VLOGG- Photoshoot og overrasker Aleksander i Bergen♡

Hei dere!

I går vlogget jeg da jeg blant annet skulle på photoshoot og ikke minst da jeg overrasket Aleksander. Jeg håper ikke videoen ble for lang, for herregud så mye som måtte klippes. Jeg er fortsatt veldig ny på dette med vlogging, så jeg er ikke noe mester på det feltet der. Jeg synes uansett det er veldig morsomt å lage vlogger, så jeg håper dere liker denne♡

Gi meg gjerne en tommel opp om du likte videoen, og ikke glem å abonnere på kanalen til Isabelle og meg. Det er helt gratis! Dere finner kanalen våres HER

a_AYA5OQSE0

 

9 kommentarer
    1. Du glemte å legge ut bilde av hva masken dro med seg av døde hudceller og sånt, føler ikke at det beviste at masken var bra uten å få sett masken du dro av 🙁 Kan du ta masken på nytt å vise?

    2. Hei😊vet om en ung kar som gjerne kunne tenkt seg og bli med på detta👍 Vis han høres intresant ut så kan du ta kontakt på snap så snakkes vi nærmere da😉snap: best.vlogg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg