Jeg løy til dere tidligere i dag..

Hei dere!

Jeg har veldig dårlig samvittighet for dette, men i dag har jeg løyet til dere.. Tidligere i dag skrev jeg et innlegg om at jeg senere skulle møte en venninne, og så skulle jeg til bestemor og bestefar. Vel, det var ikke sant. Vil dere vite hvor jeg befinner meg nå? I BERGEN!! 

I natt bestemte jeg meg plutselig for å reise til Bergen i dag, og ja det gjorde jeg. Skikkelig spontant, og ikke planlagt. Aleksander visste ikke en gang at jeg kom. haha! Han har vært så flink til å overraske meg, så nå var det virkelig på tide at jeg gjorde det samme. Og det beste av alt, jeg har vlogget i dag! Dere får se reaksjonen hans allerede imorgen. 

Jeg kan jo fortelle litt om hvordan turen hit gikk. Jeg var på shoot i dag tidlig, og derfra dro jeg 12.30. Flyet mitt fra Gardermoen gikk 13.40.. Dere kan tro jeg stresset med flytog, innsjekk og sikkerhetskontroll. Jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å rekke flyet, men heldigvis rakk jeg det. Jeg er så glad for å være i Bergen igjen, og ikke minst se Aleksander. Åh, jeg er så glad nå! Det å reise til Bergen var ikke en gang i tankene i går på dagen, men nå sitter jeg her. I kveld skal vi spise med en venninne av meg og typen hennes som også er i Bergen, og så får vi se hva det blir til etter det♡

Processed with VSCO with s2 preset

22 kommentarer

Siste innlegg