ut, men heldigvis skal LED- lyset over skinnene. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Når man har satt på LED-lyset kan man sette på en alarm. Tannblekingen skal sitte på i 25- 30 minutter, men jeg valgte 30. Mens jeg ventet på at tannblekingen skulle virke prøvde jeg å kommunisere med Aleks, men det var ikke lett. Derfor satte jeg meg heller ned for å blogge. 

Etter 25-30 minutter er det bare å ta av skinnene og pusse tennene slik at man ikke har masse gelé på tennene. Etter det skyller man skinnene og legger de i boksen som følger med. Og her er resultatet!

 Processed with VSCO with s2 preset

Resultatet ble jo helt sykt, og jeg trodde virkelig ikke tennene mine skulle bli SÅ hvite. Jeg fikk nesten litt sjokk da jeg så meg i speilet, for det at 30 minutter kan gi et slikt resultat er nesten ikke til å tro. Jeg har prøvd en del tannbleking, men jeg har aldri fått et slikt resultat så fort før. Tannblekingen fra Premium White har allerede blitt en favoritt, og jeg er helt sikker på at denne kommer til å bli brukt jevnlig fremover. Ikke fordi tennene mine skal bli hvitere enn de er nå (jeg tror ikke det går heller), men fordi jeg vil opprettholde tennene mine slik de er nå.

 Processed with VSCO with s2 preset

Det jeg likte best med denne tannblekingen er at det var mye enklere enn hva jeg trodde, det var morsomt med LED- lys, det tok kort tid og ikke minst, jeg fikk et skikkelig bra resultat. Jeg er veldig fornøyd med andre ord! I tillegg elsker jeg at det er så lett å oppnå et så hvitt smil hjemme. Mange tror man må bruke en haug av penger på dyre behandlinger, men NEI. Dette er så mye enklere, og ikke minst billigere. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Flere tenker vel nå at dette kanskje er ganske dyrt? Utrolig nok er det ikke det! En pakke koster nå 449kr om man starter et abonnement. Da vil man motta en ny pakke med tannbleking annenhver måned til 269kr. Man kan selvfølgelig si opp abonnementet når man selv velger det. Dere finner tannblekingen HER

 

37 kommentarer
    1. Hvor lenge varer tannblekingen før det går tilbake til normalt? Hvor lenge holder én pakke? Må man ha nytt sett hver gang eller kan man bare fylle på med selve tannblekingen??

    2. Visste du at Grunde ble mobbet på ungdomsskolen? / Vet du hvem og hvorfor de mobbet han? Vet dere er fra samme område, så hadde vært rart om du ikke visste det liksom

    3. Hvorfor bleker du tennene hos tannlegen da?? Du har jo sagt at du og Alexander har gjort det? Eller har du prøvd dette i etterkant, og det funker like bra som det gjør hos tannlegen?

    4. Anonym: Hei! Jeg har aldri tatt tannbleking hos tannlege før, og det har ikke Aleksander heller. Tror du blander oss med noen andre da. Vi har derimot gjort det i salong, og resultatet med denne pakken ble minst like bra 😀

    5. Julie Sofie: Den varer en god stund!! En pakke holder hvertfall i en måned, for de anbefaler å ta hver dag i fire dager først også ta det en gang i måneden for å beholde fargen. Man kan kun kjøpe tannblekingen også, så man slipper å kjøpe hele kitet hver gang 😀

    6. Dette må jeg virkelig prøve! Takk for tipset, Martine. Kan du lage en video om hvordan du krøller og ordner håret ditt slik som på bildet ? Utrolig fint var det!! Klem❤️

    7. produktet funker perfekt, ! man må bruke det gjenvlig så funker det ikkje en gang som andre lenger opp i kommentar feltet gjør

    8. Dette har jeg hørt at ikke fungerer i det hele tatt. Leste også om en som fikk hvite prikker på tennene sine, som ikke gikk vekk igjen 🙁

    9. Hei! Skal prøve den tannbleking en der. Fantastisk at de ble så hvite😃 Har et spørsmål utenom dette. Lurer på hvilken Highlighter du bruker? Den ser så naturlig og lite glitrete ut. Håper på svar. Mvh Christina

    10. Hei❤️
      Jeg vet det ikke passer inn å skrive her, men du har ikke lagt meg til på snap, så da må jeg skrive det her!🙂
      Jeg har mange venner, men jeg føler at jeg ikke har noen bestevenninne fordi den bestevennen jeg har den bare dropper meg hele tiden og bryr seg ikke om meg føler jeg😢 jeg tror det er fordi jeg er så lav og andre er så høye, men jeg vet ikke😢 kan du gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre?
      PS: kan du legge meg til på snap? Heter Tiril_vloggen

    11. Hei Martine! Kan du legge ut et innlegg om hvor du kjøper dine bikinier og hvilke som er dine favoritter? Jeg ønsker meg nye men vet ikke hvor jeg finner noen fine bikinier <3
      Håper på svar.

    12. Jeg lurte på om du kan lage en serie på bloggen eller YouTube hvor du gir folk tips om for eksempel utroskap eller mobbing? (Folk kan skrive til deg på snap eller her?)

    13. Hei! Du burde kanskje sjekke opp hva slags produkter du reklamerer for. Visste du at det er under 0.1 prosent av det blekende middelet? Det er kun lov å selge tannbleking med over 0.1-6 prosent hydrogenperoksid (det som bleker tennene) til tannleger. Det vil si at du reklamerer for et tannblekingsprodukt som så og si ikke har det blekende middelet i seg. Det var i 2011 at EU lagde denne regelen. I tillegg har for eksempel tv2 hjelper deg testet ut forskjellige hjemmetannblekingsprodukter og de sier det er som å kaste penger ut av vinduet. Du blir dessverre lurt som mange andre, inkludert meg før jeg undersøkte det mer. Og du lurer dessverre også alle de som leser bloggen din. Pass på hva du reklamerer for.

    14. dette er da noe tull. jeg prøvde dette en gang, men neste dag våknet jeg opp med urinveisinfeksjon og herpes. jeg anbefaler altså absolutt ikke dette produktet. spar pengene dine og la vær å kjøpe denne “profesjonell hviting” produktet.

      1. TUSEN TAKK!! HOLT PÅ Å KJØPE DET. lmao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    15. jeg kjøpte dette produktet i håp om å endelig pulle hoes. det skjedde ikke. jeg ble rejecta av alle sammen! jeg ble ikke en ekte g av å delta i bruk av dette produktet. wallahi al hamdu lillah spar meg!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg