Photoshoot

Hei dere!

Nå sitter jeg på et sted jeg ikke vil fortelle dere om, for i dag er jeg på shoot. Jeg gleder meg så mye til vi kommer ordentlig i gang, og nå har jeg akkurat vært i sminken. Jeg synes det er kjempegøy å bli dullet med, altså bli sminket, fikset håret osv. Nå har jeg litt tid jeg kan få oppdatert dere før vi skal komme i gang med bildene. Det vi skal ta bilder til er hemmelig, men det er ikke så alt for lenge til dere får vite hva det er for. Jeg gleder meg så mye til å fortelle dere om det, og jeg tror dere kommer til å synes det er veldig kult. Jeg synes hvertfall det er kjempegøy at jeg får denne muligheten, og det her kan ikke bli annet enn bra. Åh, jeg har så lyst til å fortelle dere.. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Senere i dag vet jeg ikke helt hva planen er, men jeg tror muligens jeg skal møte en venninne og så skal jeg spise hos bestemor og bestefar. Jeg er helt sikker på  at jeg kommer til å sovne klokken fem i dag, for i dag sto jeg opp klokken halv 8. Det er nesten flaut å si det, men jeg kan faktisk ikke huske sist jeg sto opp så tidlig. Jeg har ingenting jeg trenger å gjøre så tidlig på morgningen, med mindre jeg har noen avtaler. Derfor kan jeg egentlig sove så lenge jeg vil, og da blir det ofte til hvertfall 10. Jeg tror jeg burde komme inn i litt bedre rutiner på sovefronten, for det er jo veldig deilig å stå opp tidlig. Jeg føler jeg får mye mer ut av dagen, selvom ikke jeg har så veldig mange planer i dag. Jeg er sikker på at jeg finner på noe morsomt uansett. 

Nå skal jeg straks svare på ukens spørsmål, så om dere har noe er det bare å legge igjen en kommentar♡ Vi blogges senere i dag! 

79 kommentarer
    1. Ser Aleksander på dine YouTube videoer og du på hans?
      Topp 10 bestevenner?
      Hvor lenge er det til du skal se Aleksander?

    2. litt tidlig, men kan du ha julekalender på bloggen? Sånn at du trekker 1 hver dag til 24. desember som feks kommenterer mailen sin, så vinner man et eller annet

    3. Hva liker du best ved bloggen din?
      Leser du på noen andre bloggere sine blogger? Isåfall hvem?

    4. Kanskje rart spm men når du å Isabelle hadde den leksen på yt der dere skulle ta sånne lapper i pannen så skulle du gjette hvem du var elns,også tok du m&m og så sa du at isalbelle hadde sakt ett eller annet om dem haha hva hadde hun hadde sakt om de eller kritisert de for,lol vanskelig å forklare men ja Haha? (IKKE UKENS SPM HAHAH)

    5. Hva liker du best med Aleksander?
      Hvor lenge har dere vært sammen?
      Planlegger dere å bli foreldre?
      Har dere tenkt til å flytte sammen snart?

    6. Hei, kunne du hatt ett innlegg med dine sminkeprodukter? Kanskje de du bruker til hverdagssminke også et innlegg med det du bruker når du skal ut på fest eller pynte deg litt mer❤️ Elsker sminke og syntes du alltid er så glødende og fin! Klem❤️

    7. Hvem likte du best på pH av Morten, Martine, Markus, André, Rebekka, Andrea , Kevin er, Sofie, Sophie, Morten S, Ida, Håkon, Joachim, Mathias, Petter, Jonas, Sunny, Andre???

    8. Ikke frekt ment i det hele tatt, men hvorfor redigerer du deg selv på bildene slik at huden din blir «smoothere», du er jo såå vakker fra før av

    9. Hei❤️
      Hvilket sminkemerke liker du best? Og hvilket klesmerke liker du best? Ps: kan du ha en sminketutorial en gang? Elsker bloggen din!

    10. Hei Martine. Spørsmål til “ukens spørsmål”:
      I det siste har jeg begynt å legge ekstra godt merke til noen bloggere på topplisten som bruker mye tid på trening og kosthold. Flere ganger har jeg også sett på Snapchat at disse bloggerne blir super oppgitt over seg selv for at de for eksempel går på godteributikken og kjøper litt godteri for å spise, men så angrer de helt sykt etterpå, og det går i en sånn ond sirkel. De virker aldri fornøyd og det virker som om de bare klager på seg selv hele tiden og ikke føler seg “bra nok”. I dette eksempel snakker jeg egentlig ganske mye om Andrea. Jeg så nettopp en snap av at hun luktet ned i en godteripose og hun fikk veldig lyst til å ta en ting, men nekter å spise fra den bare fordi hun skal være “sunn” og “flink”. For meg virker dette så utrolig slitsomt og fremstilles nesten som at det er “feil” å spise godteri innimellom. Jeg blir rett og slett sliten av å se på det! Jeg lurer litt på hva du tenker om dette? Jeg er veldig glad i å lese bloggen din, Martine, da jeg føler du er mye mer avslappet i forhold til disse tingene, og det er SÅ bra å se! Det er virkelig deg folk bør ha som forbilde og ikke alle disse gale trenings og kostholdsjentene som bare bryr seg om kroppen sin og aldri føler seg bra nok pokkersom!
      Heldigvis har jeg aldri blitt påvirket av disse folka som holder på sånn. Jeg trener så si aldri, spiser det jeg vil og er superfornøyd med meg selv! Men vet at det er andre jenter der ute som sliter med disse tingene som kanskje trenger å vite at det ikke er feil å la vær å trene, eller at det er lov å spise godteri.
      Stå på videre med alt du gjør Martine! Digger deg masse!

    11. Hadde du og Aleksander sex på paradise kollektivet ? Til ukas spørsmål❤️❤️❤️

    12. Kan du være så snill å lage sånn julekalender fra 1. Desember til 24. Desember samme som en annen person har skrevet i kommentarfeltet? Det hadde vært utrolig gøy, digger bloggen din forresten💘💘

    13. Hva bruker til å shave/barbere nedentil?
      Tips til hva man gjør ang nupper osv?
      Hvor mye shaver du/liker du å “ta”??
      Når begynte du med det?
      Når synes du det er greit å starte å gjøre det?

    14. Hva synes du om mellomrom mellom tenna?
      Hvis du kunne valgt å bo et annet sted enn Norge, hvor ville du bodd?

    15. Hva heter programmene du bruker til å redigere YouTube videoene deres?🙏🏻❤️
      Stor fan😍❤️

    16. Hvorfor klager du på at du må stå opp kl halv åtte når du til vanlig kan sove så lenge du vil? Normale folk i arbeid må ofte stå opp mellom halv seks og halv syv! Velkommen til livets harde kår 🙂

    17. Hvorfor linker du ikke til hvert innlegg når du legger ut ? 😀
      Ville blitt myye bedre og mer ryddigere ♡

    18. Hei Martine!
      Kunne du og Isabelle kommet til Fredrikstad en dag? Jeg ser veldig opptil dere selv om dere bare er 1 år eldre enn meg 🙊😁 Jeg følger med på kanalen deres hver gang dere legger ut noe nytt. Men prøv og legg ut videoer litt oftere, det er mange tusen av mennesker som elsker det dere driver med! Stå på ❤️

    19. Hei Martine. Jeg vil først og frems si at du er sinnsykt pen😻Og personligheten din er så fantastisk!! Jeg bare luer på om hvordan man kjenner at man får mensen liksom?! Får man voldsomme magesmerter eller hva skjer? Hilsen en som er veldig fan av deg😊ps: jeg har ikke mensen så derfor lurer jeg😋

    20. Hei, har du dårlig syn? I og med at du jobber foran pc skjermen og telefonen ganske mye i løpet av dagen regner jeg med at det påvirker synet?

    21. Har du et nært forhold til foreldrene dine? // Har du noen gang fersket noen i å ha sex? // har du noen gang blitt fersket i å ha sex? // kunne du tenkt å klippet deg kort noen gang? // hvis du skulle donert penger til et godt formål, hvilket? // håper du svarer på noen av de i ukens spørsmål❤️

    22. Er du mest usunn eller sund?
      Hvor lenge var du og Aleksander sammen før du fortalte det på bloggen?
      Hva er det du liker best å gjøre på lørdagskveldene

    23. Til ukens spørsmål
      1.Vist du ble gravid hva ville du kalt ungen din (jente og gutt)
      2.vist jeg ville bleke håret ikke permament og er mørkeblond fra før av hva ville du anbefale

    24. Kan du og Isabell lagen en video der dere snoker i hvarandres mobil??
      Hvilke YouTubere ser du på?
      (Hvist du ser på noen da!)
      Liker du best å dra på ferie for å slappe av sole seg osv. Eller dra på ferie for å shoppe?🛍🛍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg